Użytkownik
Hejka Panowie. Mam pytanie dotyczące kranika, zobaczyłem teraz na koniec sezonu że filtr powietrza mam mokry od paliwa i po krótkiej jeździe mokry silnik z lewej strony. Pytanie mam następujące, czy w zr7 paliwo z kranika leci dopiero po odpaleniu silnika jak jest w pozycji ON czy leci cały czas, bo u mnie leci nawet przy zgaszonym silniku co jest dla mnie dziwne i mam obawy że bez zestawu naprawczego się nie obejdzie. Proszę o Odpowiedź. Pozdrawiam Bartek
Ostatnio edytowany przez borucxxxl@wp.pl (2019-11-11 02:50:01)
Offline
Zastosuj zestaw naprawczy
Offline
Użytkownik
Dziękuję za odpowiedź
Offline
Jeżeli nadal będzie mokry filtr to gaźniki na stół i zaworki iglicowe do sprawdzenia.
Offline
Nic dodać, nic ująć
Offline
Użytkownik
Widzę, że u mnie przez te gaźniki motocykl schodzi dłużej z obrotów. Załączam zdjęcia króćców i pytanie jak je sprawdzić i czy ogólnie na "oko" wyglądają okej i mogę je zostawić robiąc cieknące gaźniki i synchronizacje? Bo jednak koszta króćców są spore ;/
Zdjęcie nr 1:
https://zapodaj.net/1fc27bf59e26a.jpg.html
Zdjęcie nr 2:
https://zapodaj.net/2f5e1b78f442b.jpg.html
Zdjęcie nr 3:
https://zapodaj.net/421b21adf03b6.jpg.html
Zdjęcie nr 4:
https://zapodaj.net/8df8225b6ae0c.jpg.html
Nie chcę robić pełno tematów, więc pytam, bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Z góry przepraszam, że dużo pytam i być może irytująco.
Ostatnio edytowany przez borucxxxl@wp.pl (2019-11-18 12:29:01)
Offline
Spikaj zmywaczem. Jeżeli sa nieszczelne to obroty wzrosną. Jeżeli nie chcesz nowych to
1 klej do szkła
2 szachy
3 kup Ąde.
Offline