To jest tył czy przód? Z taką łatą spokojnie mozesz śmigać jaki DOT ma ta opona?
Offline
Końcówka 2010. Da radę. Cudów nie oczekuj, ale turystyczna jazda da rade
Offline
Dla tych co szukają opon do 550-tki piszę na co ja się zdecydowałem drogą kupna:
Przód Continental Conti Go 110/80/17: 169 PLN
Tył Pirelli Sport Demon 140/70/18: 440 PLN
Obydwie nówki funkiel nieśmigane z końca 2013 r.
Koszt przesyłki: 13 PLN
Wymiana z wyważeniem: 80 PLN/kpl
Tak jak przód jeszcze wśród używek jest dostępny tak tył to zdecydowanie niepopularny rozmiar i ciężko coś upolować.
Jeździ się bajecznie jednak moja opinia jest skrzywiona bo mam porównanie do wcześniejszych opon produkcji z przełomu tysiącleci więc nawet jakbym na papierowe kapcie zmienił to byłbym ucieszony.
Offline
Wygląda na to, że Zephyrka mojego nikt nie chce, więc niedługo czas na dofinansowanie i jazde przez kolejny sezon.
Do wymiany mam opone na tyl. Z przodu mam od zeszlego sezonu uzywke. Jazda raczej w porywach do 140km/h, wiec super opon mi nie potrzeba.
Na nowa za 440zl po prostu nie wyrobie i nie sadze zeby bylo to potrzebne, bo taka opona przetrwala by chyba zywot zephyra
Co bedzie lepszym wyborem? Uzywki z 06' 07' z ~3mm bieznikiem za okolo 120zl czy nowe lezaki, ale ponad 10 letnie za okolo 150-200zl?
Rozmiar 140 jak i 150 bedzie ok, czy wylacznie szukac 140?
Czy tak dlugo lezakowana po zalozeniu zaraz mi nie popeka? Aktualnie mam batlaksa, dobry bieznik, rok 06' ale mocno spekana po bokach i nie chce za rok z tego samego powodu wymieniac...
Ostatnio edytowany przez bolo (2014-03-25 08:08:55)
Offline
Z dwojga złego wybralbym lezaka...moze coś młodszego znajdziesz...najlepoej jak by miala nie wiecej jak 5 lat.
Ze spokojem mozesz wziąć 150 - tych chyba jest wiecej
Offline
~5 letni lezak okolo 85% ceny nowej opony, zarty sobie robia.
A jak sie maja opony szersze lub wezsze od dedykowanych?
Od jednego punktu dostalem info, ze 160tek jest wiecej, z kolei patrzac na oferty allegro nowke opone dunlopa za okolo 250 idzie dostac z tym ze to 130tka...
Ostatnio edytowany przez bolo (2014-03-25 12:16:56)
Offline
No właśnie... Opona 140/70/18 jest mało popularna. Na allegro i tablicy obserwowałem przez parę tygodni i żadna rewelacja wśród używek się nie pokazała. Nie wiem jak w innych miastach ale w Łodzi na Moto Weteran Bazar jest szansa na różne niespodzianki. Z tego co patrzę to najbliżej masz do Poznania i to już niebawem bo 12-13 kwietnia więc tam radzę poszukać szczęścia. http://www.motobazar.poznan.pl/
Daj znać jak poszło.
Offline
Też szukam opon na ten sezon do 550 i popieram pomysł Igorus'a, na przód kupię Continental Conti Go 110/80/17: 169 PLN, z tyłem problem...
Ostatnio edytowany przez alex9398 (2014-04-03 09:03:29)
Offline
mam sporą zagwozdkę w kwestii opon w moim moto - Pirelli Diablo Strada, tył ma 1,5 roku, ok 15tyś km, przód ma 0,5roku ok 5 tyś km
ostatnimi czasu coraz częściej mi uślizguje przód w głębszych złożeniach i szukam przyczyny typuję kilka opcji:
1. ostrzej jeźdzę i mocniej sie składam, zanim się opona zagrzeje
2. mam złe ciśnienie - sprawdzę u kapciarza, bo moja domowa pompka zaniemogła
3. po zlocie u Seby przesunąłem do tyłu kufer, więc i żoncia bardziej z tyłu siedzi, ale na torze byłem sam i też uślizgiwał
4. coś z moją techniką jazdy jest nie teges, może balans, może za mocno cisnę na kierę, może za mało dociążony przód
a poza tym to przez ostatni miesiąc prawie nie jeździłem i ogólne jakoś chyba mniej niż w zeszłym roku
Offline
a jaki jest DOT tej opony? Może starej daty i guma straciła właściwości?
Obstawiam niewłaściwe ciśnienie, jak mało i dawno nie jeździłeś, to na pewno też nie pompowałeś koła
podjedź na stację Orlen i tam masz zawsze kompresor z cyfrowym wskazaniem...
Offline