Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#1 2010-03-02 20:21:40

 macias89

Użytkownik

8859453
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-02-28
Posty: 144
Punktów :   
Motocykl: Honda Hornet 900, Zephyr 550B

Regulacja zaworów i gaźników

Witam, mam pytanko czy orientujecie się ile kosztuje regulacja zaworków i gaźników w kochanym zephyrze 550?? Bo moje maleństwo coś nierówno chodzi

Offline

 

#2 2010-03-02 21:20:20

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Regulacja zaworów i gaźników

czyszczenie i synchronizacja gaznikow ok 150zl, regulacja zaworow okolo 250+Koszt plytek, to sa ceny w duzych serwisach u prywatnego mechanika zrobisz to okolo 30-35% taniej


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#3 2010-03-02 22:42:58

 Michal

Użytkownik

18166451
Skąd: Kołbiel
Zarejestrowany: 2010-02-28
Posty: 55
Punktów :   
Motocykl: 636

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Ja na początku zeszłego sezonu płaciłem u prywatnego mechanika 450 zł za czyszczenie i synchro gaźników i zawory. Cena oczywiście z płytkami.
Ale z tego co się orientuję to w ciężko jest z płytkami do zephyra (trudno dostać od ręki, nawet sam dzwoniłem wtedy po sklepach i serwisach by przyśpieszyć naprawe) i trzeba się liczyć, że nikt nie zrobi tego w ciągu dwóch dni ;-(

Offline

 

#4 2010-03-03 13:32:44

 macias89

Użytkownik

8859453
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-02-28
Posty: 144
Punktów :   
Motocykl: Honda Hornet 900, Zephyr 550B

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Tak, wiem zephyr jest niepowtarzalny od stylistyki po sam silnik i z płytkami są problemy, sam zmierzyłem ostatnio luzy i mam do regulacji/wymiany 4 płytki - nawet nie jest najgorzej. A co do gaźników to sie zastanowie bo zlokalizowałem ze króciec od jednego gaźnika jest do wymiany(łapie lewe powietrze) i mozliwe ze sie obędzie bez synhro

Offline

 

#5 2010-03-03 13:41:15

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Regulacja zaworów i gaźników

gazniki sobie lepiej zsynchronizuj, na tym nie zaoszczedzisz bo jak bedziesz mial zle ustawione to bedzie wiecej palil i kolo sie zamyka...


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#6 2010-05-30 20:52:28

 p@blo

Użytkownik

Skąd: Racibórz
Zarejestrowany: 2010-02-14
Posty: 121
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Byłem w autoryzowanym serwisie Kawasaki wyczyścić i zrobić synchro gaźników, bo za wolno schodził mi z obrotów. Odbierając go z serwisu wszystko było gitara - nie ten Zephyr - dostał nowego ducha. Ale po przejechaniu kilkudziesięciu km powstał nowy problem, od czasu do czasu (średnio 1 raz na 10 km jazdy po mieście) moto schodzi tylko do 3 tys. obr i jakby się zawiesza, mała przegazówka i wszystko wraca do normy.
Co to może być???  Tak na marginesie w ASO skasowali mnie 200,00 zł.

Offline

 

#7 2010-05-31 20:19:16

 zeph750

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz. - Wawa
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 141
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750 C4 i Zephyr 550 B2

Re: Regulacja zaworów i gaźników

macias89 jak potrzebujesz płytek to ja mam 5, które zostały po regulacji, z czego jedna jest nóweczka bo się okazało, że zawór miałem podstawiony i źle wymierzyłem luz. Tak więc jak coś to daj znać. Nówka jest 2,40. A reszta nie pamiętam ale pomierzę i podam wymiary. Może komuś się jeszcze przyda.


Let the good times roll.

Offline

 

#8 2010-05-31 22:15:33

krowa

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 230
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

p@blo napisał:

Byłem w autoryzowanym serwisie Kawasaki wyczyścić i zrobić synchro gaźników, bo za wolno schodził mi z obrotów. Odbierając go z serwisu wszystko było gitara - nie ten Zephyr - dostał nowego ducha. Ale po przejechaniu kilkudziesięciu km powstał nowy problem, od czasu do czasu (średnio 1 raz na 10 km jazdy po mieście) moto schodzi tylko do 3 tys. obr i jakby się zawiesza, mała przegazówka i wszystko wraca do normy.
Co to może być???  Tak na marginesie w ASO skasowali mnie 200,00 zł.

