Jako, że jest zima i jest zimno. I graty do Rexa się malują. A JapCrap śpi przy Jamoku.
Chodzą mi to po głowie dwa prodżekty....
ZR 1400 Goose Edition.
Połączyć silnik z GSX 1400 z ramą z ZR 1100 i opakować to w owiewkę POLICE (sam se police) rodem z MadMaxa. Podobno silnik wchodzi w ramę bes problemu. Qwa to musi być głupi projekt....
Precedens w formie KLV 1000 już jest.
Albo
http://www.gsx1400.org/gsx1400_board/in … gle-sider/
O.
http://www.returnofthecaferacers.com/20 … p1100.html
Albo zdłubać to na kolejnym Rexiu.
http://www.rf-biketech.com/shop/index.p … emk13hvkk6
Drugi to ZZR 1400 "Hien".
ZZR 1400 na soczewkach - ślicznie obrzydliwy. W malowaniu Japońskich Sił Powietrznych (Sił Powietrznych Cesarskiej Armii Japońskiej).
Panda podesłał.
https://www.youtube.com/watch?v=CJAUnG7NAZQ
Co wyjdzie nie wiem. Ale muszę się gdzieś podzielić tą myślą. Gdzie nikt nie spyta...po co Ci 4 motocykl....
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-12-22 21:10:28)
Offline
Nie wiem jeszcze. To takie luźne myśli co mi się kłębią...
Offline
Z tym MadMaxem nie do końca mi pasuje. Ale wiesz że jestem trochę pieprzonym pedantem więc muszę mieć w motocyklu pełną spujność i dopieszczenie każdego detalu. Twój projekt i biję brawo że podejmujesz wyzwania w tworzeniu swojego motocykla
Offline
Nie moja bajka....
Offline
JACHOO napisał:
Z tym MadMaxem nie do końca mi pasuje. Ale wiesz że jestem trochę pieprzonym pedantem więc muszę mieć w motocyklu pełną spujność i dopieszczenie każdego detalu. Twój projekt i biję brawo że podejmujesz wyzwania w tworzeniu swojego motocykla
Czemu MadMax nie siada? Co Ci nie pasuje?
Pudelski7 napisał:
Nie moja bajka....
A w związku nie chodzi czasem o to, żeby się ładnie różnić? Pudel ale jako mod nie nie wyrzucisz mie z forum?
PalaszD napisał:
Ahh ZR1400 to musi być coś... Niezły swap
ale wahacz bym zostawił klasyczny
Niee. Zawiecha byłaby klasyka. Ondę do Kawy? Bessęsu.
Co innego draga na VFR.....
To i tak jest cieszenie ucha przy piwie, więc zero spiny na terminy:D
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-12-22 22:56:10)
Offline
Nie pasuje mi jakoś taka wielka owiewka w stosunku do dość krótkiego i lekkiego tyłu motocykla. Poza tym Mad Max kojarzy mi się z surową prowizorką spełniającą funkcję przewiezienia dupy z punktu A do punktu B. Sam nie wiem, takie jakoś mi się nasuwa pierwsze skojarzenie.
Offline
JACHOO napisał:
Nie pasuje mi jakoś taka wielka owiewka w stosunku do dość krótkiego i lekkiego tyłu motocykla. Poza tym Mad Max kojarzy mi się z surową prowizorką spełniającą funkcję przewiezienia dupy z punktu A do punktu B. Sam nie wiem, takie jakoś mi się nasuwa pierwsze skojarzenie.
Jachoo ranisz moje serduszko. Albo nie znasz klasyki. Albo nie przywiązujesz do niej wagi.
https://www.youtube.com/watch?v=Ovhw-E9gRfU
Stąd pomysł na moto w stylu Mad Maxa. OK. Mój błąd. Nie dopisałem, że chodziło o MM I. Bo owszem II, III i Fury Road to postapo pełną gębą i tam się zgodzę, że fury są bardziej w klimacie rat czy wręcz survival bike i poskładane z czego popadnie, i co kto miał pod ręką.
Mad Max I to tzw film preapokaliptyczny. Niby coś tam, gdzieś tam jebło ale społeczeństwo JESZCZE trzyma się kupy.Ale obrzeża się sypią i pojawia się anarchia.. Bo im dalej w tą serię to tym bardziej się sypie i tworzą się plemiona, nowe religie. Społeczeństwo się rozpada na klany.
@ Panda. Ta Haja w malowaniu Nakajima Ki-43 to Polak jest. Czyli tu też precedens jest
Offline
Jeśli chodzi o tego ZR w wersji Mad Max to i ja podzielam zdanie przedmówcow:)
Wg mojego gustu to ta owiewka pasuje tam jak "świni siodło"
Offline
Trochę teraz naświetliłeś o jakie dokładnie "Mad Maxy" ci chodzi i fakt że w pierwszej części były to prawdziwe klasyki (z lekkimi modyfikacjami) a potem to już tylko glutowane wynalazki. Nie mniej jednak dla mnie i tak te wielkie owiewki nie do końca pasowały wizualnie. Znacznie bardziej odpowiada mi coś w stylu z linka poniżej (po lewej stronie)
https://www.flickr.com/photos/jano2106/8118348154 w wersji torowej lub z jedną okrągłą lampą w formie drogowej.
Offline
Nie będę dyskutował z gościem, ktury pocioł larytasa i kalsyka jakim jest Zephyr D.
I zrobił to na mistrzowskim poziomie.
Stuk puk na tym zdjęciu wygląda jak wczesny GSXR olejak. Miodny sprzęt.
CB dość taka. Zastanawiają mnie odwrócone zaciski - czemu to miało służyć i jakie siły przenosiło. Bo wczesne Z900 też miały tak montowane zaciski z przodu.
A koncepcja ZR 1400 POLICE mnie kusi. I huj gdzieś takie marzenie z tyłu głowy. Żeby jeszcze postawić Z1300 obok. Ech marzenia są za darmo...
Albo ZRX 1200 z wałkami nierządu i gaźnikami od ZZR1200 - wtedy ma 150 kucy ubrany w retro szaty...
Trzeba mieć w życiu jakieś cele.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-12-27 11:28:33)
Offline
Zaciski z przodu raczej niczemu dobremu nie służyły i chyba było to gorsze rozwiązanie skoro zniknęło z powszechnego użytkowania. Raczej taka ich fanaberia żeby było inaczej.
A z pocięciem Zephyra to co mogę powiedzieć - tak, to ja, zrobiłem to
Offline
Tak do kompletu. Już gdzieś to pokazywałem, nadal mnie to wzrusza....
http://www.rf-biketech.com/shop/product … -1200.html
Offline
Yamamoto napisał:
Tak do kompletu. Już gdzieś to pokazywałem, nadal mnie to wzrusza....
http://www.rf-biketech.com/shop/product … -1200.html
Poje.... ich do reszty czy dopiero myśli....
Offline