- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - spuszczanie paliwa z gazników http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=317 |
5eba - 2010-12-20 17:39:37 |
witam. dla znawców pytanie co najmniej śmieszne, jednak kto pyta nie błądzi. jak spuścić paliwo z gaźników? domyślam się, że gdzieś znajduje się magiczna śrubka :) z góry dzięki za odp. |
Jasiu - 2010-12-20 19:38:18 |
u dołu każdego gaźnika w pokrywce pływaka masz śrubki którymi możesz spuścic paliwo, zazwyczaj są na imbus lub na śrubokręt krzyżakowy. |
5eba - 2010-12-20 23:16:58 |
ustawienie kranika ma znaczenie? na zimę pozostawić na pozycji ON? |
Jasiu - 2010-12-21 21:38:14 |
dwa razy tak :) |
5eba - 2010-12-22 21:45:26 |
podziękował |
Imadlo - 2011-02-07 00:49:45 |
Witajcie, |
Pudelski7 - 2011-02-07 09:51:39 |
no to tak. mozesz miec juz podgrzewaną komore gazników, paliwo nie powinno sie dostac do oleju ponieeważ nawet jesli puści kranik w gażnikach są jeszcze zaworki iglicowe (czy jakiś tak sie to nazywa ;p). u mnie delikatnie kranik paliwo przepuszcza i zeby się zabezpieczyć przed tym zacisnołem wężyk na zime. jak dostało Ci sie paliwo do oleju po pdkręceniu wlewu oleju poczujesz paliwo, wtedy musisz zmienic olej i filtr, no i jeszcze pasowało by kupic zestaw naprawczy do kranika. a jesli chodzi o odkręcenie śrub spustowych przy gaznikach to dospawaj sobie kawalek pręta do klucza imbusowego i bez problemu odkręcisz tą srube. |
Jasiu - 2011-02-07 23:05:03 |
wygląda jakby ktoś pozamieniał pokrywki, zazwyczaj lewe gaźniki mają te śrubki na lewą stronę a prawe na prawą. mimo to powinieneś to odkręcić, najlepiej by Ci było imbusem na nasadkę, a jakbyś miał jeszcze przegub to już w ogóle była by bajka. |
Pudelski7 - 2011-02-07 23:36:15 |
tak z tegop co się orienuje zaczeli to montować w modelach wyprodukowanych po 1996 r. |
Jasiu - 2011-02-08 20:27:45 |
nie che się wymądrzać czy coś ale podgrzewane komory gaźników są raczej na płyn chłodniczy, a w Zephyrze jak wiemy nie ma chłodzenia cieczą, chyba że jest to jakoś inaczej rozwiązane? :) |
contraband - 2011-02-09 07:48:46 |
Ja mam gazniki z ZR750 (Ktric) i one tez maja podgrzewanie, ale zdaje sie, ze elektryczne?! Nie wiem sam. U mnie to nie dziala :) |
zr 550 - 2011-02-09 09:39:16 |
Tak z ciekawości pytam. Jakie modele motocykli są w ten patent wyposażone?? |
Pudelski7 - 2011-02-09 11:35:22 |
Jestem w 100% pewien ze cos takiego bylo montowane w modelach po 1996r, poniewaz w tym roku weszla ustawa dotycząca ilości spalin wytrarzanych przez pojazdy, a podgrzewae komory mialy za zadanie zwiększyc sprawnosc spalania mieszanki i jeszcze cos w wydechu zmienili. |
admin - 2011-02-09 21:03:17 |
dokładnie jak pisze Pudelski, 750tki od 96r. mają podgrzewane gaźniki nie wiem jak reszta, oczywiście nie cieczą ;) tylko coś na wzór grzałek |
Jasiu - 2011-02-09 23:49:03 |
nigdy jeszcze nie widziałem elektrycznych, aż jestem ciekaw :) |
siwy - 2011-02-10 22:17:14 |
cześ. A może nie paliwko tylko brak iskierek to sie zdarza jak nie paliłeś w czasie mrozów czasem błądzi prąd na cewkach warto sprawdzić styki przy nich i kostke przy reglerku moze bezpiecznik i starczy musi palić. |
zr 550 - 2011-02-13 12:05:48 |
Mój po miesiącu pali w 4 s. przy - 10'C i bez tego wynalazku. Jak widać Japońska myśl techniczna to też metoda prób i błędów.A z sąd już niedaleka droga do zwykłego ,,przedobrzenia''. Jak kol. pisze ,,więcej z tym problemów ...'' Iście lotnicza technologia przeciwoblodzeniowa rodem z przedwojennych myśliwców (które osiągały pułap ponad 8000 m.) czy taka potrzebna w motocyklach ? |
Doman - 2011-02-19 12:59:14 |
Mój ZR550 rok 95 ma podgrzewane gaźniki (komory pływaków ) Pełno kabli elektrycznych do każdej komory . |
Imadlo - 2011-03-14 01:40:17 |
Odpaliłem wreszcie. |