Kilka razy robiłem zakupy w 4ride we Wrocławiu, było spoko - zwłaszcza jak chodzi o wybór rękawic od Shimy.
Miesiąc temu byłem tam z żoną po kask dla niej. Wybrała HJC F70 Pearl White. Niestety nie mieli na stanie rozmiaru S. Niby żaden problem - dopłaciłem za przesyłkę i czekałem. Paczka przyszła UPS-em, ostreczowany karton. Z zewnątrz wyglądał ok. Po odwinięciu już nie...
w transporcie uszkodzili skorupę! Reklamacja do sklepu zgłoszona od razu. Protokół szkody wypełniony z kurierem następnego dnia i cisza... Oczywiście jako odbiorca indywidualny nie mogę zgłosić reklamacji w UPS - to musi zrobić nadawca. Chyba o tym 'zapomnieli'... Sklep we Wrocławiu nie odbiera telefonów, bo nie wyrabiają ze sprzedażą. Centrala obiecała, że się tym zajmie. Chyba o tym 'zapomnieli'...
Byłem tydzień temu w sklepie. Wyszedłem dopiero jak dostałem zapewnienie, że wyślą zastępczy kask na czas załatwiania z UPS. Tydzień minął, kasku nie ma... Informacji zwrotnej też...
Szlag mnie trafia, bo wydałem 1300zł i mam za to tylko problemy i rozwalony kask.
Offline
No lipa. Następnym razem dzwoń do mnie, bym Ci ten kask sprzedał za 1150
Życzę, żeby jak najszybciej załatwili sprawę
Offline
a widzisz, zapomniałem ze ty w sklepie najważniejsza była przymiarka na miejscu i dobranie rozmiaru i modelu. Wczoraj napisali, ze do końca tyg mam dostać zastępczy...
Offline
Do dupy sytuacja
Offline
Daj znać Marek jak sytuacja. Jestem ciekaw rozwiązania. Moim zdaniem powinni to wziąć na klatę. Ogólnie importer HJC jest bardzo ugodowy więc jak 4ride dobrze z nimi zagada to dostaniesz nowy kask
Offline
po kilku trudnych rozmowach z centrala uzyskałem zwrot kasy, trwało to ponad miesiąc, kilkanaście maili, masę telefonów i 2 wizyty w sklepie...
Rozmawiałem tez z powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta - pani wskazała, ze w mailach nie zażądałem wprost wymiany czy zwrotu pieniędzy, choc to nie do końca prawda. Bo napisałem wyraźnie: oczekuję nowego sprawnego kasku.
Tak czy inaczej sprawa zamknięta, ale niesmak pozostał.
Offline
Dobrze, że ogarnięte i kasę oddali Sklep sam powinien wyjść z propozycją wymiany, zwrotu kasy a później walczyć sobie z Upsem, żeby zawsze klient był osobą na pierwszym miejscu. Na przyszłość weź pod uwagę prawo skorzystania z rękojmi, a nie gwarancji. Są to dwie różne rzeczy. Warto poczytać sobie o różnicach, gdyż są nawet większe prawa roszczeniowe w przypadku rękojmi niż gwarancji.
Offline
ano własnie słuszna uwaga, czytałem ze gdybym był firma, to musiałbym się sam bujać z UPSem...
Co do podejścia sklepu to szczerze mówiąc spodziewałem się szybkiego załatwienia sprawy przez nich. Niestety wyszło jak wyszło, mogę powiedzieć ze nie stanęli na wysokości zadania. Raczej do nich nie będę już zaglądał, tym bardziej ze mam daleko. Chyba że będę przejazdem i z zakupem tylko na miejscu.
Finalnie kupiłem ten kask u Palasza, z przeciwdeszczówkami, przesyłka bez żadnych problemow.
Offline