Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#16 2012-11-20 14:36:52

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Regulacja zaworów i gaźników

cos masz z linka przy poruszaniu kierownica musi zmieniac sie polozenie przepustnicy i to przypuszczam ze nie bedzie tu chodzilo o linke ssania tylko o linke gazu.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#17 2012-11-20 19:52:07

 Nieaktywny

Użytkownik

Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2012-03-16
Posty: 77
Punktów :   
Motocykl: KAWASAKI ZR750C/ZR7

Re: Regulacja zaworów i gaźników

nie wydaje mnie sie. po wylaczeniu ssania to jest normalnie - nie ma znaczenia polozenie kierownicy, obroty sa stale

Offline

 

#18 2012-11-20 20:01:29

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Regulacja zaworów i gaźników

sluchaj no jesli to ma z wiazek z położeniem kierownicy to musi miec to zwiazek z linka w takim razie pozostaje linka od ssania. Jesli masz tam regulacje (bo niewiem jak jest to skonstrulowane w 750) spróbuj ją troche podciągnąc bądz popuscic i zobacz jaka bedzie reakcja.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#19 2012-11-20 22:13:59

 Nieaktywny

Użytkownik

Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2012-03-16
Posty: 77
Punktów :   
Motocykl: KAWASAKI ZR750C/ZR7

Re: Regulacja zaworów i gaźników

to jak juz jestesmy przy tych linkach to linka od gazu jest w calosci czy to so sa dwie oddzielne rzeczy - chodzi mi o te podlaczone do manetki (linka zwrotna i gazu czy jak sie nazywaja). caly czas myslalem, ze to jedna linka, ale widac chyba bylem w bledzie.
zeby wymienic linke to za pewne trzeba zdjac bak, co?czy da sie tam dojsc pomijajac teczynnosc. bo jak waz odlacze to benzynka cieknac zacznie bo przeciez w kraniku nie ma off.

Offline

 

#20 2012-11-20 23:07:03

 PabloEOP

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Opoczno
Zarejestrowany: 2011-09-22
Posty: 204
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Nie ma off ale masz (Res On i Pri). W pozycji On i Res paliwo leci dopiero pod wpływem wytwarzanego podciśnienia. A w pozycji Pri leci swobodnie.
Wniosek: śmiało możesz odczepiać wężyk jeśli zostawisz w pozycji On lub Res.
Co do linek to są dwie osobne linki.

Offline

 

#21 2012-11-21 10:16:15

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Regulacja zaworów i gaźników

a ja jeszcze dodam pod żadnym pozorem nie zostawiaj kranika w pzycji pri. podczas wylaczonego silnika.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#22 2012-11-21 11:13:09

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6447
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Regulacja zaworów i gaźników

dokładnie - bo całe paliwo pójdzie w silnik...
PRI tylko i wyłącznie jak odpalasz po dłuższym postoju, bądź wcześniej spuszczałeś paliwo z gaźników (np na zimę)


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#23 2012-11-21 12:41:45

 TJa

Użytkownik

Skąd: WRC
Zarejestrowany: 2011-08-28
Posty: 303
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750 '95

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Michus21 napisał:

a czy taka sytuacja kiedy moto chodzi na ssaniu reaguje obrotami na skrecanie kierownica, tzn. jak jest skrecona w lewo to sa obroty wyzsze, a jak wyprostuje kierownice to spadaja i wzaleznosci od polozenia ssania dusi sie lub gasnie - wtedy musze podregulowac ssanie.

mam to samo... slyszalem opinie ze zle ulozona linka od ssania, oduczylem sie jezdzic na ssaniu jak skrecajac kierownice w lewo wyglebilem na parkingu bo mi obroty wyskoczyly do czerwonego pol

Offline

 

#24 2012-11-21 18:22:03

 wojt70

Użytkownik

60654302
Zarejestrowany: 2011-05-15
Posty: 518
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Regulacja zaworów i gaźników

mam tak  w spryciaku  ,ganiam i nie wnikam ,w kon cu na ssaniu sie nie powinno jeźdxić,tak?
pri dobrze się spisuje pod dystrybutorem jak dopchasz maszyne ,wiem bo pchałem

Ostatnio edytowany przez wojt70 (2012-11-21 18:23:30)

Offline

 

#25 2012-11-21 22:48:14

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6447
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Regulacja zaworów i gaźników

hehe noo Wojt zapomniałem o tym zastosowaniu też miałem 2x taką akcję

1100 nie da się jechać na ssaniu...zadławia się...


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#26 2012-11-22 10:26:05

 Nieaktywny

Użytkownik

Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2012-03-16
Posty: 77
Punktów :   
Motocykl: KAWASAKI ZR750C/ZR7

Re: Regulacja zaworów i gaźników

nie, na ssaniu nie jezdze, przynajmniej staram sie. w kazdym razie nie moge zbyt dlugo w garazu grzac silnika bo czujniki od spalin wariuja wiec wyjezdzam przed blok.

Offline

 

#27 2015-02-23 20:34:55

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

P@blo doszedłes z tym schodzeniem mam identyczny problem

Offline

 

#28 2015-02-23 21:25:07

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2643
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Regulacja gaźników, dokładnie synchro.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#29 2015-02-23 21:33:28

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

jak można wyregulować gaźniki jak nie można dobrze ustawić obrotów ?

Ostatnio edytowany przez crazyduck (2015-02-23 21:36:38)

Offline

 

#30 2015-02-24 14:41:58

 piodabro

Zlotowicz

1860506
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2014-08-02
Posty: 703
Punktów :   29 
Motocykl: ZR550B '94
WWW

Re: Regulacja zaworów i gaźników

rozgrzać do temp pracy, ustawić pokrętłem obroty i wtedy regulować.
Przy synchronizacji normalne jest to, że będą się zmieniać obroty i co każde pokręcenie śrubkami od synchro, trzeba korygować wolne obroty.
Jak wolno schodzi z obrotów, to trzeba mieszankę wzbogacić i opuścić obroty. Ale bez przesady. Na koniec można sprawdzić kolor świec, jak są okopcone na czarno, to mieszanka za bogata i trzeba przykręcić.
Polecał bym nie przekręcać śrubek od mieszanki więcej niż 1/4 obrotu na raz. Wykręcając wzbogacasz mieszankę.

Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-02-24 14:43:03)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
HĂ´tels Sarzana www.medicanova.szczecin.pl https://comfortvet.pl/ Ciechocinek spa pakiety