Proponuję zamocować ale z wysokością montażu nie przeholować bo mogą być kłopoty po zapowietrzeniu układu przy przejściu na rezerwę. http://img547.imageshack.us/img547/5744 … 003004.jpg
Ostatnio edytowany przez Dzygit (2013-09-23 08:41:38)
Offline
Fabrycznie na kraniku zamontowane są w baku dwa filterki
dodatkowo można sobie takowy zamontować ale czy jest to wymóg ? trochę jest ciasno i poprowadzenie przewodu z takim ułożeniem filterka by nie powodował dodatkowych problemów ... hehe sztuka
Offline
Wlasnie nie wiem, czy sitko kranika od rezerwy nie jest zblizone do sitka w filterku nr jeden ze zdjecia z poprzedniej strony. No, ostroznosci nigdy za wiele.
Dzis sie pomeczylem, finezyjnie umiescilem filterek paliwa pionowo miedzy gaznikami - nie wierzylem, ale jednak sie udalo. Wezyk zawiniety tak, ze nie ma prawa blokowac przeplywu paliwa.
Glowne pytanie, czy bez przeciwskazan mozna jezdzic z kranikiem przelaczonym na PRI? Oczywiscie nie na stale. Nie spowoduje to wiekszego spalania, czy czegokolwiek? W ten sposob wykluczylbym ostatnia niewiadoma - kranik i jezeli problem by sie powtorzyl, bylbym pewny, ze to gazniki.
Offline
Można tak pomykać na PRI ale jeśli gaźniki maja problemy z iglicami i nie będą szczelne trzymać paliwa to istnieje możliwość zalania silnika benzyną czyli powoli sączy się paliwo na tłoki jak stoi nasza Kawa a następnie do silnika i mamy mieszankę oleju z benzyną w silniku a to nie jest dobre .... miałem cosik takowego w Suzuki zalewało mi jeden tłok po kilku dniach postoju ...
Offline
Cos mam chyba z podcisnieniem. Zalozylem inny wezyk od kranika do gaznika (ten od podcisnienia), ale okazal sie jeszcze gorszy - pod wplywem ciepla zgial sie, co spowodowalo, ze moto mulilo mocno. Na PRI objawy nie wystepowaly.
Poki nie wybadam w 100% co dolega, moge jezdzic na PRI (w garazu wracac na np. rezerwe)?
Offline
U mnie jest identycznie. Mam filterek ale chyba jest za mały bo motocykl gaśnie mimo że ma jeszcze 4-5l benzyny. Po zalaniu do pełna problem znika. Ale skoro większy filtr sie sprawdza to wiem co wpisać na liste na nowy sezon
Offline
Po niepowodzeniach z dwoma filtrami wywalilem je calkowicie, dalem porzadny wezyk paliwowy i ulozylem dobrze wezyk podcisnienia (strasznie malo tam miejsca, latwo taki wezyk zagiac). Kazde polaczenie uszczelnilem opaskami. 50km i objawow nie ma. Wrozy dobrze.
Offline
kupiłem taki filterek paliwa i nie wiem jak założyć http://allegro.pl/filtr-paliwa-miedzian … 03310.html
z jednej strony jest otworek w tym wkładzie a z drugiej nie. którą stroną założyć?
Offline
A nie ma tam jakieś strzałki wytłoczonej z kierunkiem przepływu?
Offline
W takim razie na mój rozum raczej nie ma różnicy z której strony go podepniesz. Sprawdź tylko czy swobodnie przelatuje przez niego benzyna bo w tych tanich filtrach zdarzają się buble z zalanymi tworzywem otworami - raz takie coś mi się przytrafiło przez co straciłem pół dnia na główkowaniu czemu moto nie chce zapalić
Offline
Użytkownik
Cześć według mnie '' brudne '' paliwo powinno być na zewnątrz tego miedzianego cylinderka i przesączać się przez niego i rurką spływać do gaźników. Dopływ powinien być od lewej strony na tym obrazku . Tak mi się wydaje
Offline