Z tym kluczem to bym się zastanowił, bo dla rozebrania jeden raz w życiu zawieszenia szkoda kasy, można to zrobić na wyczucie. Gdybyś jednak miał możliwość pożyczenia, lub wiesz że to narzędzie przyda ci się w przyszłości to będzie dobry zakup (o ile nie kupisz najtańszego chińskiego badziewia)
Offline
Nie sprawdzałem osobiście ale wydaje mi się że będą pasowały.
Offline
Wyjąłem sprężyny z lag, i wyglądają już na progresywne.
Mają 53,2 cm długości, nie miałem tulejek dystansujących.
Takie już miałem w moto sprowadzonym z 6 lat temu gdzieś z zachodu, Zephyr 750C.
Nie mam pojęcia co to za sprężyny.
Jaką długość mają Wilbers ?
Offline
Tego chyba tu jeszcze nie było. Ja zmodyfikowałam fabryczne teleskopy by dać im możliwość regulacji ale upd nie zgłebiałem
Offline
Pic or nothing happen.
Czekam na relację
Offline
Dopasowanie długości i szerokości zawieszenia nie będzie problemem bo na rynku jest sporo dawców od których można to wyrwać za normalne pieniądze. Problem będzie z doborem długości i grubości osi główki, a jeśli zamierzasz też zmienić koło na oryginalne to tutaj widzę najwięcej problemów. Nie mniej jednak życzę powodzenia i trzymam kciuki bo chętnie zobaczyłbym taki przeszczep, a opis pozostałby dla potomnych i potencjalnych zainteresowanych.
Offline
Akurat upside down w pierwszej Ninji 9 nie miał najlepszych notowań. Co prawda opinia ta wychodziła po jazdach torowych na tle konkurencyjnych marek więc przy Zephyrze raczej nie będzie to problemem. Chyba że masz zamiar jeździć nim na granicy, ale w takim przypadku to sama konstrukcja ZR'a będzie większym problemem niż samo zawieszenie
Jak wygląda długość sztycy? Wystarczy żeby skręcić półki na główce Zephyra czy trzeba ją skracać?
Offline
Trzeba skracać, nowa ośka do wytoczenia faza wczesna beta:
https://zapodaj.net/a7c702f707f91.jpg.html
Offline
Wszystko do ogarnięcia. Na tym etapie wygląda to obiecująco. Co do skracania ośki to jako alternatywę można dospawać do główki ramy dodatkowe gniazdo ułożyskowania podnosząc tym samym wysokość główki. Jednak taki zabieg musi przeprowadzać specjalista bo spartolenie tego elementu (wyosiowanie i wytrzymałość) może skutkować trwałym kalectwem przyszłego jeźdźca. Trzymam kciuki za dalsze postępy w pracach.
Offline
Wow. Jaka dalszą wizja?
Offline