to ja pochwalę swojego ZeteRa7
+ bardziej nowoczesny wygląd
+ dość rzadko spotykany
+ bardzo elastyczny
+ wygodny, dla 2 osób(patrz na -)
+ do ogarnięcia dla "wracającego do pasji"
+ to 750 więc ma kopyto
- pasażer się zsuwa na kierowcę, co potrafi być irytujące/miłe*
- ceny niektórych akcesoriów wyższe z racji mniejszej ilości egzemplarzy
moja ocena jest mocno subiektywna z racji tego, że jest moja , że to moje pierwsze moto od kilku lat, że akurat takie trafiłem w fajnym stanie i cenie co prawda ma 5 biegów, ale czasem się łapałem na próbie wrzucenia 6
Offline
hehe Marek ja mam swojego prawie 7 lat, a czasami też mi się zdarzy 6 szukać
Offline
Po pierwszym przejechanym sezonie mogę ocenić moto na nienaciągane 5
+bezawaryjność (pierdołki się zdarzają)
+6 biegów
+niskie spalanie między 4,2 a 5l/100
+wskaźnik paliwa
+hamulce dwie tarcze robią robotę
Teraz niestety
-pozycja pasażerki
-tylnia opona 18
-wstępny napęd łańcuchem i dudniący kosz (to w jednym punkcie)
Offline
+klasyczna linia
+przyspieszenie
+hamulce
+rzadko spotykany na naszych drogach
-brzydka i śliska oryginalna kanapa
-brak 6
-dostęp i cena części
Offline
woj191 napisał:
-brzydka i śliska oryginalna kanapa
No własnie w 750 coś z tą kanapą nie poszaleli... w 550 i 1100 kanapa lux gites
Zawsze możesz zmienić obszycie co ja mówię - przecież już to robiłeś
Offline
woj191 napisał:
+klasyczna linia
-brzydka i śliska oryginalna kanapa
-brak 6
-dostęp i cena części
Kanapę obijasz, skrzynia od bodajże GPX 600
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 10:59:03)
Offline
ostatnio troche czasu spedzilem na rozjazdach, widzialem wiele motongow i motongobodobnych frankensztajnow.
z cala pewnoscia lubie zephyra za to, ze jest jak rydz wsrod grzybow, ciezko go znalezc w gaszczu innych :-)
o miesistosci sylwetki juz nie wspomne :-) :-)
Offline
+ bezawaryjny, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze odpala, nawet jak puszka nawaliła to prawie w śniegach Zefirek pojechał a ostatnio rozsypał się napęd (dosłownie) a mimo to... i tak mnie dowiózł do domu i serwisu;
+ piękny, klasyczny wygląd;
+ pazur - 4 gary robią robotę, motorek mimo niewielkiej mocy daje radę, a silniczek jest nawet lekko narwany, a w wyglądzie też ma to coś;
+ do tańca i do różańca - bardzo uniwersalne moto, można troszkę powinklować i pojeździć geriatrycznie, tzn. turystycznie Świetnie w mieście i poza;
+ jak (prawie) każda starsza maszyna - ma duszę, współczesne motocykle nie tylko źle wyglądają ale nie mają tego czegoś w sobie, wiem że to mocno subiektywne ale dla mnie istotne;
+ wyróżnia się, nie ma drugiego takiego, to nie giees, że sto pińdziesiąt na zlocie (chyba że to zlot Zefira)
- niezbyt w sumie wygodna kanapa, po 500 km dupy nie czułem (po 200 zaczyna się już człowiek wiercić), tak wiem że można obić i na pewno to zrobię ;
- spalanie w mieście ok 6l (ale równoważy ekonomia na trasie - u mnie w okolicach 4,5l);
- przy wyprzedzaniu, przy wyższych prędkościach troszkę brakuje mocy, bieg jest za krótki i albo trzeba wysoko kręcić albo zmieniać;
Ostatnio edytowany przez belor (2015-10-22 10:11:28)
Offline
Jo,
olej i klekot na wolnych na minus (ale to w sumie mozna wyeliminować) ... no i w moim przypadku nie przezyl wycieczki do Czech
cala reszta na plus
Offline
PalaszD napisał:
jak to nie przeżył wycieczki? Co się znów wydarzyło??
Zjarala sie instalacja, dzisiaj odbieram od mechanika.
We wlasnym zakresie wymienilem zjarana cewke, regulator napiecia, akumulator... ale dalej nie bylo iskry na 2 swiecach. Z powodu braku pomyslow wyladowala u mechanika, tam elektryk stwierdzil, ze zjaral sie jeszcze modul zaplonowy i go wymienil za 470PLN
Offline
Kawa odebrana....niestety k... niezdolna do ruchu drogowego, wracalem po omacku . Czy wymieniony modul zaplonowy moze byc odpowiedzialny za to , ze nie swieca mi sie kierunki, i swiatla w tym stopu?
Bezpieczniki sa OK.
Offline
kurde ale Ty masz pecha jakiegoś... jak bezpieczniki OK to powinno być wszystko dobrze. A czasami jakaś kostka nie została przypadkiem pominięta nie nie podłączona??
Offline