Zrobbiłem synchro, ustawiłem wolne obroty , jak się mocno rozgrzeje to wariuje i podchodzi az pod 6000 obr. mieszanka paliwo , powietrze ustawiona 2 obr. Króćce calutkie.
|
Rozpaliłem grilla, upiekłem kiełbaski ale się spaliły, grill były umyty...
Odpowiadając na pytanie, którego nie zadałeś. Nie powiedziałeś jaki motocykl. Ale mieszankę i wolne obroty ustawiamy na rozgrzanym silniku. Zimny silnik niestety ma tendencję do gaśnięcia przy takim ustawieniu ale raczej chodzi o to żeby chodził dobrze na ciepłym. Niestety gaźnikowe motocykle są nieco trudniejsze w wyregulowaniu.
Ja mam 550 i piloty mam powykręcane na 4 i kawałek obrotu, a jałowe obroty zmniejszone prawie do końca regulacji. Jak jest zimny to odpalam na ssaniu i ssaniem reguluje obroty, moto sie grzeje a ja ubieram kominiarkę, kask, dopinam kurtke itd., rękawice. Porem nieśpiesznie wsiadam na moto, zdejmuje ssanie i powoli ruszam. Niestety przez pierwszych kilka km trzeba pilnować obrotów gazem bo będzie miał za niskie.
Jak już się rozgrzeje to ładnie trzyma wolne obroty.
|