Yamamoto - 2015-12-06 23:59:14

Ok. Przyznaję się. Sprzedałem się i kupiłem sprzęta chłodzonego cieczo. Miała być XJRa, ale stwierdziłem, że wolę zostać w świecie lokomotyw, okrętów i myśliwców zamiast rozglądać się w świecie fortepianów lub nie daj borze samochodów. CB 1300/GSX 1400 nie przemawiały do mnie zupełnie.XJRa kusiła. Jednak padło na kolejną lokomotywę do kolekcji. Taka jest:
http://images75.fotosik.pl/139/0565933e4bac6eeemed.jpg
Tzn taka była po kupnie.
4,5 k pln, 53 k kkm. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy - francuz też miał na imię Jakub.
Po szybkiej rozbiórce wygląda tak:
http://images78.fotosik.pl/138/38ba0b504574a162med.jpg
Plan:
Przód (offiefka)z Z 750. Mam sprzęta retro (Junak), neo retro(Jap Crap) to teraz czas na coś pseudo nowoczesnego.
Zmiana wydechu i koloru.
Być może centralka / scottoiler.
Czerń+Kawasaki lime green.
I kult szatana.

CDN...

kwaq - 2015-12-07 00:37:54

Kawał motocykla! Powodzenia w pracach. btw. który to rok?

Pudelski7 - 2015-12-07 07:29:04

Masz Janka i się nim nie pochwaliłeś na zlocie ;P (do poprawy), Fajny sprzęt ciekaw jestem efektu końcowego.

Jachoo - 2015-12-07 07:56:47

No Yama, jednak dopiełeś swego i kupiłeś ZRXa. Gratuluje :) Wygląda całkiem nieźle nawet w tym niebieskim. Życzę powodzenia w pracach i będę z zaciekawieniem śledził postępy.
Nie chciałbys może zamienić sie ze mną na tylne amorki ;)

PalaszD - 2015-12-07 08:29:16

No czyli już oficjalnie :D Gratulacje :)
Lepiej wybrać nie mogłeś :) nie popełniłeś mojego błędu i nie wziąłeś fortepiana :P
A chcesz dawać wydech 4 w 2, że masz zamiar montować podstawkę centralną? Bo jak zamontujesz ją przy pojedynczym wydechu to będzie pasować jak świni siodło :)
Scootoliler zaciapie Ci wszystko w około - to bym raczej do enduro zamotował, a nie do nakeda :)
Owiewka z Z750 będzie robiła niezłą robotę :)
a zegary chcesz zostawić te, co są, czy dać jakieś inne??

woj191 - 2015-12-07 08:47:06

Gratuluję lokomotywy. Znając Twoje możliwości wyjdzie niezłe moto. Będzie co opijać na zlocie :beer:

mar33cki - 2015-12-07 09:08:40

ha! a więc oficjalnie zagościł na forum :) jeszcze raz gratuluję i zazdroszczę :)

od razu zapytam - czy przy tym stelarzu centralnego jest gdzie dokręcić się z mocowaniami dla bocznych?

rafi068 - 2015-12-07 09:52:44

Ładnie ładnie :) Co z Zephyrem? zostaje?

PalaszD - 2015-12-07 10:13:47

Marek - odkręcasz te rączki i tam montujesz stelaż pod kufry :)

Pudelski7 - 2015-12-07 10:50:52

Lagi proste?

mar33cki - 2015-12-07 11:08:02

PalaszD napisał:

Marek - odkręcasz te rączki i tam montujesz stelaż pod kufry :)

tylko właśnie stelaż centralnego jest mocowany zamiast rączek i się zastanawiam czy da się tam jeszcze dokręcić mocowania bocznych, czy trzeba coś dorabiać/kombinować

Yamamoto - 2015-12-08 09:56:49

Ok. Powoli, bo się poperdoli.
@ kwaq – 2001.
@ Pudelski7 – o Junaku pisałem kilkakrotnie. W tym momencie jest odczoperzany/oddrażany (bo był dragiem). Powstaje projekt KawoJunaka, albo JunakoKawy o roboczej nazwie Jamok. Przód zawias z GPZ 750, tylnie koło GPZ 550. Kanapa naleśnik, tył błotnik – suzuki GS 550, sprzęgło GS 500, alternator – prawdopodobnie GPZ 550. Jak się uda dorwać to będzie laminatowa lampa tzw. żaba. A jak nie to zwykła, przerobiona WSK.
Co do ZRXa. Lagi proste, na 99,9% proste. Po sprzęcie nie widać było śladów uszkodzeń poniżej linii owiewki/zbiornika.. Nawet sznyty na tłumiku wskazują na wersję – "wcofał we mnie TIR”. Są od góry do dołu, a nie wzdłuż.
@ Jachoo – amory zostają. Nie planuje na razie grzebać przy zawieszeniu. Może w przyszłości.
@ rafi68 – Jap Crap na dożywocie. ZRX jest kupiony, żeby dziadka już tak nie męczyć. Rama ma przejechane ok. 150 k km. Jak jechałem sprzętem Beddiego od razu czuć było różnicę w prowadzeniu całości.

Co do wydechu to koncepcje trwają. Jak na razie zwycięża 4 w 2 i do tego dwururki z IXILa. W wersji czarnej.
Coś jak te po prawej
http://img19.allegroimg.pl/photos/400x300/51/44/49/97/5144499763

Owiewka Z 750. Z opcją na szybę turystyczną. Liczniki zostają stare – działają, do lekkiego poklejenia są mocowania. Chodzi mi też o przebieg – żebym chociaż w jednym sprzęcie miał autentyczny :D
Mocowania kufra nie oglądałem, jak ochłonę to obadam.

Centralka jest brana pod uwagę ze względu na smarowanie łańcucha. Jeżeli nie wyjdzie to będzie scottoiler. Albo coś w tym stylu. Wydech i centralka to na razie przyszłość tak odległa jak Pipercross i irydowe świece.

Borknagar - 2015-12-08 15:07:52

Super, gratuluje! :)

kalizephyr - 2015-12-08 17:51:38

Fajna lokomotywa ;) Ciekawe jak to będzie wyglądało :D

5eba - 2015-12-08 21:31:46

qwa, ales przykitral w wczesniejszych fotach ten bak po lewej stronie, co z nim zamierzasz zrobic?
w pyte roboty masz przy nim, juz slysze ten wydech <rozmarzony>
coz.. wow to jednak zrx 1200 czyt. def. lokomotywa :) powodzenia Yama!
ps. ze wzgledu na gabaryty kulturystyczne ofcoz, zdecydowanie lepiej wygladasz na nim niz na spryciaq odjezdzajac wtedy z Pruszkowa :D

szparag86 - 2015-12-08 23:11:32

Ja bym takiego obrzyna skitrał :)
http://bikeglam.com/street-fighter-retr … mb-cycles/

PalaszD - 2015-12-08 23:45:19

Yama - i na koniec takie kuferki sobie zapodaj :D
http://corbin.com/kawasaki/zrx11_bags.shtml

Yamamoto - 2015-12-09 09:44:01

5eba napisał:

qwa, ales przykitral w wczesniejszych fotach ten bak po lewej stronie, co z nim zamierzasz zrobic?
w pyte roboty masz przy nim, juz slysze ten wydech <rozmarzony>
coz.. wow to jednak zrx 1200 czyt. def. lokomotywa :) powodzenia Yama!
ps. ze wzgledu na gabaryty kulturystyczne ofcoz, zdecydowanie lepiej wygladasz na nim niz na spryciaq odjezdzajac wtedy z Pruszkowa :D

Prościej było kupić większego sprzęta niż schudnąć. Boli. Ale cały czas próbuje….
Zbiornik będzie nowy. Niestety. Blacharz stwierdził, że nie warto jak za 200/300 jest nawowy, a za pincet dobry.
[

szparag86 napisał:

Ja bym takiego obrzyna skitrał :)
http://bikeglam.com/street-fighter-retr … mb-cycles/

Ładny, ale kupiłem ZReXa z innym planem. Starzeję się, bo mała szyba i dwa lusterka są w planie.

PalaszD napisał:

Yama - i na koniec takie kuferki sobie zapodaj :D
http://corbin.com/kawasaki/zrx11_bags.shtml

Widziałem je. Myślałem, że to jakaś wydumka. Frędzle w mojej duszy płaczą. Taki pijękny bagier….

