tina napisał:
mar33cki napisał:
no to się możesz Jachoo zdziwić tak jak ja, po zmianie z Castrola na inny - u mnie przestał palić olej i przejechałem cały sezon bez dolewania
cool, a ten inny to jaki ?
Midland
Offline
tina napisał:
o jakich parametrach ?
typowo 10W40
Offline
Zacząłem go rozbierać, w planach:
- Malowanie
- polerka silnika (kolejna), tylko tym razem pójdzie jeszcze lakier bezbarwny aby utrwalić efekt.
- wymiana łańcucha napędzającego alternator
- coś zaczęło postukiwać lokalizacja i naprawa.
- pomiar kompresji, jeśli będzie konieczność docieranie zaworów.
- no i gaźniki jak już są na wierzchu, ale nie jest to konieczne.
Takie są plany.
Offline
pawel6 napisał:
Jakim lakierem zamierzasz lakierować silnik ?
http://allegro.pl/motip-lakier-spray-be … 25516.html
Taki lakier jak miałbym psiknąć sprayem, a jeśli do pistoletu to lakier do alumunium mieszany przez firmę która zajmuje się dobieraniem lakieru,
Traci się trochę na połysku ale masz spokój.
Offline
Pudelski czyli jednak jeszcze zostaje? Cieszy mnie to odnośnie lakierowania polerowanych elementów to odradzam, bo się złuszczy i szkoda roboty - lepiej raz na rok przy piwku posiedzieć z godzinkę i przejechać pastą polerską. Taka moja rada
Offline
Potwierdzam
Offline
Pomyślimy z tym lakierem, testowałem jeden element i było ok, ale nie było porządnie wypolerowane.
Tak Damian zostaje u mnie jednak, nie wiem ile mi zejdzie żeby to ogarnąć bo jeszcze Toyote doprowadzam do "dobrego stanu" i jeszcze trochę roboty zostało.
Offline
Nadejszła wiekopomna chwila... zamówiłem dzisiaj napinacz łańcuszka rozrządu do 1100 cena - 468zł po rabacie 400zł będzie w przyszłym tygodniu
dodatkowo wziąłem sobie zajebisty parasol Kawasaki: https://www.kawasaki.pl/pl/accessories/ … F9aWlhZXAk
oraz na zimę nową czapkę https://www.kawasaki.pl/pl/accessories/ … QlfXFFaDl0
Za czapkę i parasol w sumie 140zł (zaoszczędziłem 15zł)
Offline
Silnik wyjęty z ramy, zdążyłem wyjąć pompę oleju odkręciłem, zaglądnołem do jednej panewki, do której miałem dostęp i wygląda jak funkel nówka. Silnik czyściutki jestem zadowolony że go nie sprzedałem ;p
Stuki które słyszałem to kosz sprzęgłowy, tylko nie wiem która część, Łożysko raczej ok. Wibracje z kosza przenosiły się na silnik i stąd były stuki tuż po wbiciu na luz w niewielkim zakresie obr.
Rozpołowię silnik jak tylko znajdę wolną chwilę sprawdzę wszystkie panewki wymienię łańcuch.
Offline
Offline
PalaszD napisał:
To już taka tradycja... Co roku coś nowego w tym napinacz 400plnów
http://photos.pdabrowski.ovh/min135.jpg
k..nojka i oryginal ost. czytam i widze, ze troche ladujesz w tego zefira. Musisz go chyba kochac
Offline
No jak już większość pewnie wie - maszyna zostaje u mnie na zawsze także co roku mu coś nowego kupuje napinacz jak wiadomo ważna rzecz czekają mnie w sumie na razie tylko membrany w gaźnikach i na tym raczej koniec...
Offline