kamilmas1 - 2018-11-17 11:40:17

witam wszystkich jestem nowy na forum mam spory problem:

Stałem się posiadaczem silnika od kawasaki kz500 chciałbym go odpalić na krótko i zastosować w buggy.

Mam schematy elektryczne, ale nie wiem jak podłączyć paliwo do gaźników , i czy są tam jakieś przewody olejowe na zewnątrz silnika .
Dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam

Jachoo - 2018-11-17 21:12:53

Buggy na forum, tego jeszcze nie było ;)
KZ chyba jeszcze nie miało chłodnicy oleju więc raczej przewody olejowe nie powinny nigdzie wychodzić, ale czy są jakieś otwory magistrali to chyba łatwo ocenić oglądając silnik.
Co do podłączenia gaźników to oryginalnie powinny to być mechaniczne Mikuni. W takim przypadku w baterii wychodzą 4 przewody. Dwa z nich (1 i 4) musisz zmostkować i wspólnym króćcem podpiąć opadowo do zbiornika z paliwem, a pozostałe dwa potraktować jako przelew i wyciągnąć w górę albo zaślepić.

Jachoo - 2018-11-17 21:39:48

A i jeszcze jedna rzecz. Nie przenosiłem twojego posta odrazu do właściwego działu bo szukałbyś odpowiedzi w tym, ale jak tylko to odczytasz to przerzucę go do warsztaty w „innych motocyklach” bo nie dotyczy to Zephyra.
O powitalni nie wspomnę :/

kamilmas1 - 2018-11-20 07:48:35

tak dokładnie kz nie ma chłodnicy oleju .
a co do gaźników to nic przy nich nie mam nawet kawałka przewodu ale twoje informacje na pewno mi pomogą
dziękuję

Jachoo - 2018-11-21 07:18:18

Możesz nie mieć wężyków, ale króćce wlotowe powinieneś mieć. Są zlokalizowane w tylnej części (od strony filtra) na granicy komory pływakowej pomiędzy wlotami pierwszego i drugiego gaźnika oraz trzeciego i czwartego. Średnica zewnętrzna chyba 6 mm.

kamilmas1 - 2019-01-08 20:04:44

przepraszam za brak wcześniejszej odpowiedzi ale miałem masę zajęć
przesyłam zdjęcie moich gazników mam tylko króćce na dole
https://drive.google.com/file/d/1BGTk28 … sp=sharing

Jachoo - 2019-01-08 20:48:05

Zdjęjcie jest mało wyraźnie ale te 2 małe białe końcówki fi 6 na krótkich czarnych wężykach to właśnie kkróćce wlotowe. Pod nie powinieneś podłączyć zasilanie gaźników w paliwo. Powinieneś mieć tam też podobne wejście na taki czarny wężyk między gaźnikiem 2 i 3 i to będzie przelew który musisz wyprowadzić ponad komorę plywakową. Jakbyś wrzucił lepsze zdjęcie na miejsce gdzie jest ten czarny wężyk łączący gaźniki to potwierdzę ci na 100%.

glogow.zbiorniki-na-szambo.pl pakiet wellness Ciechocinek