Problem jest ze stelażami na sakwy boczne. Oglądnąłem stelaż pod kufer centralny i chyba skończy się dostawianiem uszów montażowych do stelaży. Bo firmowych stelaży nie ma. A z motosteel nie chcę brać, bo są zbyt retro. Będzie rzeźba

Borknagar - 2015-12-09 10:14:58

zbyt retro

Zbyt retro??? :D

Yamamoto - 2015-12-09 10:22:04

No co? Tak jak pisałem mam fury retro i neoretro. Czas na modern. W stylu lat 2000:P zwłaszcza, że się przełamałem i ma chłodzenie cieczo.
A okrągłe rurki nie bardzo pasują co ZRXa.

AAA gdzyby nie
http://www.bikeeco.com.pl/
to bym go nie miał

PalaszD - 2015-12-09 10:37:55

dokładnie - sprzęt z nowszej epoki to nie ma go co postarzać :)
ma być nowocześnie :) i mi się to podoba :)
Yama przekonał się do cieczy, to za chwilę przekona się do wtrysku :)

Yamamoto - 2015-12-09 10:45:32

No ZZR1400 to chyba tylko na srysku jes co nie?

PalaszD - 2015-12-09 11:59:44

Tak :) to jest lokomotywa :) nie tylko wtrysk, ale i sporo innych bajerów nowoczesnych.
We Wrześni stoi taki biedny od ponad pół roku - cena zaczynała się od 22999 dziś jest za 17999 a pewnie za 15 by poszedł :) może se na FJR zamienię :)

Yamamoto - 2016-01-19 21:31:45

Dobra mały update.
Pod choinką znalazłem Pipercrossa dedykowanego ZReXowi.
Na urodziny dostałem bak z ZRXa 1100 i owiewkę z Z 750. Nic do niczego nie pasuje. Będzie rzeźba.
Na szybko, robione po ciemku i kalkulatorem. Jaram się strasznie.
http://images78.fotosik.pl/250/f01b61f98ba8af5emed.jpg

sankra19 - 2016-01-19 22:20:21

Fajnie się zapowiada. Unikalnie. Mnie przerażają motocykle o pojemności silnika w aucie segmentu B/C ale to z braku obycia...

woj191 - 2016-02-25 14:23:06

Yama, może se zapodasz taką konserwę
http://olx.pl/oferta/tlumik-kawasaki-zr … 6d6170e06b
cyt. "Dźwięk ładny basowy, dodatkowo po odpuszczeniu manetki fajnie strzela z efektem ognia z wydechu.":D

Yamamoto - 2016-02-25 15:25:32

Napis HRC mnie odrzuca.

PalaszD - 2016-02-25 21:42:22

Haha ktoś skrócił prawdopodobnie zgruzowaną Joszirure i już by 150zł chciał skroić :D za krótki do ZRXa ;)

Yamamoto - 2016-05-09 08:58:43

Drgnęło.
Silnik rozbabrany. Łańcuszek nierządu nowy (cena w Kawasaki 150 zł. Zamienników brak).
Ciekawostka: napinacz łańcuszka jest taki sam jak w ZR7/zr550.
Gaźniki wyczyszczone - zostawiam podgrzewanie wodne.
Ciekawy jest system rozrządu - nie ma typowych szklanek, są koniki pomiędzy wałkami rozrządu, a zaworami.
Cwaniaki z Kawasaki są nie do podrobienia. Ramy w 1100 i 1200 różnią się:
-mocowaniem cewek
-mocowaniem podstawy zbiornika.
Samo moto to ZRX 1200, zbiornik to ZRX 1100. Musi być dopasowanie z użyciem szlifierki :D
Zbiorniki też się lekko różnią.
1100 ma wyposażenie jak z Zephyrze (inna klapka, kranik, czujnik paliwa - części z lat 90-00)
1200 ma już nowsze elementy i różni się budową, tak jakby nowa fala części po fabryce zawiała.

Cieszę się jak głupi, bo stelaże są blaszanne, a nie na trytrytcce i ślinie.
I udało się zgrać zegary z ZRXa z owiewką z Z 750

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13178834_1172718839428261_3591288666339592332_n.jpg?oh=9f2266c8cbeadb8f42e7b3b1a2037285&oe=57B00970

Jak tylko powstanie stelaż, to pozostaje spora inwestycja pieniężna w malowanie, piaskowanie, wydechy, pierdoły typy kierownica,przewody, naklejki w kolorze Line Green.

mar33cki - 2016-05-09 09:44:58

to kiedy wyjedziesz na drogi staruszki straszyć? :D pokaż fotę mordki, ciekaw jestem jak wygląda

Yamamoto - 2016-05-09 10:21:28

Na razie moto nie ruszam. Chciałbym w Grodzisku, w tym roku na zlocie zrobić premierę.

woj191 - 2016-05-09 12:42:29

Fajna maszynka się zapowiada. Oby tak dalej :D
Yama, osłonę łańcucha masz alu ?, bo u mnie tandetny plastik, pług zostawiasz, czy wypad?
Uważaj na kosę, bo mi się już dwa razy prawie wyjebał. Trza 2 razy sprawdzać jak stoi.

speedward - 2016-05-09 16:32:39

Luna na tą premiere bedzie na swoim sprzecie?

PalaszD - 2016-05-09 17:04:17

Na zimnym często mu dajesz??

Yamamoto - 2016-05-10 08:20:25

woj191 napisał:

Fajna maszynka się zapowiada. Oby tak dalej :D
Yama, osłonę łańcucha masz alu ?, bo u mnie tandetny plastik, pług zostawiasz, czy wypad?
Uważaj na kosę, bo mi się już dwa razy prawie wyjebał. Trza 2 razy sprawdzać jak stoi.

Osłona łańcucha zintegrowana z tylnim błotnikiem. Zostaje.
Pług zostaje. Oba te elementy zostaną wykorzystane jako powierzchnia reklamowa dla Overdrive I Kawasaki.
Za info o kosie dzięki - będę kminił jakąś centralkę. Może.



PalaszD napisał:

Na zimnym często mu dajesz??

Raz odpaliłem. Działa. Nie ma srysku to nie można dawać na zimnym, bo się dławi.

Yamamoto - 2016-07-26 21:20:57

Nic się nie dzieje. Kraków jak oblężona twierdza-zasieki i wojsko na ulicach, helikoptery w powietrzu, a policja porusza się tylko w konwojach. ŚDM w pełni.
Ja też mam co świętować.
Skończyłem Junaka dla klienta i mogłem się zabrać z ZReXa. Albo za Z 1200. Albo za chujwico.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13654408_1226791620687649_1047537287863803816_n.jpg?oh=648e7cdbfb580f4a6659472782997a53&oe=581294B3

PalaszD - 2016-07-26 22:29:41

Brawo TY :) ważne, że prace posuwają się do przodu, a nie do tyłu jak w moim przypadku :P :)

Jachoo - 2016-07-27 07:20:00

Właściwie to gdzie te postępy? Ten etap widzieliśmy już dawno temu :P
Działaj z tym ZRXem bo słyszałem Luny dupsko ma już dość obijania się o rączkę Zephyra ;)

Yamamoto - 2016-07-27 11:42:46

Postęp widać na dolnych zdjęciach. Stelaże pod owiewkę i liczniki są solidne, a nie prototypy z blaszki.

We wrześniu kończę spłacać zmywarkę to będzie więcej kasy do dyspozycji.

Jachoo - 2016-07-27 12:59:40

To wszystko wyjaśnia, na fotach nie było widać. A Lune mobilizuj z tym prawkiem bo juz nawet szparag zdał ;)

skaryf - 2016-07-30 19:38:14

Na pewno dopieścisz go przez zimę ciekawi mnie tylko jaką obierzesz kolorystykę ? w macie wymiata

Yamamoto - 2016-07-30 22:52:39

IMO Mat jest przereklamowany i nadaje się do sprzętów na wystawy. Widzę co się stało z wydechami w JapCrapie - mają maskujący kolor kurzu i nie da się ich doczyścić. A ponieważ starzeję się zacząłem na to zwracać uwagę.

Będzie albo satynowy półmat albo połysk z elementami (klamki, rolki pod podnośnik, kiera, napisy, ranty na felgach, przewody w oplocie) line green.

