Zamontowanie sprężyny o wiekszej ilości zwojów.
Offline
Yamamoto regenerował tylne amortyzatory. Miałem spytać, jak się teraz spisują, to mogę zapytać tutaj. Przy okazji dostaniesz odpowiedź, czy regeneracja się opłaca.
Yamo, jak po regeneracji?
Offline
Przy naszej jeździe dobija mniej. Ale dobija. I nie buja tak. Ja robiłem u Jasia amory, Pablo sam swoje regenerował.
Ewentualnie możesz spróbować obrócić mimośród. Tylko sprawdź czy Ci łańcuch ocierać nie będzie.
Offline
Po ostatnim wyjeździe amortyzatory "mnie dobiły". Pytanie do osób które bawiły się amorami.
- Czy wlanie gęstszego oleju coś zmieni,
- Czy zep ma amory olejowe czy gazowo olejowe??
-Czy składając je trzeba zastąpić powietrze innym gazem np. mniej ściśliwym aby działały prawidłowo czy wystarczy zalać olejem i skręcić do kupy??
-Czy trzeba odrazu w amorach wymienić uszczelniacze, jeśli tak to czy je dokupię.
-Jest sens robić to samemu czy lepiej oddać do specjalisty, niedaleko mnie jest gostek który za regeneracje 2 amorów bierze 300zł
P.s. Co wy gadaćie o odwróceniu mimośrodu?? przecie to nie wpłynie na twardość a jedynie na opuszczenie lub podniesienie dupy.
Offline
Zmień na akcesoryjne. Najlepiej Ohlinsy z XJR albo Kayaba z ZRX.
Wszystkie (jak i te w Zephie 1100) są gazowo olejowe.
Obrocenie mimosrodu powoduje uniesienie zadupka w górę przez co ciężej dobić amorami....
Niestety 2 osoby + 3 kufry do Zepha to za wiele...
Offline
A z Hondy sevenfifty??
Offline
CB ma podobny szajs co Zephyr. Jeździłem Nighthawk-iem i tak samo pływał jak Kawa. Mozna próbować kombinować z oryginalnymi ale uważam że jedynym sensownym rozwiązaniem jest to co pisze Pałasz czyli zmiana na jakieś porządne amory z innego moto lub kupując nowe dedykowane (podwajając w ten sposób wartość motocykla )
Offline
A zawieszenie od Inazumy?? bedzie ok czy tak samo miekkie jak w Zepie??
Offline
W CB1300 są też fajne wysokie amory - jest ich trochę na rynku i chyba prędzej coś znajdziesz niż do Inazumy...
Offline