@Pałasz
Pilot Roady 3. Poszły ceny w dół widzę teraz. ZetoReX będzie miał długi czas spożycia. Sumka może i niezła, jakbym kupił R i zrobił pełny serwis+opony wyszłoby podobnie.
@Jachoo i Kammel78
Standardowe czynności idzie wycenić. Ale na przykład pasowania i tworzenie stelaża pod owiewkę i potem dojście do wniosku, że lepiej kupić ori stelaż z Z750 jest bezcenne/bezwartościowe.
Offline
co do kwoty(części) była do przewidzenia ..w końcu odświeżyłeś Zetorexa modernizując stare i ubierając w nowe taile ..podsumowując Twój wkład ? - satysfakcja z tworzenia i duma z uruchomienia bo wyszedł przecież zajebiście .. trzeba szampana rozbić o bak
Offline
Trochę podsumowań. Pękło nam pińcet. Z czego ok 300 na trasie Trzebinia - Olkusz. Jeżdżone w zeszłą niedziele jak to w piosence: "Do zajebania jeden krok, jeden jedyny krok nic więcej...." Czy jakoś tak.
Jestem zachwycony prowadzeniem, wygodą i współpracą z kierowcą ZetoReXa. Jednak jestem FiT (Fajny i Tusty) i750 jest maława. Co nie zmienia fucktu iż ma dożywocie i remont silnika. Wracając do Rexia. Dobrze, że mam uszy bo inaczej uśmiech odciął by mi czubek głowy.
Za to spokoju nie daje mi układ powietrzno paliwowy i osiągi.
Mój zajebisty błąd - opaski na króćcach były niedociągnięte.
Po dociągnięciu i sprawdzeniu szczelności zmywaczem jazda próbna. Trochę mniej mułowaty silnik ale za to prędkość maksymalna 120 km/h. I spalanie 13/100. Świec nie sprawdzałem po dociągnięciu. Przed dociągnięciem były szare. Stwierdziłem, więc że kwalifikują się jako mieszanka prawidłowa.
Do synchro i ich pracy uwag nie mam. Jest równo i wogle aksamitnie.
Na dolocie jest pipercross, na wydechu IXIL L3X dedykowany do Bandita 1250. Do ZRX 1200 nie było
Mam myślenicę.
Na tę chwilę zostało albo Dyno Jest Stage 1 - w necie widziałem za ok 600 zł zestaw.
Albo próba z powrotem do fabrycznego filtra. Żeby zobaczyć co daje w dupę. Bo jeszcze problemem być może zmiana średnicy wydechu przy przejściu kolektor - ixil. Zrobić jakąś łagodniejszą przejściówkę.
Ktoś?coś? Siakaś burza mózgów? Sra głów?
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 09:48:47)
Offline
Bardziej od wydechu obstawiałbym filtr. Jakby nie patrzeć ma on większy wpływ na pracę silnika, i chyba łatwiej go zmienić i sprawdzić efekt.
A swoją drogą cieszy fakt że wreszcie masz sprzęta który wygonie wozi twoje dostojne dupsko
Offline
JestĘ DEBILĘ :D
Okazało się, że podczas składania nie dociągnąłem opasek. Co już napisałem.
Gupi ja. W piątek sypię głowę popiołem i z powrotem ustawienia gaźników robię. I jazdy testowe.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 09:36:01)
Offline
Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy No i Luna bo zarobi podwójnie
Offline
OFFTOP ON
JACHOO napisał:
Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy
Dlatego perkusisiści deathmetalowi grają szybko i na cztery ręce.
OFFTOP ON
Na obwodnicy Krakowa zrobiłem dziś 220 km/h i ZRX chciał jeszcze iść. Od nowa synchro i regulacja wolnych. Franca paliła na 2 gary. Zrobiłem 600 km twinem Kawasaki...Stąd braki w mocy i prędkości, spalanie wysokie i mega muł.
Chodzi na 4 gary. Pali równo. Testy spalania w trakcie. Zostało dograć skład mieszanki, ale to za tydzień. Jak nabije kilometrów.
