jak mam się pochwalić , odkręciłem i wyprostowałem klamkę sprzęgła byla lekko nie w osi , zdemontowałem rury wylotowe od silnika i zacząłem ich polerkę, w tygodniu kilkukrotnie przy chwili polerowałem co tylko możliwe przy silnku przy zastosowaniu włókniny i pasty , odkręciłem luserka bo sa do wymiany , zdemontowałem bak i dałem do malowania estetycznie dwa wgnioty jakie tam były nie podobały mi się i wole mieć to na lato odnowione (chciałem wyciągać je ale po pierwsze nikt nie chciał dać gwarancji czy i tak lakier nie popęka dwa cena 200 zł od punktu mnie zniechęciła)
Offline
Ja odpaliłem i polatałem po prawie dwumiesiecznym postoju zaskoczył od strzała tylko 80km ale radość taka, jak bym miljon zrobił
Offline
Sorki że pisze nie w tym miejscu co powinienem , ale mam takie małe pytanko , czy mógłby mi ktoś powiedzieć od czego jest śruba pod dekielkiem z lewej strony silnika w 550 tce u mnie taka czarna , sączy mi się z niej olej i chciałbym ja odkrecić i uszczelnić , lecz boje sie że czegoś w środku nie poluzuje i narobie sobie bałaganu ,z tąd to pytanie . oczywiście domyslam sie ze pierw musze spuścić olej by ja wykręcić ale to nie kłopot , tylko czy coś mi sie w środku nie odczepi jak ja cała wykręcę . dzięki z góry za pomoc ....
Offline
Załatwiłem mojemu zephyrkowi kolejną profesjonalną sesję fotograficzną dziś wieczorem pierwsza część - 0 21, a w sobotę od rana będzie kolejna, tym razem z .... modelką
Offline
Pałasz tylko nie mów, że wygrałeś na fejsie?!
Offline
... i gdzie tym razem będziesz pomykał na tę sesję - znowu Wawa?
Jeśli modelka będzie w negliżu to zamawiam odbitki
Offline
Zefir dostał nowego laćka na przód METZELER ROADTEC Z8 INTERACT, używka ale 2012 rok. Stara była z 2006. Wróciłem do oryginalnej kanapy, dorobiłem tylko uchwyt dla plecaczka.
Zrobiłem z blachy alu 3mm tempomat wg http://allegro.pl/tempomat-motocyklowy- … 32413.html , jutro sprawdzę jak działa. No i mycie i czyszczenie.
Ostatnio edytowany przez woj191 (2015-03-23 19:10:27)
Offline
Podładowałem akumulator, bo już był słaby po zimie. Zamontowałem boczki z oryginalnymi emblematami. Wstawiłem nowe lusterka... teraz tylko zrobić jazdę próbną.
Offline
Zdjąłem zaciski, obejrzałem, ciekł tylko jeden cylinderek. Mniejszy w prawym zacisku.
Tłoczek w sumie nie był porysowany i skorodowany w części roboczej...
Przepolerowałem go i świecącego jak lusterko wpakowałem z powrotem do zacisku.
Przy odpowietrzaniu nic nie pociekło. Nawet przy mocnym ściśnięciu klamki.
Drugi zacisk (o dziwo ten który miał trochę gorzej wyglądające tłoczki) suchy, z czego się cieszę.
Jak będzie pogoda, znów jazda próbna i sprawdzenie.
Jeszcze pytanko małe ode mnie.
Gdzie najlepiej oploty kupić?
Potrzebuje tylko te od trójnika do zacisków.
I dodatkowo na tył (jak już zamawiać to wszystkie) Ale do tyłu się dobiorę później.
Do trójnika oplot już był jak moto kupiłem.
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-04-04 22:17:52)
Offline
zobacz tutaj:
http://przewodystalowe.pl/przewody-hamu … locie-lml/
Offline
Ja kupowalem z tej strony polecam. Na przednie kolo wyszlo mnie 219zl
Offline
zapytaj tu http://olx.pl/oferta/przewody-hamulcowe … ab1fbaf9f9
nie mogę niestety nic powiedzieć o cenie i jakości.
Offline
pytaj
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 10:43:38)
Offline