PalaszD - 2016-07-31 20:18:05

Połysk z elementami Lime Green to byłoby coś... ahh już sobie te barwy wyobrażam... :D

Yamamoto - 2016-10-29 16:02:24

Idzie jak krew z nosa. Gaźniki złożone, zawory zrobione. Pipercross założony, w listopadzie kupuje ixila i techniczne powinien być skończony.

Jachoo - 2016-10-29 20:58:23

Zasada "nie ważne jak, byle do przodu" jest cały czas na czasie ;)

woj191 - 2016-10-29 22:11:15

No, teraz to już się , kurwa, nie musisz spieszyć. Chyba,że masz zimówki :D

Yamamoto - 2016-11-15 08:20:51

Teraz mam więcej czasu i kasy :D wydaje mie się, że to pomoże prodżektowi Zetorex jeszcze bardziej.

Edit, żeby nie zaśmiecać.
Drgnęło. Mimo wszystko są to drgania, a nie postęp liniowy.
http://images83.fotosik.pl/164/066ea444a2177b9fgen.jpg
U góry - pierwsza przymiarka. Wczoraj rzeźbiłem redukcje zgodnie z hasłem Kawasaki z starego ŚM: "Kawasaki to solidne, bezpieczne i bezawaryjne motocykle. Jednak by korzystać z tych zalet można tylko wtedy gdy "zawartość" Kawasaki w Kawasaki" wynosi 100%." Redukcję wyrzeźbiłem z resztek uciętego kolektora.
Po prawej na dole przekrój kolektora w miejscu mocowania IXILa.
Wykorzystali kolektor wydechowy jako część tłumika. Aby dopasować IXILa musiałem wydłubać ten filc z waty szklanej pomiędzy ściankami. Nowy tłumik siada pomiędzy rurę perforowaną, a zewnętrzną. Stąd konieczność redukcji.
Po lewej porównanie wyfuków.

Kamel78 - 2016-11-15 12:53:33

U panie...się pan szarpnął na dwururkę. Świetnie wygląda i tak samo brzmi.

Yamamoto - 2016-11-15 13:04:53

Na razie IXIL L3X, irydy i Pipercross na dolocie.

rafi068 - 2016-11-15 19:43:32

wygląda zacnie :) Pasuje jak ulał :) Bedzie okazja posłuchać w przyszłym roku?

Jachoo - 2016-11-16 07:32:06

tylko nie zostawiaj moto na deszczu bo będziesz miał pełne cylindry wody jak te dwie rynny zaczną łapać wodę  :P
A poważnie to zmiana jak najbardziej na plus, choć roboty trochę z tym miałeś.

Yamamoto - 2017-01-03 21:16:36

Wiem, że powinienem czekać z publikacją, ale jaram się jak świnia w deszcz.
http://images82.fotosik.pl/267/675f863a99cbf413.jpg
Wsporniki chłodnicy przerobione i przemalowane, kiera pomalowana, przewody przełączników przedłużone, kolektory polakierowane żaroodpornym lakierem. Kol. Norton przerabia stelaż pod owiewkę - poprzedni za bardzo "wył" do przodu. Plastiki poklejone, woj191 obszywa kanapę.

Kamel78 - 2017-01-03 22:15:12

Felgi będziesz malował?

Yamamoto - 2017-01-03 22:18:14

Felgi czarny połysk proszkowo+rant lime green. Na wahaczu to samo. Zielony pasek pomiędzy "rurkami".

Kamel78 - 2017-01-04 07:52:51

Zaczyna to coraz lepiej wygląć :) no i zestaw kolorów...chyba najlepszy w kawie :)

Jachoo - 2017-01-04 08:16:36

Robota wre :)
Co to za Ducat w tle, twój nowy nabytek?

Yamamoto - 2017-01-06 11:16:27

Ducat z tyłu to jest "coś tam" z budą od 749. Albo lekko dłubnięte 749. Nie pamiętam.  <to jest 749 z założonymi chińskimi owiewkami>
Jeszcze nie zrobili takiego Ducati żebym dobrze na nim wyglądał :D

Chce go poskładać przed malowaniem, czy nie wyjdzie za dużo czarnego. Ale to też będzie fota.

Ożył.

https://youtu.be/bs-y7QH0JqQ

Potem go poskładałem na szybko.

http://images84.fotosik.pl/271/c7eed664d67d249fm.jpg

http://images82.fotosik.pl/272/e27897f1e79eee43m.jpg

http://images82.fotosik.pl/272/cf9b175e83af33f9m.jpg

Doszczelniłem wydech, dokręciłem opaski na układzie wodnym.
https://youtu.be/O5mnbEfqqVc

Najgłupsze jest to, że człowiek narobi się przy tym, przeklnie Kawasaki za ciasnote spasowania elementów. Nawierci się i naszlifuje, a efektu nie widać. Tzn widać, ale jest bardzo mikry. Tak jak było z mocowaniem owiewki - dopiero trzecia (albo w sumie to czwarta) wersja została zaakceptowana estetycznie. Żeby ta owiewka tak nie "wyła" do przodu. Kolektory się wygrzały, śmierdzi bardzo ten lakier. Wiatrak działa. Jestem na tyle pierdolnięty/prawilny, że przełączniki na kierownicę przedłużałem za pomocą przewodów Kawasaki :D tzn pochodzących z innego takiego przełącznika.

Borknagar - 2017-01-06 13:47:09

Widać uśmiech na twarzy rodzica. Jest dobrze. Kawał sprzęta. :)

woj191 - 2017-01-06 15:58:11

Muzyka dla uszu :D

Jachoo - 2017-01-06 18:34:59

Podoba mnie sie :)
Owiewki spasowana elegancko, nie wystaje i idealnie wpasowuje sie w linie moto. Wydechy faktycznie mogły by być głośniejsze choć nie słyszałem jeszcze tego łutttuuuuu na zimnym ;)
Co do krzyku Luny to liczyłem na coś w stylu powrotu z polatania w Międzywodziu lub wysiadki z busa Daniela w Radkowie :P W tym przypadku czuję pewien niedosyt hehe

Kamel78 - 2017-01-06 22:06:29

Zajebiaszczy sprzęt.  No i ten ixil...muzyka dla uszu..no i uhahana mordeczka na koniec...

Yamamoto - 2017-01-20 09:30:54

Stelaż GIVI dedykowany do ZRX1200. Givi nawet nie wie, że taki zrobiło.
Na urodziny przyszły przewody stalowe z http://przewodystalowe.pl/ .Na razie założony tylko sprzęgłowy na sztukę-żeby sprawdzić czy się mieści pod deklem. Ale jestem pod megapozytywnym wrażeniem profesjonalizmu i wykonania.

https://images84.fotosik.pl/302/8d5a604967a61d23med.jpg

Koła już w proszku, górna półka i mocowania owiewki też. Oponki czekają. Pilot Road 3.

Kamel78 - 2017-01-20 10:26:58

Stelaż jakoś przerabiałeś?

Jachoo - 2017-01-20 10:52:42

Przewody w tym kolorze to ekstra pomysł.
Zdanie moje na temat stelaży już znasz.
Co do Pilot Road 3 sam na tym nie latałem ale słyszałem tylko pozytywne opinie więc przypuszczam że nie raz podnóżki przytrzesz :)
Idziesz w dobrym kierunku więc już nie mogę się doczekać końcówki prac i efektu.

