W Gpz 1100 zabieram sie za wymianę napędu. Aktualnie zalozony jest łańcuch o oznaczeniu EK50 UVX jest to odpowienik Did 530.
Wiele źródeł podaje, ze jest to oryginal kawasaki Czy łańcuch zalozony w fabryce zrobil prawie 40 tys km? Pytanie z ciekawosci ile one wytrzymują, bo i tak idzie na złom
Offline
jak był dbany to wytrzyma tyle pewnie zębatka zdawcza będzie zjechana konkretnie... albo ktoś poprostu wymieniał w serwisie Kawasaki łańcuch na oryginalny...
Offline
Smaruj co tankowanie, co deszcz i co mycie. Jeździj łagodnie. Mój w JapCrapie ok50/60kk km ma. I żyje
Offline
Dobrze gadają, jak dbasz tak masz 40 tys. przy turystycznej jeździe jest całkiem realne.
Offline
Mam w planie założyć komplet DID jest dostępny praktycznie od ręki Przewija mi się co jakiś czas taki łańcuch:
https://www.olx.pl/oferta/lancuch-naped … 4640adb8d5
Czy ktoś jest wtajemniczony w jakość tego łańcucha?
Ostatnio edytowany przez rafi068 (2016-12-17 20:17:24)
Offline
Ooo Panie jaka zajebista cena. Teraz w PL ciężko dorwać RK. Ja mam teraz RK i sporo na nim zrobiłem. Błędem było złe zakucie w wyniku czego wyrobił się sworzeń i muszę założyć nowy zestaw po jakieś 30tyś... A tak to na pewno by jeszcze pojezdzil...
Offline
Miałem RK w ZX6 i dawał radę. Nie wiem ile kosztuje DID 530 ale jeśli ten RK jest znacznie tańszy to sie nie zastanawiaj
Offline
Cenowo wygląda podobnie, z tym że do RK trzeba by dokupić osobno zębatki
-Zębatka przednia 40
-Tylna 100
-RK 260
Zestaw DID wzmacniany od 455zł
Ostatnio edytowany przez rafi068 (2016-12-18 12:11:05)
Offline