Kolejna [color=#00FF00]KAWA zawitała w moim garażu w Wielki Piątek.
http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=6513#p6513
Po 7 latach pokolenie Kawasaki zwiększyło się.
Kolejne moje małe prywatne zmartywchwstanie?? Przpadeg? Nie sondzem.
Generalnie na tę chwilę nie planuję w nim większych zmian. Może poza szybą większą, stelażami, centralką lub stojaczkiem w garażu.
Wrażenia z jazdy: po siedmiuset kilometrach mniej się go boję niż Zepha. Robię na Reksiu więcej jak na Zephie. Szybciej, głębiej, pewniej. Prawe nadal słabiej. To już psychika, a nie moto.
Zdjęcia poniżej.
Jako bonus. Kawy w garażowym pierdolniku z Jamokiem w tle...
https://www.youtube.com/watch?v=0lxTI9YeZ6o
Podsumowanie projektu: Kurwa. Warto było.
Motocykl kupiony w Bike Eco http://www.bikeeco.com.pl/. Lakierowanie proszkowe STELCO http://stelco.pl/. Lakierowanie całości Krzysztof Krówka. Ranty na felgi i paski na wahacz GRAFNET https://www.grafnet.eu/index.html, naklejki Kawasaki i na boczkach http://www.whitetacho.com/
Każdego z w/w polecam serdecznie i z całego serca.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-13 14:57:22)
Offline
wygląda i brzmi rewelacyjnie! i nie widać, żebyś nim po krzaczorach szorował
Offline
Bo to foty sprzed gleby Wróciłem na koła po "przygodzie" Delikatne blizny zostały. Niewidoczne na pierwszy rzut oka...
Offline
No Yama, wygląda zajebiscie.
Kilka blizn mu nie zaszkodzi, przynajmniej widać, że jeździ a nie stoi w salonie
Offline
Zdecydowanie bez DB killera nieźle mam nadzieję, że się zrewanzujesz za przejażdżkę na GTR?
Offline
woj191 napisał:
No Yama, wygląda zajebiscie.
Kilka blizn mu nie zaszkodzi, przynajmniej widać, że jeździ a nie stoi w salonie
Jeździ - poprawiłem trochę pług - po glebie okazało się, że lakier nie wytrzymuje kamieni - przód pługa został oklejony przeźroczystą folią używaną przez blacharzy. Nawet się to komponuje. Jak umyje to sprawdzę efekt praktyczny.
Kamel78 napisał:
Zajebiście drze jape bez db kilerów.
Tak. Po 150 km nadal chce mi się jechać bez Db-killerów. Podczas ujęcia gazu cudna jest seria wystrzałów. A z drugiej strony pomysł kupienia tych wydechów jest trafiony w 10. Z DB-killerami wiatr zagłusza pracę silnika i tłumików - to też kwestia braku szyby.
Na trasę jednak zdecydowanie będę cichszym wyjeżdżał.
PalaszD napisał:
Zdecydowanie bez DB killera nieźle mam nadzieję, że się zrewanzujesz za przejażdżkę na GTR?
Qwa a mam wybór?
Wczoraj rezerwa włączyła się po 240 km. Latanie raczej zabawowe niż turystyczne.
Do końca miesiąca powinny już być stelaże. Przynajmniej wersja prototypowa.
Nadal przeszkadza brak centralki i zaskakuje poręczność oraz przyspieszenie.
Edit:
Przyszła szyba (Barracuda) i stelaże coraz bliżej
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-05-18 21:49:55)
Jak do tej pory spalanie zamyka się w przedziale 6-7.5l/100. Testy trwają. Zaciesz trwa. Wyjęcie db-killerów podnosi spalanie.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (Dzisiaj 22:39:09)
Słowo staje się ciałem….
Offline
Zajebisty sprzęt. Im dłużej na niego patrze tym bardziej mi się podoba. A co do killerów to wywal je, a jak cię niebiescy zatrzymają to nie wyłączaj silnika i krzycz do nich że nie wiesz o czym mówią bo nic nie słyszysz
Offline