Yamamoto - 2017-01-20 11:44:11

Centralny jest dedykowany do Reksia. Kupiłem razem z moto.
Boczne są od Wojtka, widać je tu:
http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=17739#p17739
tu
http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=18550#p18550
noji tu
http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=15830#p1583 .
W stelażu centralnym nawierciłem otwory w miejscach montażu stelażu do ramy - od ramion idą 4 "pręty"/"walce", które przez otwory w owiewce łączą się z ramą w miejscu uchwytów rączek pasażera.
Wymyśliłem, że to będzie najpewniejsze mocowanie korzystające z rozwiązań GIVI. Oczywiście qwa wyszło jak zwykle. Pierwszy otwór gitara. Punktat, wiertełko, rozwiercenie i gwintownik. Siadało ideanalnie.
Drugi otwór....w połowie gwintowania urwał się gwintownik blokując się w otworze. Padło: bardzo dużo niecenzuralnych słów, dwa zestawy gwintowników (nie łatwo gwintuje się gwintownik utopiony w metalu drugim gwintownikiem). Cała akcja skończyła się pocięciem części stelaża, dospawaniem, dwóch nakrętek w miejsce rozwierconego gwintu i dalszymi pracami blacharskimi. Fchooj roboty przez pierdołę. Albo jakiś mój błąd.
Drugie ramię - zrobienie na gotowo zajęło mi 45 minut. Oba otwory siadły jak złoto.
Do połączenia bocznych stelaży staram się maksymalnie korzystać z łączników i mocowań z oryginału. Na tę chwilę jedynymi przeróbkami są otwory, w których mocowane są boczne stelaże. Pozostałe mocowania pochodzą z zestawu do Zepha 750.
Zostało dopasować odciągi mocowane do podnóżek/podnóżków pasażera i beleczkę stabilizujacą tył.
Potem wiadomo piasek, proszek i oblatanie.
Pilot Roady 3 zostały dobrane ze względu na połączenie sportu i turystyki. Miały być dwójki, ale w Olku się jebli ze stanami magazynowymi.
Stelaże będą zdejmowalne. Tzn będę je zakładał tylko na wyjazdy.

rafi068 - 2017-01-21 00:06:31

Ten przewód sprzęgła idzie do pompy w jednym kawałku? Ciekawe czy bedzie odczuwalna różnica w pracy klamki :)

Yamamoto - 2017-01-21 12:35:35

Od siłownika prosto do klamki. Na pewno będzie odczuwalna. W JapCrapie poczułem to i tu poczuje.
W oryginalne przewód sprzęgła był metalowo gumowy.

MarcinG - 2017-01-21 23:27:35

No kurcze nieźle.
Fajnie że robisz to ze smakiem.
Ale jeżeli chodzi o stelaż Givi jest taki "powszechny" i mi osobiście nie pasuje do motocykla który nie jest ori a ma własny (Twój) styl.
Najbardziej w tego typu mocowaniach nie podoba mi się plastik boczny z napisem Givi.
Do takiego typu moto pasowało by wypalić blachy ze wzorami jakie chcesz, na boki i pomalować proszkowo.
Wg mnie taki stelaż przeniesie większy ciężar i będzie wyglądał wyjątkowo.

http://diesel-slupsk.home.pl/attachments/Zephyr/stelaż.jpg

Yamamoto - 2017-01-22 20:50:16

Marcinq jaki plastik? Chodzi Ci o mocowanie podstawy kufra? To je amelinium, tego nie pomalujesz. Ewentualnie myślałem o pomalowaniu tego w lime green. Tylko nie wiem czy to nie przesada będzie. Stelaże na te chwile nie mają priorytetu. Akurat ładnie się zeszło, bo do centralki GIVI podeszły mi boki z GIVI :)

PalaszD - 2017-02-01 17:31:48

Poproszę o aktualizację :)

Yamamoto - 2017-02-01 21:41:25

Mosz Adminie. Felgi i żółwiki. Plastiki w malowaniu. Ja czekam na wypłatę. Bo finansów brakło na tanka pada/lusterka/ciężarki i inną galanterię...
https://images84.fotosik.pl/332/c94147db5c0faa39med.jpg



Update:
Lusterka z Z1000 zamówione z katalogu VICMA
Ciężarki zamówione.

Po wypłacie zostały rolki do wahacza (zielone ofkoz), naklejki i paski na wahacz (jak się uda to w kolorze naklejek z felg).
Tank pad wybrany. Też oczekiwanie na wypłat.
Poskładanie wszystkiego w kupę i sesja foto.

MarcinG - 2017-02-01 22:37:58

Ładne. Bardzo fajne felgi. Mam nadzieję że na Litwie zobaczę je na żywo :)

Yamamoto - 2017-02-22 22:37:17

Spoko. Do marca wyznaczyłem sobie deadline z podliczeniem. Jest on realny.

Klamki, rolki zamówione. Lusterka doszły, ciężarki też. Jest nieźle.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-02-10 12:59:29)

Plastiki pomalowane. Mocowanie tablicy i osłona liczników też. qwa jak mam L4 i nie mogę palcem w garażu ruszyć to nagle wszyscy się wyrabiają przed czasem.
Czekam na naklejki.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-02-13 18:11:36)

I żeby nie było, że projekt leży

https://images81.fotosik.pl/381/eb71b421b25f19fagen.jpg

Takie tam. Po polerowaniu, przed bezbarwnym....
https://images83.fotosik.pl/383/665447d0da835ce4gen.jpg

PalaszD - 2017-02-22 22:42:12

PKP :) Pięknie, kurwa pięknie :)

5eba - 2017-02-25 14:08:21

miodnie. ciekaw jestem jak w real.

woj191 - 2017-02-25 21:35:45

No to czekamy na efekt finalny. Zapowiada się miodzio.:good:

Yamamoto - 2017-02-25 21:46:54

W sb albo w piątek mam już mieć plastiki pomalowane na gotowo. Więc jakaś mała prapremiera może mieć miejsce. Muszę tylko wrócić ze ściany wschodniej i składać. I liczyć. Bo papiery już naprostowane

Panda - 2017-02-26 15:38:39

Taki mroczny będzie ;)

Yamamoto - 2017-03-05 15:06:54

Czy ja wiem?? Matu nie będzie. Krew już wsiąkła. Został pot i łzy.


Był krew,był pot, był łzy....

https://images84.fotosik.pl/407/dac6183e555dffd5med.jpg

Mechanicznie jest skończony. Gaźniki zsynchronizowane. Hamulce i sprzęgło zalane. Chciałem odbyć pierwszą jazdę, a stało się to co na zdjęciu powyżej.W poniedziałek zamawiam irydę i kontynuacja składania.

https://images84.fotosik.pl/407/dd6823f3bbd08743med.jpg

Odebrałem plastiki z malowania. Połowa wraca do poprawek. Trochę niedoróbek jest. Ale ogólny kształt i kolorystyka moto już się kroi powoli.
https://images83.fotosik.pl/407/f4cd539efe8213famed.jpg
Już bliżej jak dalej, ale jeszcze nie czuje, że Rex się rodzi.

Borknagar - 2017-03-05 15:28:27

Zaczyna nabierać kształtów. Coraz bardziej mi się podoba, nie mogę się doczekać aż zobaczę na żywo. :)

5eba - 2017-03-05 18:14:35

nooo Yama tera to joo, nabiera kształtów. Jak brzmi Wydech, rozpina staniki? 😊

woj191 - 2017-03-05 18:58:06

Kurwa Vader. Strach się bać :D
Klasa.

Yamamoto - 2017-03-05 20:15:57

5eba napisał:

nooo Yama tera to joo, nabiera kształtów. Jak brzmi Wydech, rozpina staniki? 😊

Mi się cycki trzęsły - nie wiem czy się liczy.
Na razie dość tak gada. Tyle, że nie jeździłem i cały czas mam db-killery.

Kamel78 - 2017-03-06 13:53:06

Yama jak tak patrze na tego ixila to sobie myślę że poczekam z wymianą swojego i najsampierw posłucham na zlocie jak twoj gada...

Pudelski7 - 2017-03-06 14:17:30

Yamamoto napisał:

Czy ja wiem?? Matu nie będzie. Krew już wsiąkła. Został pot i łzy.


Był krew,był pot, był łzy....

https://images84.fotosik.pl/407/dac6183e555dffd5med.jpg

Mechanicznie jest skończony. Gaźniki zsynchronizowane. Hamulce i sprzęgło zalane. Chciałem odbyć pierwszą jazdę, a stało się to co na zdjęciu powyżej.W poniedziałek zamawiam irydę i kontynuacja składania.

https://images84.fotosik.pl/407/dd6823f3bbd08743med.jpg

Odebrałem plastiki z malowania. Połowa wraca do poprawek. Trochę niedoróbek jest. Ale ogólny kształt i kolorystyka moto już się kroi powoli.
https://images83.fotosik.pl/407/f4cd539efe8213famed.jpg
Już bliżej jak dalej, ale jeszcze nie czuje, że Rex się rodzi.

