Zegary w moim Zephyrze zostały przez któregoś z poprzednich właścicieli pociągnięte brudną szmatą... od wewnątrz. Nie widać tego od frontu, ale pod kątem już tak. Takie okrężne, paskudne ślady. Odkręciłem śrubkę u podstawy prędkościomierza co pozwala na zdjęcie tylnej pokrywy, jednak nie widzę sposobu na dostanie się do szybki. Czy to wymaga rozebrania całego przodu?
Offline
ta górna chromowana nakładka jest zaciśnięta na plastikowej części zegara musisz ją odgiąć i wszystko Ci zejdzie ale potem troszkę trzeba się namęczyć żeby to ładnie zagiąć
Offline
Jak wymieniałem tarcze na białe to niestety trzeba było rozciąć te opaski i do szybki można się dostać następnie przykleiłem silikonem a na koncu lutowanie . Nędzna robota , lepiej było owinąć taśmą jak to jest w ER 5 .
Offline
Noo niestety : / ... zauważyłem że złożenie tego do kupy będzie bardzo trudne żeby wyglądało elegancko. Zaniechałem. Zastanawiam się tylko skąd w takim razie tam te smugi. Chyba jakiś Japończyk w '93 musiał mi tą szmajorą przejechać.
Mały offtop - dodałem posta w "Kupię". Poszukuję dźwigni do sprzęgła (nie-klamki). Będę zobowiązany jeśli ktoś taką ma na sprzedaż i da znać
Offline
Wstawię foty i zobaczysz jak to wygląda u mnie . Po pewnym czasie silikon puścił więc zakleiłem taśmą . Jest ładniej choć nie fabrycznie . A jeżeli chcesz tą dzwigienkę to mam ale też pękniętą ale się trzyma . Udało mi się znaleźć nową ale jeszcze nie zakładałem .
Offline
Hm, starałem się poodginać ten zewnętrzny pierścień i to na pewno jedyna metoda aby rozebrać zegary, ale zaniechałem. Tego nie da się na prawdę ładnie potem złożyć. Bezsensowna konstrukcja
Offline
Dokładnie , zrobili nie rozbieralne i jest kupa . Ja zrezygnowałem z pierścienia i owinąłem ładnie taśmą , za chwilę będę w PL to zrobię i wstawię fotki . Nie mam żadnej wilgoci wewnątrz , nie parują a z kilku metrów całkiem ładnie wygląda .
Offline
Musisz od spodu zajrzeć i tam masz 2 nakrętki na klucz 10 , kostki są ukryte w obudowie lampy ale kable są na tyle długie że możesz śmiało ciągnąć ale z umiarem , następnie są 2 wkręty , wtedy zdejmiesz obudowę stacyjki i kontrolek , dalej to już wszystko na "wierchu" .
Offline