- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - Problem z silnikiem nie równa praca kawasaki 750 http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=236 |
djkrzychu91 - 2010-08-13 11:14:01 |
Cześć wszystkim mam problem z moto przekręcę kluczyk sanie zaciągnę odpalę i wchodzi na tym ssaniu na 6-6,5tys obrotów sanie wyłączę to zdechnie. (Przed remontem silnika był 3 cylinder zepsuty i wtedy wchodził na 4 tys obrotów sanie mu się wyłączyło po 2 min i chodził sobie gdzieś 0,95tys - 1tys nie miał przyspieszenia bo 3 cylinder nie zawierały mu się zawory) a teraz po remoncie ma buta nie samowitego ale nie chce chodzić na wolnych co może być przyczyna??? dodam tyle ze wymieniałem olej filrty uszczelki zawory kupiłem na 3 cylinder szlifowałem je ustawiałem zawory szczelinomierzem proszę o jaką kolwiek pomoc |
frankie - 2010-08-13 11:49:46 |
A potrzymaj go tak na ssaniu z 5 min na 3-4 tys. rpm. i zobacz wtedy czy będzie zdychał jak już się porządnie rozgrzeje. Jeśli dalej tak będzie no to ścieżka zdrowia z serwisówki: elektryka -> gazniki itd. |
djkrzychu91 - 2010-08-13 12:17:18 |
Własnie że nie da się na 3-4 tys bo wchodzi odrazu na 6 tyś a jak sanie wyłacze to zdechnie. A jeśli o pare zębów jest przesuniety rozrząd to też może być przyczyna??? |
frankie - 2010-08-13 12:36:04 |
Myślę że ma, ale w takiej sytuacji odsyłam do bardziej doświadczonych kolegów którzy już rozkładali silnik na części pierwsze. |
djkrzychu91 - 2010-08-13 12:37:55 |
OK nawet mu wiadomosc napisalem mam nadzieje ze sie udzieli potrzebuje silnika do buggy:) |
Jasiu - 2010-08-14 21:10:02 |
na tych fotkach nic nie widać, są za słabej jakości, ale nawet w serwisówce pisze jak byk że na dole w tym oczku ma Ci się pojawić literka T i wtedy znaki na kołach u góry mają być skierowane na zewnątrz i jednocześnie zgrywać się z krawędziami głowicy (krzywki 4 cylindra na zewnątrz poziomo) |
djkrzychu91 - 2010-08-15 11:50:37 |
Cześc rozrzad ustawiłęm. Tylko co z tymi gaźnikami?? wczoraj go odpalałem po ustawieniu rozrządu i dalej to samo. Wziąłem i odkreciłem pokrywe od membran i dmuchłem w przewody odpowietrzajace i paliwo leciało. Wczoraj jak na ssaniu chodzil to normalnie tylko ze mial 5-6 tys bo to normalne ze na ssaniu bedzie chodził na takich obrotach a jak ssanie wyłączyłęm to zgasł. Wiec co mam zrobic z tymi gaźnikami??? |
Pudelski7 - 2010-08-16 16:45:50 |
czeka Cie synchronizacja i czyszczenie gaznikow jest to podstawowy zabieg sezwisowy. |
djkrzychu91 - 2010-08-17 00:27:59 |
Motor już chodzi na wolnych obrotach ale i tak trzeba zrobic synchro. Przyczyna nie chodzenia na wolnych obrotach było to ze krocce były na odwrót włożone z lewa na prawą i na odwrót. A i mam jeszcze pytanie czy to normalnie ze sie motor tak szybko grzeje pojeździłem po podwórku jakies 15 min lub 20 i już cylindra i pokrywy zaworów nie szło chwycic o normalnie?? nalałem oleju 15W40 firmy lotos i czy jak wleje doktor to coś bedzie cicha praca o coś i nie bedzie się tak grzał?? |
Doman - 2010-08-17 18:58:13 |
Silnik jest chłodzony powietrzem i potrzebuje intensywnego przepływu powietrza , jeżdżąc po podwórku jest mniejszy przepływ i dlatego tak mu ciepło . Stojąc w korkach też się grzeją , normalna przypadłość silników chłodzonych powietrzem . |
Jasiu - 2010-08-18 11:34:35 |
lotos? taki zwykły samochodowy? |
Pudelski7 - 2010-08-18 17:08:31 |
jesli wlales noirmalny olej samochodowy to radze szusc go czym predzej i nalej oleju motocykolwego. a jesli chodzi o "doktora" to ja osobiscie nie lal bym jakiegos dziwnego specyfiku do oleju |
djkrzychu91 - 2010-08-18 19:45:37 |
No olej wlałem samochodowy. To wymienie go |
krowa - 2010-08-19 15:31:17 |
Które króćce masz na myśli? |
Pudelski7 - 2010-08-19 15:38:59 |
Oi duzy blad. olej samochodowy po pierwsze jest za gesty, po drugie olej samochodowy nie jest produkowany w kierunku prawidlowej pracy skrzyni. a w motocyklu olej jest odpowiedzialny za chlodzenie za prawidlowa prace skrzyni oraz za smarowanie. według mnie zmien go jak najszybciej ja polecam CI ten: |
djkrzychu91 - 2010-08-19 16:48:22 |
Króćce łaczace gażnik z głowica. Troche dużo jak za olej.moze dostane za 40 zl u znajomego bo robi motocykle |
Pudelski7 - 2010-08-19 20:10:39 |
nie dostaniesz oleje motocyklowe tyle kosztuja jak dobrze poszukasz to na allegro ten olej jest za 100zl, 1 litr tego oleju kosztuje 33 zl i jest to chyba jeden z tanszych olei. |
Doman - 2010-08-20 11:26:28 |
Zgadzam się się z przedmówcą , litr motocyklowego to koszt ok 40zł , nie żałuj kasy jak chcesz jeździć . |
djkrzychu91 - 2010-08-22 15:45:12 |
Ten silnik i tak potem wyciagam zaniedlugo i daje go do buggy piranha |
Radasso - 2010-10-04 19:06:49 |
Możesz przybliżyć kwestie króćcy ?? trochę nie rozumiem one mają jakieś oznaczenia ?? i jaki to może mieć wpływ na prace silnika ?? ja mam podobny problem tylko u mnie dochodzi do 5-6 tyś obrotów i się zacina |
djkrzychu91 - 2011-11-08 10:47:29 |
Bo przedostaje sie fałszywe powietrze. Po 2 tez mam to samo co kolega powyżej też bym musiał kupić zegary do ustawiania podciśnienia ale to daleka droga jeszcze. |