Kao - 2021-05-07 10:17:59

Witam, nigdzie nie mogę znaleźć serwisowki do zephyr 1100, jakby ktoś miał to bym poprosił. Interesuje mnie jaki powinien być poziom paliwa w gaznikach i jak je prawidłowo sprawdzić, w tym momencie zlewalem po kolei i od prawej wyszło tak
35ml
45ml
50ml
60ml
Gaźniki mi przelewają to wiem, jest już założony nowy zestaw naprawczy ale ciągle go zalewa co prawda już nie tyle ale nadal

Yamamoto - 2021-05-07 11:18:42

http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=31040#p31040
Widzimy że umiesz w cyferki. W literki jeszcze słabo.

Kao - 2021-05-07 19:03:16

Nie trzeba tak odrazu buraczyć, wyszukałem juz to wczesniej, tam nic nie działa, jedynie 1 po angielsku ale ja angielskim za bardzo nie operuje a tym bardziej technicznym.
Jedynie obrazkowo widzę że standardowo wężykiem ale jak to sprawdzamy? 1 wiadomo à 2? 3-4? Przechodzimy na drugą strone czy wszystko sprawdzamy z jednej strony?

Drugie pytanie czy dobrze rozumiem że dawka ma być ustawiona na 2 obroty?

Yamamoto - 2021-05-07 22:12:11

OFFTOP
Ja się przynajmniej przywitałem, napisałem skąd jestem i czym jeżdżę.
I nie płaczę, że serwisówki podane pod nos, na prywatnym serwerze, są po angielsku i niemiecku. Tylko w razie W używam tłumacza google.
Koniec OFFTOPa
:)

Kao - 2021-05-08 10:50:02

Tłumaczyłeś kiedyś serwisowki tłumaczem Google? Nie? Spróbuj.

rafi068 - 2021-05-13 22:20:07

Oj chłopaki... Serwisówka oryginalna w języku polskim chyba nie istnieje.
Ta ilość paliwa mierzona na wyprostowanym motocyklu?
Jedyne czym można kręcić to piloty i ustawiają one skład paliwo powietrze na wolnych obrotach. Poziom regulujesz odginaniem blaszki pływaka. O szczegóły pytaj właścicieli 11

skaryf - 2021-05-15 19:04:45

Nie ma co się spinać bo wszyscy wiedzą ,że jeżeli chcemy doprowadzić gaźniki do ładu i porządku a w przypadku naszych modeli jest to bardzo newralgiczny punkt należy operację przeprowadzić poza ciałem pacjenta czyli standardowo gaźniki na stół .Wypoziomować je poziomnicą tudzież wasserwagą i to niestety najlepsza z metod ..Pracochłonna czynność ale niejednokrotnie niezbędna dlatego nie ma co szukać półśrodków tylko zachęcam do odważnego działania ..Pamiętajmy ,że jeżeli będzie różnica w poziomach trzeba otworzyć komorę pływakową i tu należy się zaopatrzyć w nowe uszczelki albo całe zestawy naprawcze ( te podstawowe ) gaźnika ...Do dzieła

MarcinG - 2021-12-08 01:55:50

Kao napisał:

Tłumaczyłeś kiedyś serwisowki tłumaczem Google? Nie? Spróbuj.

KAO
Pierwsze nie poddawaj się. Działaj. Próbuj. Wiadomo że jest to mnóstwo pracy, ale praca będzie okupiona porządkiem.

Drugie jest takie że gaźniki naszych starych 750stek,11stkek  rozwalają mnie.
Te gaźniki mają duużo lat. Rozebrałem, zobaczyłem co robi czas i przepływ pod ciśnieniem z dyszą w gaźniku.
SZUKAĆ - KAWITACJA.

KAO pomiń mój wpis i spróbuj samemu.
1. Poziom paliwa w gaźniku (bardzo ważne), jest w serwis manual.
2. Piloty ustaw jak książka mówi ( w 750 - 1 i 5/8 obrotu odkręcasz).
3. Jak reszta jest OK moto musi zapalić.


Panowie nie próbujcie tłumaczyć serwisówek w Googlu (choć jest coraz bardziej doskonały).
W serwisówkach jest używany język techniczny, to nic nie ma wspólnego z logiką.

usuwanie adblue Uwe's Huus hotel w ciechocinku https://f-gazy-on-line.pl/kursy/f-gazy Skup laptopów ursus