Ja przedwczoraj zrobiłem kilkanaście kilometrów i zatankowałem do pełna już nie ma w nim tylko niebieskiej benzyny z Repsola
Offline
A ja wziąłem się za czyszczenie kolektorów bo wyglądały już jak idź stąd
Ale doszedłem do wniosku, że czyszczenie na leżąco nie ma sensu więc:
I efekt końcowy
Wygląda o niebo lepiej
Offline
Wiesz co - one wszystkie 4 tak wyglądały i miały na sobie chyba wszystko co możliwe Pierwsza fotka jest po wstępnym czyszczeniu pierwszego kolektora, a jak już zobaczyłem, że się da no to nie było zmiłuj Poprzednik raczej traktował ten motocykl jak środek transportu do pracy i nie przykładał się za bardzo o detale. Ja na zimę mam zamiar wyjąć silnik i oglądnąć go od środka. Chciałbym doprowadzić go do stanu, w którym nie usłyszę żadnych niepokojących dźwięków, a teraz takowe słyszę Wrzuciłem filmik w odpowiednim dziale - zobaczymy, może ktoś ukierunkuje mnie co to za hałas.
Ostatnio edytowany przez bolciu (2018-04-26 17:31:44)
Offline
To stara konstrukcja Kawasaki. Pracuje bardzo dobrze i jest odporna, ale minusem są dziwne dźwięki, które na szczęście są normalne pamiętaj, że ze starymi silnikami jest tak, że działa, a jak go czasami rozbierzesz to mogą zacząć się problemy. W tych typach lepiej nic nie ruszać jak działa. Ewentualnie sprawdź stan rozrządu i napinacz, no i zawory, ale dalej bym się nie zagłębiał
Offline
Było kupić Hądę. Na pewno by dojechała.
Offline
Też mnie to czeka, tarcze leżą już 2 rok i nie mam czasu ani chęci się za to zabrać.
Offline
Offline
Czołem!
Może nie dzisiaj to zrobiłem ale w ostatnim czasie:
- regulacja zaworów
- czyszczenie gaźników
- wymiana wszystkich dysz w gaźnikach
- wymiana dwóch membran
- regulacja poziomu paliwa w komorach pływakowych
Jak na razie moto śmiga ale długo się rozgrzewa - 5-10 minut nawet.
Śrubę regulacji mieszanki ustawiłem na 2 obroty - może zwiększyć je do 2 i 1/4?
Offline
Skład mieszanki wg koloru świec
Offline