Ostatnimi czasy NGK zaczeli produkować straszna kupę, chyba zaczęli to produkować z gównolitu.
W samochodzie zmieniłem świece na ngk jeden komplet coś niegra, oddałem, zasięgnąłem języka  i okazało się że zaczęli wypuszczać badziew lub wyszło na rynek masę podróbek.
Także teraz ja osobiście przerzucam się na Denso,

Póki Ci Yama nie rozpina stanika WRÓĆ ...

Jak dla mnie jest Git, zmienił bym tylko kolorystykę kiery i inne manetki bym założył bo jakoś mi nie leżą, ale to tylko kwestia gustu a jak wiadomo o gustach powinno się dyskutować ;p

Yamamoto - 2017-03-06 21:06:44

Pudelski7 napisał:

Ostatnimi czasy NGK zaczeli produkować straszna kupę, chyba zaczęli to produkować z gównolitu.
W samochodzie zmieniłem świece na ngk jeden komplet coś niegra, oddałem, zasięgnąłem języka  i okazało się że zaczęli wypuszczać badziew lub wyszło na rynek masę podróbek.
Także teraz ja osobiście przerzucam się na Denso,

Póki Ci Yama nie rozpina stanika WRÓĆ ...

Jak dla mnie jest Git, zmienił bym tylko kolorystykę kiery i inne manetki bym założył bo jakoś mi nie leżą, ale to tylko kwestia gustu a jak wiadomo o gustach powinno się dyskutować ;p

W JapCrapie NGKi wytrzymały już ok 70 k km i nie ma problemu z nimi. Tu może bubel, może pech. Może sam panbuk mie nawiedził. tzn świece. Kiera zostaje. Manetki jestem w stanie zamienić na grzane oxfordy. Ale to wyjdzie w praniu.

Kamel78 napisał:

Yama jak tak patrze na tego ixila to sobie myślę że poczekam z wymianą swojego i najsampierw posłucham na zlocie jak twoj gada...

Widzisz jak brzmi wydech? Dobry jesteś. IMO jest trochę głośniejszy od fabryki - ale nie jeździłem jeszcze Reksiem i nie wyciągałem db-killerów. Próba jazdy skończyła się uwaloną świecą.

PalaszD - 2017-03-06 22:33:04

Ajjj ten projekt zachwyci nie jedno oko :D
gdzie klosz od lampy??

Yamamoto - 2017-03-06 22:40:53

Owiewka przód, ogon, błotnik tył i pług wróciły po poprawek. Baranek do spolerowania został. Małe poprawki. Poskładałem na ślinę całość do zdjęcia. Może po Matki Boskiej Pieniężnej złoże całość i badanie zrobie

speedward - 2017-03-07 18:20:40

Czuć moc ( i pewnie też słychać) . Dziewuchy na wsi będą ściągać majtki przez głowe.. ;)

Yamamoto - 2017-03-12 10:51:15

Jeździ.
https://images82.fotosik.pl/425/7da4397caa533280gen.jpg
Brakuje błotnika z tyłu, pługu, manetki i kilku drobiazgów. Dopracowania w całości jak się pojeździ. Nadal nie słyszałem jak pracuje bez DB-killera.

Borknagar - 2017-03-12 11:35:12

Jest moc. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę i usłyszę na żywo. :)

skaryf - 2017-03-12 19:29:34

Świetna robota Yama
Może jeszcze zdążysz opracować do projektu podpowiedź poniżej :)

http://i219.photobucket.com/albums/cc246/skaryf/s-l1600%204_zps49iyc0p8.jpg

Upss ta raczej z uwagi na kolor kierowana jest do Wojtka
Znalazłem jeszcze taki projekt pobudzający wyobraźnię

http://i219.photobucket.com/albums/cc246/skaryf/s-l1600%201_zpstle7vil8.jpg

Yamamoto - 2017-03-12 20:18:08

I co ja będę woził w tym wózku? Brzuch czy piwo?

Borknagar - 2017-03-12 22:18:37

Zapasowe części :D

Yamamoto - 2017-03-12 22:23:22

To nie Hąda czy inne BMW żebym z częściami jeździł w trasy.
Nie mogę tego drugiego sprzęta rozkmninić. Zalatuje starym V-Maxem, ale nie jestem pewien.

skaryf - 2017-03-12 23:14:52

He he dobre 😁 ów motur to Kawasaki ZL Eliminator

Jachoo - 2017-03-13 08:16:16

Yama, ogólnie to podtrzymuję dotychczasową opinię że szedłeś w dobrym kierunku i efekt końcowy (no może prawie końcowy) jest tego przykładem. Jednak nie byłbym sobą jakbym się do czegoś nie dopierdzielił. Mianowicie jedno co kuje mnie w oczy to spasowanie przedniej owiewki. Jak sama świetnie pasuje do tego projektu tak ta szpara pomiędzy nią a rurami zawiechy już jakoś nie do końca. Nie myślałeś aby dolepić do niej kawałka z żywicy, wyszpachlować na gładko i położyć lakier? Roboty więcej ale jak już tyle życia poświęciłeś ;) Chyba że to tylko wina ujęcia na fotce, a na żywo nie jest to aż tak widoczne.

Yamamoto - 2017-03-13 20:09:57

skaryf napisał:

He he dobre ów motur to Kawasaki ZL Eliminator

No tak. Mam z niego lampę w Jap Crapie, a nie wpadłem, że ktoś może sprzęgnąć choppera z silnikiem z GPZ 600 z wózkiem bocznym.
Brzmi wystarczająco głupio by być Kawasaki.

JACHOO napisał:

Yama, ogólnie to podtrzymuję dotychczasową opinię że szedłeś w dobrym kierunku i efekt końcowy (no może prawie końcowy) jest tego przykładem. Jednak nie byłbym sobą jakbym się do czegoś nie dopierdzielił. Mianowicie jedno co kuje mnie w oczy to spasowanie przedniej owiewki. Jak sama świetnie pasuje do tego projektu tak ta szpara pomiędzy nią a rurami zawiechy już jakoś nie do końca. Nie myślałeś aby dolepić do niej kawałka z żywicy, wyszpachlować na gładko i położyć lakier? Roboty więcej ale jak już tyle życia poświęciłeś ;) Chyba że to tylko wina ujęcia na fotce, a na żywo nie jest to aż tak widoczne.

Dół musi być tak wysunięty – ZRX ma bardziej rozbudowane liczniki niż Z 750. I Reks ma analogowe, a Z już cyfrowe. To jest jeden z elementów, z których nie jestem zadowolony. Owiewka pójdzie bliżej dolnej półki – jest to wstępne i prymitywne ustawienie świateł. Jeżeli dalej będzie „wyło” to zamontuje tam skórzaną rolkę na narzędzia. I frędzle. I chopper w mojej duszy będzie zadowolony.

A mówiłem, że nienawidzę Kawasaki?

woj191 - 2017-03-15 14:45:07

Yama, nie masz może 2 tysi za dużo :P
http://zeus-armor.com/store/product_inf … 1200-p-486

Yamamoto - 2017-03-20 21:23:41

Nie kuś.
Jak leżałem pod ZetoReXem to widziałem miejsce do mocowania centralki. Mam też podstawkę z Zepha 750 luźną. Może kiedyś, gdzieś coś tam udłubie.

Wstępne podlicznie projektu ZetoReX.
Zakończył się pierwszy powazny etap. Moto jest wstępnie ukończone, zarejestrowane i ubezpieczone.
Gdyby kogoś interesowało ile kosztuje takie coś jak na zdjęciach kilka postów powyżej to proszę:
Przedmioty opisane jako prezent to prezent Ja nie płaciłem, ale wchodzą (ja wliczam) w ogólny koszt projektu.

Zakup:  4500
Owiewka: 500 prezent
Zbiornik: 350 prezent
Akcesoria do zb.: 100
Ixil: 927
Irydy: 160
Kierunki: 270
Mocowania: 100
Pipercross: 200 prezent
Gmol: 487
Łańcuszek rozrządu: 120
Stelaż owiewki: 150
Obicie kanapy: 170
Kierownica: 150
Malowanie proszek kiera+osłony chłodnicy: 200
Opony: 850
Przewody hydrauliczne: 375
Malowanieproszek kół i drobiazgów: 280
Naklejki: 20
Manetki PROGRIP: 70 prezent
Lusterka VICMA: 120
Ciężarki: 80
Rolki: 100
Klamki: 160
Malowanie całości: 1200
Tłumacz: 86
Paski na wahacz: 15
Iryda ( w miejsce urwanej): 40
Postojówka ( w miejsce urwanej): 55
Badanie: 60
Zielone H7: 120
Rejestracja: 200
OC+NWW na pół roku: 125

12340 zł.

