cos masz z linka przy poruszaniu kierownica musi zmieniac sie polozenie przepustnicy i to przypuszczam ze nie bedzie tu chodzilo o linke ssania tylko o linke gazu.
Offline
Użytkownik
nie wydaje mnie sie. po wylaczeniu ssania to jest normalnie - nie ma znaczenia polozenie kierownicy, obroty sa stale
Offline
sluchaj no jesli to ma z wiazek z położeniem kierownicy to musi miec to zwiazek z linka w takim razie pozostaje linka od ssania. Jesli masz tam regulacje (bo niewiem jak jest to skonstrulowane w 750) spróbuj ją troche podciągnąc bądz popuscic i zobacz jaka bedzie reakcja.
Offline
Użytkownik
to jak juz jestesmy przy tych linkach to linka od gazu jest w calosci czy to so sa dwie oddzielne rzeczy - chodzi mi o te podlaczone do manetki (linka zwrotna i gazu czy jak sie nazywaja). caly czas myslalem, ze to jedna linka, ale widac chyba bylem w bledzie.
zeby wymienic linke to za pewne trzeba zdjac bak, co?czy da sie tam dojsc pomijajac teczynnosc. bo jak waz odlacze to benzynka cieknac zacznie bo przeciez w kraniku nie ma off.
Offline
Nie ma off ale masz (Res On i Pri). W pozycji On i Res paliwo leci dopiero pod wpływem wytwarzanego podciśnienia. A w pozycji Pri leci swobodnie.
Wniosek: śmiało możesz odczepiać wężyk jeśli zostawisz w pozycji On lub Res.
Co do linek to są dwie osobne linki.
Offline
a ja jeszcze dodam pod żadnym pozorem nie zostawiaj kranika w pzycji pri. podczas wylaczonego silnika.
Offline
dokładnie - bo całe paliwo pójdzie w silnik...
PRI tylko i wyłącznie jak odpalasz po dłuższym postoju, bądź wcześniej spuszczałeś paliwo z gaźników (np na zimę)
Offline
Michus21 napisał:
a czy taka sytuacja kiedy moto chodzi na ssaniu reaguje obrotami na skrecanie kierownica, tzn. jak jest skrecona w lewo to sa obroty wyzsze, a jak wyprostuje kierownice to spadaja i wzaleznosci od polozenia ssania dusi sie lub gasnie - wtedy musze podregulowac ssanie.
mam to samo... slyszalem opinie ze zle ulozona linka od ssania, oduczylem sie jezdzic na ssaniu jak skrecajac kierownice w lewo wyglebilem na parkingu bo mi obroty wyskoczyly do czerwonego pol
Offline
mam tak w spryciaku ,ganiam i nie wnikam ,w kon cu na ssaniu sie nie powinno jeźdxić,tak?
pri dobrze się spisuje pod dystrybutorem jak dopchasz maszyne ,wiem bo pchałem
Ostatnio edytowany przez wojt70 (2012-11-21 18:23:30)
Offline
hehe noo Wojt zapomniałem o tym zastosowaniu też miałem 2x taką akcję
1100 nie da się jechać na ssaniu...zadławia się...
Offline
Użytkownik
nie, na ssaniu nie jezdze, przynajmniej staram sie. w kazdym razie nie moge zbyt dlugo w garazu grzac silnika bo czujniki od spalin wariuja wiec wyjezdzam przed blok.
Offline
Regulacja gaźników, dokładnie synchro.
Offline
rozgrzać do temp pracy, ustawić pokrętłem obroty i wtedy regulować.
Przy synchronizacji normalne jest to, że będą się zmieniać obroty i co każde pokręcenie śrubkami od synchro, trzeba korygować wolne obroty.
Jak wolno schodzi z obrotów, to trzeba mieszankę wzbogacić i opuścić obroty. Ale bez przesady. Na koniec można sprawdzić kolor świec, jak są okopcone na czarno, to mieszanka za bogata i trzeba przykręcić.
Polecał bym nie przekręcać śrubek od mieszanki więcej niż 1/4 obrotu na raz. Wykręcając wzbogacasz mieszankę.
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-02-24 14:43:03)
Offline