ja już jestem zapisany na jazdy testowe w Poznaniu troszkę go "zbiedzili" względem pierwszych spekulacji, ale i tak wg mnie jest mega fajny sprzęcik
Offline
Trochę więcej zdjęć i opis techniczny: http://www.visordown.com/motorcycle-new … 0-revealed
Jeśli chodzi o wygląd to dla mnie ideał. Klasyczny i nowoczesny za jednym zamachem. Prawdziwy motór.
Ostatnio edytowany przez Borknagar (2017-10-25 09:39:43)
Offline
dzisiaj po oficjalnej premierze cały czas się jaram jak dzieciak nie mogę oczu nacieszyć
przeokropnie mi się podoba
jedynie co to szkoda, że ma ten wydech 4w1, ale to wiadomo srEuro norma, sprzęgło mogli dać hydrauliczne, i ten klakson z przodu dać np na chłodnicy, a nie tak perfidnie z przodu.
Na duży mega plus linia motocykla, pseudożeberka na głowicy no i zegary analogowo-cyfrowe cena podejrzewam będzie w granicy 35-40tys zł więc może za 2 lub 3 lata ustawię go w garażu obok Zephyra 1100
(oczywiście sprzedam GTRa
)
Offline
Biere to
Offline
Niecałe 40k? Wow, dobra cena!
Offline
Hmmm, wedle tej recenzji z UK to Z900RS będzie kosztować ok. 10.000 funtów = ok. 48.000zł... Także tego, chyba polskiej ceny jeszcze nie ma, ale jednak nie liczyłbym na niecałe 40k
http://www.visordown.com/road-tests-fir … deo-review
Ostatnio edytowany przez Borknagar (2017-12-04 11:19:49)
Offline
Nie będzie droższy niż 40-43tys, bo wtedy będą wybierać inne motocykle.
Offline
no nieźle, jakoś tak pod tobą mało tego motorka, albo taka fota
Offline
No taka fota na fejsie dopiero objechali, że siedzę na motorynce. W rzeczywistości nornalna maszyna
Offline
Pałasz, rozmiarowo to z czym można porównać? Z 750 czy raczej 550?
No i wykrakałem z ceną: https://www.kawasakisklep.pl/pl/z900rs-red-2018.html
Ostatnio edytowany przez Borknagar (2017-12-26 21:16:51)
Offline
Podoba mi się zdanie „Podobnie jak w pierwowzorze Z1, Z900RS otrzymał od Kawasaki rzędowy, czterocylindrowy chłodzony cieczą silnik”. Chyba marketingowcy w tej całej nostalgi trochę się zapędzili. Moim zdaniem motocykl ma kilka stylistycznych wad, jednak daje to miejsce do popisu dla fanów tuningu, bo sama linia naprawdę może się podobać. Inna sprawa że reaktywując swoją legendę Kawasaki powinno stworzyć coś od podstaw, a nie przekonstruować już seryjnie produkowanego nakeda dostępnego dla mas. Wtedy i cena byłaby uzasadniona i legenda trwałaby nadal w 100%
Offline