Jak coś mi się przypomni to dopiszę. Jakieś uszczelki były, stelaż od Wojtka 191 nie wliczony, bo nie skończony.
Nie wiem na ile wycenić robociznę dodatkową. Standard typu zawory/gaźniki/opony mogę wpisać wg cennika Bravadosu.
Albo podać. Ale jak wyliczyć moją rzeźbę??

Czekam na lepszą pogodę, żeby umyć i oblatać.
Na zakończenie projektu podam firmy które brały udział w budowie jako podwykonawcy.

PalaszD - 2017-03-20 23:23:19

No no niezła sumka wyszła... To teraz kilka latek musisz pojeździć ;) co masz za opony, że aż 850zł dałeś za komplet?

Jachoo - 2017-03-21 07:26:40

Sie uzbierało :huh: Robocizny nawet nie próbuj wyceniać bo po kiego masz się wkurwiać ;)

Kamel78 - 2017-03-21 09:10:43

Yama robocizna twoja...BEZCENNA :) za całą resztę zapłaci karta MasterCard ;)

Pudelski7 - 2017-03-21 09:23:16

Grubo

Borknagar - 2017-03-21 12:24:05

Pałasz - opony z tego co widziałem na zdjęciach to Michelin Pilot Road 3 albo 4. Nowe tyle chodzą.

Yamamoto - 2017-03-21 20:54:26

@Pałasz
Pilot Roady 3. Poszły ceny w dół widzę teraz. ZetoReX będzie miał długi czas spożycia. Sumka może i niezła, jakbym kupił R i zrobił pełny serwis+opony wyszłoby podobnie.
@Jachoo i Kammel78
Standardowe czynności idzie wycenić. Ale na przykład pasowania i tworzenie stelaża pod owiewkę i potem dojście do wniosku, że lepiej kupić ori stelaż z Z750 jest bezcenne/bezwartościowe.

skaryf - 2017-04-03 22:00:13

co do kwoty(części) była do przewidzenia ..w końcu odświeżyłeś Zetorexa modernizując stare i ubierając w nowe taile ..podsumowując Twój wkład ? - satysfakcja z tworzenia i duma z uruchomienia bo wyszedł przecież zajebiście .. trzeba szampana rozbić o bak

Yamamoto - 2017-04-11 00:18:54

Trochę podsumowań. Pękło nam pińcet. Z czego ok 300 na trasie Trzebinia - Olkusz. Jeżdżone w zeszłą niedziele jak to w piosence: "Do zajebania jeden krok, jeden jedyny krok nic więcej...." Czy jakoś tak.

Jestem zachwycony prowadzeniem, wygodą i współpracą z kierowcą ZetoReXa. Jednak jestem FiT (Fajny i Tusty) i750 jest maława. Co nie zmienia fucktu iż ma dożywocie i remont silnika. Wracając do Rexia. Dobrze, że mam uszy bo inaczej uśmiech odciął by mi czubek głowy.

Za to spokoju nie daje mi układ powietrzno paliwowy i osiągi.
Mój zajebisty błąd - opaski na króćcach były niedociągnięte.
Po dociągnięciu i sprawdzeniu szczelności zmywaczem jazda próbna. Trochę mniej mułowaty silnik ale za to prędkość maksymalna 120 km/h. I spalanie 13/100. Świec nie sprawdzałem po dociągnięciu. Przed dociągnięciem były szare. Stwierdziłem, więc że kwalifikują się jako mieszanka prawidłowa.
Do synchro i ich pracy uwag nie mam. Jest równo i wogle aksamitnie.
Na dolocie jest pipercross, na wydechu IXIL L3X dedykowany do Bandita 1250. Do ZRX 1200 nie było :(

Mam myślenicę.
Na tę chwilę zostało albo Dyno Jest Stage 1 - w necie widziałem za ok 600 zł zestaw.
Albo próba z powrotem do fabrycznego filtra. Żeby zobaczyć co daje w dupę. Bo jeszcze problemem być może zmiana średnicy wydechu przy przejściu kolektor - ixil. Zrobić jakąś łagodniejszą przejściówkę.
Ktoś?coś? Siakaś burza mózgów? Sra głów?

Jachoo - 2017-04-11 07:00:29

Bardziej od wydechu obstawiałbym filtr. Jakby nie patrzeć ma on większy wpływ na pracę silnika, i chyba łatwiej go zmienić i sprawdzić efekt.
A swoją drogą cieszy fakt że wreszcie masz sprzęta który wygonie wozi twoje dostojne dupsko ;)

Yamamoto - 2017-04-12 22:02:15

JestĘ DEBILĘ :D

Okazało się, że podczas składania nie dociągnąłem opasek. Co już napisałem.
Gupi ja. W piątek sypię głowę popiołem i z powrotem ustawienia gaźników robię. I jazdy testowe.

Kamel78 - 2017-04-13 09:20:29

Zrobisz porządnie to po kieszeni nie bedzie tak bolało jak zajedziesz na cepeena ;)

Jachoo - 2017-04-13 11:58:10

Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy :P No i Luna bo zarobi podwójnie ;)

Yamamoto - 2017-04-13 12:02:26

OFFTOP ON

JACHOO napisał:

Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy :P ;)

Dlatego perkusisiści deathmetalowi grają szybko i na cztery ręce.

OFFTOP ON
Na obwodnicy Krakowa zrobiłem dziś 220 km/h i ZRX chciał jeszcze iść. Od nowa synchro i regulacja wolnych. Franca paliła na 2 gary. Zrobiłem 600 km twinem Kawasaki...Stąd braki w mocy i prędkości, spalanie wysokie i mega muł.
Chodzi na 4 gary. Pali równo. Testy spalania w trakcie. Zostało dograć skład mieszanki, ale to za tydzień. Jak nabije kilometrów.
Kolejna [color=#00FF00]KAWA
zawitała w moim garażu w Wielki Piątek.
http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=6513#p6513
Po 7 latach pokolenie Kawasaki zwiększyło się.
Kolejne moje małe prywatne zmartywchwstanie?? Przpadeg? Nie sondzem.

Generalnie na tę chwilę nie planuję w nim większych zmian. Może poza szybą większą, stelażami, centralką lub stojaczkiem w garażu.
Wrażenia z jazdy: po siedmiuset kilometrach mniej się go boję niż Zepha. Robię na Reksiu więcej jak na Zephie. Szybciej, głębiej, pewniej. Prawe nadal słabiej. To już psychika, a nie moto.
Zdjęcia poniżej.
https://images83.fotosik.pl/509/c36589557d1dad6d.jpg
https://images82.fotosik.pl/508/dae0e7f507fd43c3.jpg
https://images81.fotosik.pl/509/4b640392eecd78c2.jpg
https://images84.fotosik.pl/508/86798673c6fc1fbc.jpg
https://images84.fotosik.pl/508/9b577b5e7ec65d22.jpg
Jako bonus. Kawy w garażowym pierdolniku z Jamokiem w tle...
https://images81.fotosik.pl/509/ed8a17c819eadf4c.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=0lxTI9YeZ6o
Podsumowanie projektu: Kurwa. Warto było.



Motocykl kupiony w Bike Eco http://www.bikeeco.com.pl/. Lakierowanie proszkowe STELCO http://stelco.pl/. Lakierowanie całości Krzysztof Krówka. Ranty na felgi i paski na wahacz GRAFNET https://www.grafnet.eu/index.html, naklejki Kawasaki i na boczkach http://www.whitetacho.com/
Każdego z w/w polecam serdecznie i z całego serca.

mar33cki - 2017-05-11 08:27:29

wygląda i brzmi rewelacyjnie! i nie widać, żebyś nim po krzaczorach szorował ;)

Yamamoto - 2017-05-11 08:55:27

Bo to foty sprzed gleby :D Wróciłem na koła po "przygodzie" Delikatne blizny zostały. Niewidoczne na pierwszy rzut oka...

woj191 - 2017-05-11 12:29:29

No Yama, wygląda zajebiscie.
Kilka blizn mu nie zaszkodzi, przynajmniej widać, że jeździ a nie stoi w salonie :D

Kamel78 - 2017-05-11 13:15:20

Zajebiście drze jape bez db kilerów.