Sprawdź czy kranik puszcza Ci paliwo, czy wężyki nie są przygięte, załamane. Prawdopodobnie wężyk od podciśnienia idący do kranika jest gdzieś przygięty igdy jest słabe podciśnienie (wolne obroty w mieście), ma problem z zassaniem paliwa.


200 zł to pełna kultura

Ostatnio edytowany przez krowa (2010-05-31 22:16:35)

Offline

 

#9 2010-06-01 20:42:39

 p@blo

Użytkownik

Skąd: Racibórz
Zarejestrowany: 2010-02-14
Posty: 121
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Regulacja zaworów i gaźników

krowa napisał:

Sprawdź czy kranik puszcza Ci paliwo, czy wężyki nie są przygięte, załamane. Prawdopodobnie wężyk od podciśnienia idący do kranika jest gdzieś przygięty igdy jest słabe podciśnienie (wolne obroty w mieście), ma problem z zassaniem paliwa.


200 zł to pełna kultura

Przez długi weekend sprawdzę wężyk. Na razie wielkie dzięki.
Ale jeżeli ma zbyt wysokie obroty może być to problem z zaciśniętym przewodem?

Ostatnio edytowany przez p@blo (2010-06-02 21:42:55)

Offline

 

#10 2010-06-02 22:21:09

krowa

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 230
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

A to sorry nie zauważyłem. Przeczytałem, że obroty Ci spadają (nie doczytałem ze wiszą na 3 tys.)

W takim razie zobacz/zaobserwuj czy ten problem nie występuje, gdy linki są jakoś dziwnie napięte (przy skręcie kierownicą), może coś przeszkadza lince lub sprężynie przy przepustnicach powrócić do piewotnego stanu. Zobacz również czy linka ssania nie jest napięta (wajcha choke w pozycji off a mimo to przy gaźnikach lekko otwarte tłoczki).

Pytanie czy te obroty 3 tys., występują tylko i wyłącznie schodzenie z wyższych, czy nalge sam potrafi dojść do 3 tys? Obroty Ci nie falują?

Offline

 

#11 2010-06-03 08:49:44

 p@blo

Użytkownik

Skąd: Racibórz
Zarejestrowany: 2010-02-14
Posty: 121
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Problem jest wyłącznie ze schodzeniem z wyższych. Nic nie faluje. Większość czasu chodzi git majonez, a niekiedy szczególnie uciążliwe przy zmianie biegów zejdzie tylko do 3 tys. i tyle. Zauważyłem tylko, że jak lekko popuszczę śrubę od regulacji obrotów to zaraz się odwiesza i schodzi niżej tylko wtedy znów spada do ok 700 obr a to jak na wolne - są za wolne i muszę podkręcać.

Offline

 

#12 2010-08-04 11:58:20

 frankie

Użytkownik

37007
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-03-16
Posty: 375
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

A ja ostatnio zauważyłem, że u mnie podczas rozgrzewki silnik bardziej ciepła nabiera z prawej strony. Czy to oznacza że zbliża się regulacja gaźników ? Czy może coś więcej się święci ?

Offline

 

#13 2010-08-08 10:31:44

 Doman

Użytkownik

Skąd: Jelenia Góra
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 635
Punktów :   
Motocykl: ZR550B , Hornet 919

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Tu coś wyczytałem może synchro gaziorów coś pomoże http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html


Był Ogar 205, dwa Junaki, Varadero, Vulcan. Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Offline

 

#14 2010-08-29 13:29:06

 Anonymous

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-08-29
Posty: 727
Punktów :   

Re: Regulacja zaworów i gaźników

Witam.

Czy zna ktoś kogoś, jakiegoś dobrego mechanika w mazowieckim aby wyregulował gaźniki?

Offline

 

#15 2012-11-20 14:06:18

 Nieaktywny

Użytkownik

Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2012-03-16
Posty: 77
Punktów :   
Motocykl: KAWASAKI ZR750C/ZR7

Re: Regulacja zaworów i gaźników

a czy taka sytuacja kiedy moto chodzi na ssaniu reaguje obrotami na skrecanie kierownica, tzn. jak jest skrecona w lewo to sa obroty wyzsze, a jak wyprostuje kierownice to spadaja i wzaleznosci od polozenia ssania dusi sie lub gasnie - wtedy musze podregulowac ssanie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://hamburg-city-tour.eu hotels-world nocleg w ciechocinku kurs montera klimatyzacji cena Serwis laptopów pruszków