Offline
Mogę tylko powiedzieć , że to bardzo przydatna rzecz Ja posiadam "no name" z niemiec Jest lekko przydymiona a moja panna ma zaś przezroczystą Bardzo ładnie wygląda Z tego co wiem to opcjonalnie do Rometa k125 (czy jakoś tak) można kupić za 50zł bo jakieś firmowe to ceny są straszne Więc trzeba popytać u przedstawiciela
Offline
Co do podświetlenia LED to ciężka sprawa... Zegary w zephyrze są podświetlone dwiema żarówkami na zegar i gdy wstawimy diody LED to strasznie słabo podświetlają i nierównomiernie, niestety kąt padania światła w diodach jest zbyt mały i słabo się rozprasza w zegarach. Ja u siebie wstawiałem w jednym zegarze 4 diody a w drugim aż 5 i wtedy efekt dopiero wyszedł zadawalający. Ale jest z tym zabawy trzeba wiercić nowe otwory na dodatkowe diody i w obrotomierzu wyjąć takie blaszki ze środka, które służą do rozpraszania światła z żarówki... Ja zrobiłem u siebie podświetlenie na czerwono i fajnie się prezentuje.
Co do owiewki to na allegro kupowałem owiewkę lekko przydymioną to płaciłem ok 100 zł za owiewkę firmy puig, ale trzeba dobrze poszukać, bo te same owiewki są po ponad 300 zł sprzedawane, ale jeden klient sprzedaje właśnie tak tanio.;-)
Offline
wrzuć foty tego podświetlenia Może ktoś też zrobi podobną operacje
Offline
czy instalując te diody rozbierałeś licznik, jeżeli tak, to w jaki sposób zdemontowałeś "pierścień" zaznaczony na zdjęciu. Bo ja jestem w trakcie wymiany tarcz i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Mam dwie możliwości, albo rozgiąć tą obejmę i obawiam się, że ją zniszczę a potem nie zagnę jej jak było oryginalnie, bądź 2 opcja - rozciąć ją wpół a potem założyć spowrotem. Znalazłem jeszcze to ewentualnie jako zastępnik http://moto.allegro.pl/item940373345_li … chrom.html
Offline
Witam,
Nie instalując diody nie rozbierałem licznika, po prostu wywierciłem ręcznie dodatkowe otwory na diody a w obrotomierzu z obydwu stron w okolicy gdzie były miejsca na oryginalne żarówki wyciąłem ostrym nożem ten plastyk (obudowę tego zegara) by wyciągnąć blaszki, które są wmontowane do rozpraszania światła żarówki a po tym zabiegu wkleiłem je z powrotem na żywicę.
Co do tej obręczy to miałem (nie) przyjemność rozbierać licznik zaraz po zakupie, bo się zacinał (dostały się jakieś paprochy na magnes i blokowały) i powiem szczerze, że nie udało mi się tej obręczy ładnie zmontować z powrotem, strasznie ją pokrzywiłem i później żeby doprowadzić to do stanu piękności szpachlowałem i lakierowałem obydwa zegary by to zaretuszować. Ale teraz z perspektywy czasu gdybym miał to robić to przeciąłbym tą obręcz w jednym miejscu i delikatnie ją zdjął a po całym zabiegu posmarował jakimś klejem (żywicą) i założył na miejsce, w ten sposób byłoby widać łączenie pierścienia w jednym miejscu. Ale ogólnie nie zabierałbym się za to, bo to żmudna i czasochłonna operacja;-)
Offline
Ja nikogo nie zniechęcam do tej operacji sam nawet swego czasu myślałem o zmianie blatów zegarów, głównie, dlatego, że miałem prędkościomierz wyskalowany w milach. Ale w końcu nauczyłem się odczytywać prędkość na podstawie wskazań obrotomierza ; -) Jadąc na 6 biegu mając powiedzmy 5 tyś obrotów wiedziałem, że prędkość to 100 km/h. Mając 6 tyś obrotów jechałem 120 km/h. Itd. mnożyłem sobie wskazania obrotomierza ;-)
Trochę zszedłem z tematu.
P.S. jak się wstawia fotki? Chciałem wstawić foto czerwonego podświetlenia.
Offline
fajna jest ta chromowana listwa moze na zbiornik i blotnik bym sobie cos takiego sprawil:))
Offline
admin napisał:
niestety ale link już przestał działać
Działa jeszcze Zostało 6 dni
Offline