Użytkownik
problem jest następujący... czy ktoś mógł by mi przesłać zdjęcia w jaki sposób są zamocowane wszystkie cewki moduły,, jak idą wiązki...z ""ZEPHYR 550B 1991r"" ponieważ moje zdjęcia które robiłem podczas rozbiórki przepadły mi....
będę naprawdę wdzięczny gdy by ktoś mi coś takiego wysłał... na Pocztę bądź w inny sposób.... będę jego dłużnikiem
jeszcze lepiej gdyby był jakiś posiadacz tego wspaniałego motoru... w okolicy \"TCZEWA\"
który by mógł podjechać na godzinkę co będę mógł na bieżąco zamocować...i wspomóc bratniej duszy...
z góry dziękuję za waszą pomoc....
Proszę o to na szybko zdjęcie zrobione o które mi chodzi moduły..
http://img10.imageshack.us/i/p0209092011.jpg/
Offline
Użytkownik
tak patrzyłem ale mi się rozchodzi o umiejscowienie modułów ...
Offline
Poradziłeś sobie z modułami? Jak chcesz mogę podesłać foty na maila
Offline
nie zakladam nowego tematu, wrzuce tylko wskazowke dla potomnych.
wczoraj po przygazowniu po dluzszej jezdzie nagle moto zgaslo. cisza, amen, grob, ni iskierki, ni swiatelka. czlowiek w nerwach nie mysli nawet i dopiero Yama nakierowal na sprawdzenie bezpiecznikow. wywalalo glowny. przyczyna byl lekko przelamany przewod od klaksonu, ktory oparl sie o rame czyli zwarcie. bylem juz w inter motors po nowe aku, ale cos mnie tknelo coby zaczekac..
Offline
Cześć. Nie będę zakładał nowego wątku. Po przekręceniu stacyjki kontrolki zapalają się powoli. Nie tak jak zwykle, od ręki. Oczywiście nie odpala. Po naciśnięciu startera gasną kontrolki. Lampa z przodu się zapali, ale kierunków już nie ma. Akumulator naładowany. Bezpieczniki w porządku. Na krótko też cisza.
Offline
Jak zapaliłem z pychy, nie wkręcał się na obroty. Jak nacisnąłem hamulec obroty lekko się zmieniły. Jak tylko chciałem manetką podkręcić gasł. Regulator padł czy spięcia szukać?
Offline
Piodabro dobrze pisze, też bym od tego zaczął.
Offline
Jak masz możliwość to tak. Moim zdaniem na 90% będzie to regulator
Offline
W serwisówce jest wszystko ładnie opisane. Jak sprawdzić regulator, jak sprawdzić cewki altka itd...
W PDF zaczyna się od strony 198. Myślę, ze najpierw powinieneś zacząć ćwicząc tam pokazane kroki.
Masz nawet tabelkę jakie powinny być oporności między poszczególnymi wyprowadzeniami regulatora.
Jest też info jak pomierzyć same cewki.
Jak moto mimo odłączenia regulatora tak samo nie chce dobrze pracować to przyczyny szukałbym gdzie indziej.
Odłączenie regla coś pomogło??
PS podłączenie sprawnego regulatora bez sprawdzenia czy inne elementy są w porządku grozi spaleniem kolejnego regulatora!
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-08-03 14:33:55)
Offline
Spróbuj odpiąć alternator (te 3 kable pod pokrywa zębatki). Po wcześniejszym naładowaniu akumulatora. Potem cewki, moduł zapłonowy. Coś robi zware na bank. Bardziej drogą zapłonu bym szedł.
Offline