Uszczelkę daj do dorobienia na wzór - taniej wyjdzie.
Offline
Zamontowany podnóżek, zephyr pogłaskany...ahh wspaniała to maszyna....
Offline
Nawinołem mu dzisiaj kolejne kilometry na liczniku wyskoczyło 90 000 km
Offline
wymieniłem ślimaka (dzięki P@blo!) działa elegancio , w końcu mogłem zweryfikować prękość do obrotów
Online
Wczoraj (sobota) dokonałem czyszczenia całości mojego sprzeta, przesmarowałem łańcuch, wysunąłem o 0,5 cm lusterka bo okazało się że można więc teraz widzę za sobą jeszcze więcej, jestem gotowy do zlotu hehe
Offline
ustawiłem łańcuch i założyłem zegarek na kierownicę - jakiegoś chińczyka sportowego za 25zł , w którym urwał się pasek, przykleiłem do uchwytu po jakiejś lampce i jest
Online
Zmieniłem wreszcie tylnego kapcia z Taiwanu na pożądnego battlaxa,
koniec 2009 roku z duuużą ilością mięsa ;-)
A sobie przy okazji kupiłem spodnie przeciwdeszczowe Crane,
he he, nówki za 12 złotych.
Offline
Zdjąłem tylne koło, do zabieraka dołożyłem paski dętki. Jest różnica. Pozytywnie. Przy okazji zauważyłem, że mam uszczelniacze łożysk(simmeringi) do wymiany, a i jedna z tulejek jakoś dziwnie wytarta(ta od strony zębatki), więc pewnie też pójdzie razem z uszczelniaczem. A ponieważ trochę syfu już widziałem przy łożysku to i łożyska też pójdą.
Na razie muszę się zaopatrzyć w stojak pod tylne koło, bo spryciak nie ma centralki, a i lewarek gdzieś trudno wstawić pod niego, żeby stał bez tylnego koła.
Ostatnio edytowany przez piodabro (2014-09-15 12:16:23)
Offline
Założyłem z powrotem szybę, wyczyściłem i nasmarowałem łańcuch.
Oraz zabrałem Zephyra na spacerowe polatanie i zrobiłem kilka fotek(Galeria) .
Offline
Wymieniłem uszczelniacze w tylnym kole i łożysko w zabieraku
Miałem wsadzone łożysko otwarte i nawalone smaru, który był już czarny bo dostawał się syf przez to coś co pozostało z simmeringów(wargi były płaskie )...
Taka ciekawostka na przyszłość to z prawej strony(od strony tarczy) w 550 według katalogu jest simmering 28/47/5 który ciężko dostać(ze względu na 5 na końcu ), za to bez problemu w sklepie z łożyskami dostaniemy 28/47/7. Ponieważ kosztował 3zł to na próbę wziąłem i UWAGA pasuje jak ulał.
Także jakby ktoś szukał i miał problem z 5tkami to brać 7mkę i się nie zastanawiać. Tym bardziej, że oryginalny w serwisie kosztuje około 26 zł
Łożysk w kole nie wymieniałem, bo były zamknięte i organoleptycznie sprawdziłem, to są ok, jeszcze pojeżdżą.
Chociaż mam kupione nowe, to chyba jeszcze poleżą na półce
Offline
piodabro napisał:
Łożysk w kole nie wymieniałem, bo były zamknięte i organoleptycznie sprawdziłem, to są ok, jeszcze pojeżdżą.
Chociaż mam kupione nowe, to chyba jeszcze poleżą na półce
Napisz proszę symbol tych łożysk,
gdzieś znalazłem oznaczenie 6303 2RS 17x47x14
ale nie wiem czy dobrze znalazłem
czy polecasz jakąs markę konkretnie?
muszę wymienić na nowy sezon,
taka była sugestia wulkanizatora przy wymianie opony,
a człowiek zna się na rzeczy i sam motonitą jest.
Offline
Umyty i zalany pod korek... Muszę jeszcze polerki odswierzyc w tym tygodniu
Offline
Siedem napisał:
Napisz proszę symbol tych łożysk,
gdzieś znalazłem oznaczenie 6303 2RS 17x47x14
ale nie wiem czy dobrze znalazłem
czy polecasz jakąs markę konkretnie?
muszę wymienić na nowy sezon,
taka była sugestia wulkanizatora przy wymianie opony,
a człowiek zna się na rzeczy i sam motonitą jest.
Sorki, że dopiero teraz odpisuje, jakoś mi umknęło.
Łożyska w tylnym kole w 550 to:
2 szt. 6303 EEC3(japońskie mają oznaczenie UUC3) -- C3 oznacza łożysko z luzem aby skompensować rozszerzalność cieplną i takie powinno być
1 szt. (w zabieraku) 6205 C3 (ja osobiście kupiłem 6205 EEC3 - pasuje jak ulał)
do tego simmeringi:
1 szt. simmering 35/52/7
1 szt. simmering 28/47/5 (tutaj może być też 28/47/7 - łatwiej dostać a też pasuje)
Ja kupiłem łożyska firmy SNR.
A wczoraj swojemu zrobiłem synchro gaźników.
Opisane w dziale warsztat
Ostatnio edytowany przez piodabro (2014-10-31 14:05:16)
Offline
Dzisiaj dalsza część pucowania - wyczysciłem łańcuch i odtłuściłem felgi
A propos łożysk - jakie wchodzą na tył do 1100? Muszę zmienić u siebie i nie wiem jakie trzeba zdobyć...
Offline
Według EPC to będą to dwie sztuki 6304 EEC3 (japońskie UUC3) i jedna sztuka 6206 EEC3 (japońskie UUC3)
Wszystko możesz sprawdzić na http://kepc.kawasaki.biz/
Login: KMPLSKLEP
Hasło: Kawasaki123
(Dane pochodzą ze strony: http://moto-moto.net.pl/czesci-oryginalne/)
Offline