horus128 napisał:
Ogarnalem w ten sposób ze właśnie czekam na drugie gaźniki
He mnie chyba czekaja kolejne krócce, bo te co kupilem nie sa od tych gaznikow...no chyba, ze tez nowe gazniki poniewaz jestem w trakcie ustalania od jakiego moto sa moje
Na ta chwile zgodnie z instrukcja wykrecilem piloty i regulacje sruby obrotow mam na minimum (dalsze wykrecanie juz nic nie daje) uzyskujac przyzwoite obroty silnika.
Filmik ponizej, juz po regulacji. Nie jest to co prawda to o co mi chodzilo, ale juz chyba jest znosnie w porownaniu do tego co sie dzialo na poprzednim filmiku.
Po sezonie musze rozwiklac zagadke krócce vs gazniki, i dopasowac je do siebie , dopiero wtedy przejsc do wlasciwej regulacji.
http://patrz.pl/film,20170516_191237-mp4,156208.html
Czy w/g Was praca silnika miesci sie w normie ?
Ostatnio edytowany przez tina (2017-05-16 20:22:06)
Offline
Hejo! Gaziory założone. Mam zestaw od starego gpz 550. Trochę było dłubania żeby to tam wcisnąć ale się udało. Zefirek łapał turbodziure w okolicach 3 tys ale przez regulacje iglic i masaż membran(były trochę twarde) w tym momencie jest szalony. Jak mu odkręcam maneta to do 3 biegu kręci guma po asfalcie. Dostał gad takiego kopa po tym remoncie ze aż mi się wierzyć nie chce. I jak coś to mam gaziory do zr na części
Offline
Pytam, bo tez miałem przygodę z podmianą gaźników, przysłali mi gaźniki TK łudząco podobne do CVK30 Keihina. Nie pasowały ani rozstawem, ani średnicą, niczym poza wyglądem
Offline
Dokładnie to są cvk30. No silnik teoretycznie ten sam był w kilku moto od kawasaki ale gazniki się już id siebie różnią i łatwo kupić jakieś niepasujące. Z tymi od gpz co ma teraz tez było rzeźby sporo. Rozstaw króćców pasował ale zmieścić to tam to był problem. No i trzeba było linke gazu przerabiać bo th jest pojedyncza. Ale w końcu działa jak należy
Offline
horus128 napisał:
Dokładnie to są cvk30. No silnik teoretycznie ten sam był w kilku moto od kawasaki ale gazniki się już id siebie różnią i łatwo kupić jakieś niepasujące. Z tymi od gpz co ma teraz tez było rzeźby sporo. Rozstaw króćców pasował ale zmieścić to tam to był problem. No i trzeba było linke gazu przerabiać bo th jest pojedyncza. Ale w końcu działa jak należy
ile przebiegi miał Twój zephyr przypuszczam, że szło by wyregulować oryginalne gaźniki, wczoraj robiłem Suzuki gsx600f też powoli schodził ale w zakresie od 4tys ...
Offline