Wiesz co na tym filmie na pewno nie chodzi jak powinien, wiem że chęć jazdy jest duża ale remont potrwa pewnie z 2 tygodnie, ja bym zaczekał aż wszystkie userki zostaną wyeliminowane i nie ryzykowałbym uszkodzenia korby.
Offline
tina napisał:
ten zmierzyl podcisnienie na zimnym garze (kompresja ??), powiedzial , ze jest za slabe wiec zeby cos powiedziec trzeba rozebarc silnik> 1.000 UP,
ale zanim go oddam zrbie tak jak kwaq prawi.
Powinien mierzyć kompresje na gorącym silniku, na wszystkich garach. Robił próbę olejową? Podał wynik?
Offline
10 km do warsztatu jechalem, wiec pomiar robil na cieplym silniku. Wyniku nie podal, ale powiedzial, ze podcisnienie jest za niskie (praktycznie jego brak). Jutro odstawiam kawe do normalnego kolesia, powiedzial , ze zmierzy kompresje , zdejmie glowice i powie co sie dzieje.
Offline
Jak pomierzy to zapytaj ile tam masz. Dla porównania mój przed regulacją luzów zaworowych miał 7-8bara na każdym cylindrze a po ma około 10 na każdym. Przy czym pomiary robiłem na zimnym silniku i akumulator ledwie kręcił.
Offline
Co to qwa jest podciśnienie????? O którym mówicie. JA wiem co to jest ciśnienie sprężenia. A jeżeli się wypowiada o stanie ciśnienia na podstawie podciśnień z gaźników to go kopnij w dupe
Offline
h.g.w. to byl jakis czubek....odstawiam jutro moto do innego kolesia, dam Wam znac co jest jak ogarnie temat. Koles powiedzial, ze sprawdzi kompresje, zdejmie glowice i powie mi co jest grane.
Offline
Dobre posunięcie
Offline
Yamamoto napisał:
Co to qwa jest podciśnienie????? O którym mówicie. JA wiem co to jest ciśnienie sprężenia. A jeżeli się wypowiada o stanie ciśnienia na podstawie podciśnień z gaźników to go kopnij w dupe
tina napisał:
h.g.w. to byl jakis czubek...
Uznałem, że tina pomylił pojęcia i miał na myśli to, że ten mechanik mierzył kompresję. To co on w takim razie mierzył?
Offline
To może po porostu gaźniki albo lej przez nieszczelność zajebał świecę i nie dopala na 3. Ale to gdybanie, trzeba go rozebrać i zobaczyć co w nim siedzi.
Offline
tina napisał:
10 km do warsztatu jechalem, wiec pomiar robil na cieplym silniku. Wyniku nie podal, ale powiedzial, ze podcisnienie jest za niskie (praktycznie jego brak). Jutro odstawiam kawe do normalnego kolesia, powiedzial , ze zmierzy kompresje , zdejmie glowice i powie co sie dzieje.
na podstawie podciśnienia można stwierdzić jaka mieszanką paliwa(odczyt wakuometry,) , niskie ubogo ,wysokie bogato... co do stanu układu korbowego tłokowego mam na myśli górę ,do diagnozy nie trzeba ściągać głowicy by sprawdzić szczelność zaworów pierścieni czy uszczelki pod głowica i robić koszty ...
Offline
Na podstawie podciśnienia sprawdzisz skład mieszanki??? Nie widzę tego jedynie co sprawdzisz to zsynchronizowanie gaźników, Skład mieszanki możesz sprawdzić tylko poprzez świece diagnostyczną lub jak masz trochę więcej wprawy mozesz to stwierdzić na słuch podczas kręcenia pilotami. Do diagnozy nie trzeba zdzierać głowicy ale kolega musi zmienić oringi, wiec poco bawic sie półśrodkami i marnować czas jak i tak go to czeka.
Offline
Pudelski7 napisał:
Na podstawie podciśnienia sprawdzisz skład mieszanki??? Nie widzę tego jedynie co sprawdzisz to zsynchronizowanie gaźników, Skład mieszanki możesz sprawdzić tylko poprzez świece diagnostyczną lub jak masz trochę więcej wprawy mozesz to stwierdzić na słuch podczas kręcenia pilotami. Do diagnozy nie trzeba zdzierać głowicy ale kolega musi zmienić oringi, wiec poco bawic sie półśrodkami i marnować czas jak i tak go to czeka.
nie tylko color tune afr tak że można sprawdzić za pomocą analizatora spalin jak i sonda lambda ,piloty i tak tylko do obrotów biegu jałowego i równej pracy silnika ,no nie doczytałem że uszczelniacze do wymiany
Offline