PalaszD - 2017-05-11 20:27:30

Zdecydowanie bez DB killera :) nieźle :) mam nadzieję,  że się zrewanzujesz za przejażdżkę na GTR? ;)

Yamamoto - 2017-05-22 22:44:51

woj191 napisał:

No Yama, wygląda zajebiscie.
Kilka blizn mu nie zaszkodzi, przynajmniej widać, że jeździ a nie stoi w salonie :D

Jeździ - poprawiłem trochę pług - po glebie okazało się, że lakier nie wytrzymuje kamieni - przód pługa został oklejony przeźroczystą folią używaną przez blacharzy. Nawet się to komponuje. Jak umyje to sprawdzę efekt praktyczny.

Kamel78 napisał:

Zajebiście drze jape bez db kilerów.

Tak. Po 150 km nadal chce mi się jechać bez Db-killerów. Podczas ujęcia gazu cudna jest seria wystrzałów. A z drugiej strony pomysł kupienia tych wydechów jest trafiony w 10. Z DB-killerami wiatr zagłusza pracę silnika i tłumików - to też kwestia braku szyby.
Na trasę jednak zdecydowanie będę cichszym wyjeżdżał.

PalaszD napisał:

Zdecydowanie bez DB killera :) nieźle :) mam nadzieję,  że się zrewanzujesz za przejażdżkę na GTR? ;)

Qwa a mam wybór?:P

Wczoraj rezerwa włączyła się po 240 km. Latanie raczej zabawowe niż turystyczne.
Do końca miesiąca powinny już być stelaże. Przynajmniej wersja prototypowa.
Nadal przeszkadza brak centralki i zaskakuje poręczność oraz przyspieszenie.

Edit:
Przyszła szyba (Barracuda) i stelaże coraz bliżej :D

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-05-18 21:49:55)

Jak do tej pory spalanie zamyka się w przedziale 6-7.5l/100. Testy trwają. Zaciesz trwa. Wyjęcie db-killerów podnosi spalanie.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (Dzisiaj 22:39:09)

Słowo staje się ciałem….
https://images81.fotosik.pl/588/1098cc0027b18fc5gen.jpg

Jachoo - 2017-05-23 07:18:33

Zajebisty sprzęt. Im dłużej na niego patrze tym bardziej mi się podoba. A co do killerów to wywal je, a jak cię niebiescy zatrzymają to nie wyłączaj silnika i krzycz do nich że nie wiesz o czym mówią bo nic nie słyszysz :P

MarcinG - 2017-05-23 22:35:54

Zdjęcie Db kilerów podnosi spalanie.
Ja wiem dlaczego. Miałem takiego jednego Z750 i tam miałem wydech bez kilera.
Proste - więcej gazujesz i potem hamujesz żeby usłyszeć wycie. Ot cała tajemnica.
Teraz Kamel78 ma zabawę ;)

Yamamoto - 2017-05-24 21:45:52

THX Cpt Obvious

Yamamoto - 2017-06-05 09:04:00

Mały turysta się rodzi. Szyba Barracuda daje radę. Tzn dalej wokół głowy szum, ale mniejszy opór na klatę. Spalanie ok 6-6,5/100. Widać na górnym zdjęciu gumę maskującą. Już mi Jachoo nie pociśnie, że kable widać pod owiewko. Jest to rozwiązanie tymczasowe, więc wieczne. Stelaże są prototypem. Jeżeli wytrzymają Łebę i Bieszczady tydzień później to na tej podstawie zostaną wykonane nowe. Już po ludzku.

https://images83.fotosik.pl/614/a3b6f6e4e6634b84med.jpg

Jachoo - 2017-06-05 10:02:36

I tak ci pocisnę bo zamiast gumy powinna być tam zmodyfikowana włóknem i żywicą owiewka :P
A tak poza tym to nawet z kuframi mi sie podoba. Mają fajny kształt i na tej wysokości dobrze się zgrywają z linią motocykla. Jaki to model i ile kosztują?

Yamamoto - 2017-06-05 10:28:39

Sakwy? Givi. Ale modelu nie pamiętam. Chyba: GIVI EA101B SAKWY BOCZNE POSZERZANE 25/30 L są najbardziej zbliżone. Koszt ok 400 zł.
Szkoda mi owiewki na papranie jej żywicą. Na razie zostaje tak jak jest.

rafi068 - 2017-06-05 11:17:55

Bardzo fajnie wyglądają :) Robisz coś z tylnymi kierunkami? Zostają na miejscu, czy wysuwasz bardziej na zewnątrz?

Yamamoto - 2017-06-05 11:27:55

A po co wysuwać? Zostają jak są. W JapCrapie też tak mam.

rafi068 - 2017-06-05 11:38:32

Bede miał chwile, to podrzuce zdjęcia gpz z kuframi. U mnie są schowane do tego stopnia, że stojąc za motocyklem, lekko z boku już ich nie widzać.
Bezpieczeństwo.

Yamamoto - 2017-06-05 11:53:41

Mówisz, że jakbym wysunął kierunki to ostatnio by mnie z drogi nie zepchnęli....?
Gupi ja. Było je dać szerzej....

rafi068 - 2017-06-05 12:52:27

Hey hey tutaj nie miałem na myśli Twojego wypadku, żeby była jasność. Jedynie myśl dlaczego wiara wywala kierunki na zewnątrz jak sa kufry. (co innego kiedy się nie mieszczą)

Latino - 2017-06-05 21:42:06

Yama kufry rzeczywiscie ładnie leża na dupci ja zamowilem sakwy do zephyra takie klasyczne ale najlepsze jest to ze maja je wyslac dopiero 9 tego i sie wkór...em ale moze wywiaza sie z obietnicy po moich prośbach bo maja opóźnienie ale jak co mam moje stare ;)

PalaszD - 2017-06-06 21:56:00

Yama patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę :) naprawdę kawał dobrej roboty z tym motongiem!! A i z tymi sakwami wygląda zajbiaszczo :)

Yamamoto - 2017-06-06 22:18:08

PalaszD napisał:

Yama patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę :) naprawdę kawał dobrej roboty z tym motongiem!! A i z tymi sakwami wygląda zajbiaszczo :)

Nie podlizuj się. Masz te jazde próbno. Nawet Ci DB-killery wykrece. Sakw nie będzie. Lecę na Łebę na letko

PalaszD - 2017-06-06 22:27:54

a nie lepiej je wziąć i od razu przetestować? Ja biorę moje mega wielkie kufry :D

Yamamoto - 2017-06-13 09:52:00

OK. Pierwsze koty za płoty. Turystyczna jazda - max 140 - spalanie jak w Zephie  Borknagara 5.5/100. Chociaż był moment, że Reksio łyknął mniej jak ZR 750. Jazda mniej turystyczna/zabawowa, bez db-killerów 6-6,5/100. Powrót A1 i stała 180 km/h 7.5/100.
Zaczyna odrzucać przeszczepy - mocowanie tumnik-korektor do poprawek, stelaże do poskręcania na samokontrach. Tablica do pogięcia wyżej - koło na pracach pod Częstochową zgięło wspornik tablicy. Chyba że ktoś/coś do mnie dowaliło a nie poczułem.

Yamamoto - 2018-05-27 23:22:18

Dla leniwych i TLTR polecam koniec posta.

