też się zastanawiam nad leżakiem magazynowym, ale 2008 to najstarsza na jaką bym się zdecydował
Offline
Do swojej 550-tki założyłem nowe Bridgestone BT45. Za komplet dałem 790 zł z przesyłką, ale np. w zimę były tańsze o jakieś 60-70 zł na komplecie. Poprzednie Exedry miały jeszcze minimalną ilość bieżnika, ale były stare, z 2005 roku. Różnica w przyczepności jest b. duża. Nowe oponki kleją się o wiele lepiej.
Ostatnio edytowany przez Mike (2013-06-18 08:53:44)
Offline
No i finalnie zamówiłem nówkę Pirelli Diablo Strada za 409zł z przesyłką. Ciekawe jak duża będzie różnica w jeździe...
a na starej mogę sobie potrenować palenie gumy
Offline
koło zdjęte, pora na wulkanizatora i tu rodzi się pytanie - czytałem, że ponoć nowe opony się wyważa po kilkuset km, jak się 'ułożą' i wyważanie nówki jest naciąganiem kasy. Spotkał się ktoś z takim podejściem?
Offline
Wyważyć nową trzeba. A czy trzeba będzie to powtórzyć to sprawdzisz organoleptycznie Jak nie będzie bicia to szkoda kasy. Poza tym zależy z jakimi prędkościami latasz. Jak po mieście i czasami spacerowo poza to szkoda kasy.Ale jak odwijasz z manety na każdej prostej to lepiej dołożyć te pare zyli Ja zawsze muszę wyważać...
Offline
Ogolnie to przód zawsze trzeba wywazyc, ale tyl niekoniecznie... najlepsze i najbardziej wiarygodne jest wywazanie statyczne...
Offline
motura poskładałem - amor od Pablo i nowa gumka (wyważona, na wyważarce) i sprawdziłem na trasie do Opola. Maszyna śmiga jak ta lala , opona klei się super, amorek trzyma jak wściekły, nic nie buja, nic nie chuśta. Rewelacja ile frajdy z jazdy
Offline
Poszukaj jakiegoś składu opon przy wulkanizacji co ściągają z EU... Ja znalazłem dojście do potorówek - mam taką na przodzie
Albo pisz do Pałasza
Offline
ja nabyłem na tył coś takiego, a że miałem kartofla, to nie ma porównania.
http://allegro.pl/opona-150-70-17-150-7 … 21498.html
może podjedziesz na Chudów w czwartek jak nie będzie lało, to pogadamy o zefirkach
607-588-977
Offline
woj191 napisał:
może podjedziesz na Chudów w czwartek jak nie będzie lało, to pogadamy o zefirkach
607-588-977
moge podjechac i mozemy pogadac , ale w tej chwili czekam na membrane do gaznika, takze nie mam czym podjechac.
jeszcze jedno pytanie : próbował ktos z was montowac większe gumy niz podaje serwis? np tył 160/80 a przód 140
Offline
Na tył tak. Można 150tke spokojnie wsunąć do spryciaka. Szersze opony pogarszają prowadzenie moto.
Offline
Dunlop na swojej stronie ma fajną szukajkę do opon:
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyr … /index.jsp
podają typ, a także jakie ciśnienie zalecane.
Offline