Wyrwalim się jak młode dziki. Gdzie się nie było. Pszczyna, Goczałkowice, Czechowice  - Dziedzice, Szczyrk. Pijękne drogi 1 i 81.
A jako zwieńczenie Zlot Kawausuki w Chorzowie.
Droga szła pijęknie, Reksio nadupcał/napierdalał z wydechów, w oczy uderzała cała jaskrawość późno wiosennego świata. Nagle w tę harmonię jak świder wdarł się zapach paliwa na któryś światłach. Olałem. Następnie samobójcza wronosroka dokonała ataku z pobocza na mój prawy but. Efekty - piórko na prawym moim bucie i parsknięcia śmiechem IriSH.
Dopiero na stacji okazało się, że Reksi szcza benzyną z przelewu/odpowietrzenia.
Demontaż zbiornika, urwanie wężyka paliwowego...sparciałego z resztą, potem szybkie znalezienie strytrytki u quadowców, blokada przelewo/odpowietrzenia i jadziem dalej. Albo nie... cieknie. Sprawdzam paszczwo szczelność - znowu fonntanna bencyny. Montaż, demontaż, test i... przez korek sączy się paliw...chuj z tym pewnie przelałem. Rura.
Niestety zbliża się zjazd na Łaziska. Patrze na dół - ożywczy, chłodzący pęd powietrza na lewej nodze okazał się fontanną benzyny z kranika. Szybki zjazd. Oględziny: Wężyk pękł. Przelew nadal leje. Słońce nadupca. Upoconym jak mało kiedy. Nie wiem czy na moto kapią łzy czy pot. Szybkie telefony do kilku przyjaciół. (radzę puścić teraz w tle: https://www.youtube.com/watch?v=rcXWDDYFFS0 Cytryn i Gumniak naprawiajo).Przewód pękł - poskładamy z dwóch - druga część z nadwymiarowego przelewu. Brak przejściówki - załatwia to nasadka 5 mm. I opaski z Shella (paczka opasek 20 zeta. DWAJŚCIA!!!). IriSH w tym czasie psuje mi multitoola wiercąc otwór odpowietrzający.
Efekt:
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33647219_1904930672873737_1016101271238606848_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=AeHMvIe8DfuB2L9QpqTFXYNo1-C4wMvKA4UDWRZrVmnrhK8yjxQCot7PQyeLz9oDvDb5rg_N1hQq7V67Bocg248x3_czA12wJv0AP9SoFkLV5w&oh=80b9a47a2c3523c8d8b38544c9f04588&oe=5B77013F
Wyruszamy po klilku godzinach odwodnieni. Kij z Chorzowem. Jadziem do dom. Z otwartym zbiornikiem. Pod tankbagiem.
Na miejscu szybkie wiercenie. Korek ma ładne 3 otwory wentylacyjne, świszczy prawie jak Zeph.

Czy ktoś miał akcję, że rozszczelniła się rurka z przelwu/odpowietrzania?

Jachoo - 2018-05-28 07:13:34

Tak jak ci mówiłem przez telefon. Jednak zastanawia mnie to że nawet jak rurka przelewowa by przegniła czy popękała to zaślepiając ją na wylocie nie powinno już siurać ci po butach. Odpowietrzenie zbiornika powinno wyrównywać ciśnienie w całym zbiorniku, łącznie z ową rurką.

Yamamoto - 2018-06-12 09:55:54

Zaślepiłem przelew/odpowietrzenie i lało się przez korek. Dokładnie pomiędzy korkiem a zbiornikiem. Po nawierceniu górnej (czarnej ameliniowej) korka wszystko działa poprawnie.

Wiem, że Cytryn i Gumniak naprawiajo, ale działa.
Jak będę miał możliwość to wezmę z firmy boroskop i sprawdzę co tam się podziało.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2018-05-28 08:26:00)
Kolejna niedziela w garażu.

Nie działało moje powyższe rozwiązanie – paliwo nadal cieknie pomiędzy zbiornikiem, korkiem a uszczelką. Zwłaszcza przy wieczorno nocnej różnicy temperatur i ciśnień.
Zbiornik na stół – dmucham w króciec przelewu – bulgoce paliwo w zbiorniku. W Zephie po dmuchnięciu  - tylko z przelewu leci. Wychodzi, że przegniła rurka w baku ?!?!
Wymiana gumowej uszczelki na mniej rozciągniętą ( ZRX1100 ma taki sam korek jak Zephyr, ZRX 1200 już nie, ja mam zbiornik z 11 :D ).
Dopiero po dorobieniu otworka odpowietrzającego korek sytuacja się uspokoiła. Nowy odpowietrznik ukryty jest pod klapką kluczyka korka.
Nie polecam tego typu awarii.

Yamamoto - 2019-01-07 09:39:34

Idzie nowe. Reksio idzie pod nóż.

Jachoo - 2019-01-07 11:22:34

Męska decyzja :)

woj191 - 2019-01-07 13:58:27

Ja pitolę, już się boję :D

Yamamoto - 2019-01-07 14:47:48

Jako mała zapowiedź - mam zbiornik od 11 od Skaryfa.

woj191 - 2019-01-07 16:40:23

To będzie Zephyr 1200 ZRX DAEG 2019

Yamamoto - 2019-01-07 17:55:06

Coś Ty DAEG jest na wtrysku. I też bym chciał to w retro. Jahoo roboczo nazwał Zephyr 1200

CustomZephyrPl - 2019-01-07 18:14:34

Coś Ty wymyślił? :D

MarcinG - 2019-01-09 22:15:33

Ja również trzymam kciuki :)

CustomZephyrPl - 2019-02-16 16:59:33

I jak tam?

Yamamoto - 2019-02-16 18:18:01

Liczniki z gpz1100nie pasują plug n play.
Zadupek z z900 też nie pasuje.
Ixil l3x na lewą stronę nie staniał.

Yamamoto - 2019-05-13 12:51:23

Nikt nie chce kupić Reksia. Nawet jako bazy....kusi mnie coś w tym stylu
https://www.flyingtigermotorcycles.com/rebelyellzrx/

Ze zbiornikiem z 11, lampą ZR7, wydechem 4w2lub4w4.

Pudelski7 - 2019-05-13 14:00:08

Ja się może wypowiadać nie powinien bo jestem bardzo ortodoksyjny w tej kwestii (jedyną tego typu modyfikację jaka mi się podoba/toleruje to maszyna Jacha), według mnie popsujesz motóra.

Yamamoto - 2019-05-13 14:03:09

To co proponujesz? Znudził mi się aktualny wygląd. Odkupić nikt nie chce, żebym mógł odSkaryfa 11 kupić.

Pudelski7 - 2019-05-13 14:07:26

Jeździć kolego:) Wiesz co jest tych zrx trochę teraz na rynku, wiem że wpakowałeś w niego kupę kasy ale wydaje mi się że go trochę za drogo wystawiłeś żeby się sprzedał szybko.

Yamamoto - 2019-05-13 14:27:51

7 k PLN to drogo?
Do jazdy aktualnie zestaw Delma/Zeph

Pudelski7 - 2019-05-13 14:33:54

Cofam zatrzymałem się na wcześniejszych ofertach. Ja bym czekał w końcu się trafi kupiec.

Ty Panie a gdzie masz go wystawionego ?? na olx nie znajduje.

Jachoo - 2019-05-13 14:56:47

A co z pomysłem Zephyra 1200?
W kwestii twojej inspiracji z linku to brat style nie jest czymś co powoduje u mnie moczenie łóżka, ale gusta są różne. Tylko proszę bez tej boazerii z przodu ;)

Yamamoto - 2019-05-13 14:58:14

Głównie na fb. Jak ktoś szuka bazy lub koncepcji

Pudelski7 - 2019-05-14 07:26:13

Wiesz co ja bym mimo wszystko wrzucił na OLX, albo na jakąś  darmową inną stronę.

Przemyślałem temat twojego sprzęta pod kątem jak bym był na miejscu szarego kowalskiego.
Wiesz co wszystko wydaje się fajne ale kupuje się oczyma, myślę że mogą kręcić nosem na wykończenie, dużo seledynu. Do sprzedania ściągną bym ten pasek zielony z wachacza i osłonę chłodnicy opierdolił bym na czarno szybko.

Nie wiem jak to sie prezentuje w realu ale patrząc tylko po zdjęciach to tego bym się czepił.

Yamamoto - 2019-07-09 16:58:09

Umarł król. Jutro klient odbiera.

woj191 - 2019-07-09 19:34:39

Dobrze, że tego nie kupił
https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-zrx- … Atpjk.html

W sumie szkoda tego Rexa. To pewnie 11 wpadnie do stajni 😁

Yamamoto - 2019-07-09 22:22:30

Klient będzie go dłubał wg moich planów i pomysłów i na moich częściach.
A tego widziałem. Kogoś pojebało jak przy tej 11 za 22k pln

Jachoo - 2019-07-10 06:54:21

Ale od kolekcjonera i z przebiegiem tylko 96000 km to przecież okazja :P
Yama czekam z niecierpliwością na tę kolejną maszynę i to co z niej powstanie

Lodging Canada ciechocinek hotele