No to kilka fotek na początek pozytywy.
A teraz trochę negatywów. Wczoraj po zamontowaniu siedzenia i którymś z kolei odpaleniu poszły dymy z wiązki z prawej strony. Pierwsza myśl przetarła się wiązka i i po naciśnięciu startera zrobiło zwarcie ale po przeglądnięciu schematu wydaje mi się że upalony kabel jest przewodem masowym . Czekam na znajomego który jest dobry z kablologi, zobaczymy co uda mu się zrobić. Wczoraj nie wiedziałem czy się wkur... czy rozpłakać. W skrócie euforia przerodziła się w potężny wk.rw.
Jak się wam kolorek podoba.
Offline
Widzę tu pewną analogię do mojego przypadku, gdzie też po poskładaniu wszystkiego do kupy zrobiła się zwara i też poszła dymaka z kabli. U mnie powodem był plusowy przewód idący z akumulatora do przekaźnika, ale odczucia po zdarzeniu miałem identyczne do twoich. W każdym razie nie przejmuj się, z pewnością ogarniesz felerne miejsce. Moja sugestia jest taka żeby szukać przyczny na wstępnej drodze prądowej jeszcze przed bezpiecznikami, bo każde zwarcie za nimi spowoduje najpierw spalenie bezpiecznika a nie kabla.
Kolorek znacznie lepszy niż na wstępnych zdjęciach. Mnie się podoba Do pełni szczęścia brakuje już tylko emblematów
Offline
Trzywarstwowy z palety Mazdy. No usterka ogarnięta, jestem po jeździe testowej. Oczywiście przyczyna okazał się mój przedszkolny błąd, a mianowicie zapomniałem dokładnie oczyścić miejsce styku kabla masowego na silniku po malowaniu. W każdym razie, wiązka została rozcięta przepalony kabel wymieniony.
Offline
Takiego wpisu oczekiwałem
Offline
czerwone są najszybsze! to teraz zostały drobiazgi i możesz się cieszyć kolejnymi bezawaryjnymi kilometrami!
Offline
Hmm, po wczorajszej przejażdżce stwierdziłem że na nowo muszę się wjeździć.
Wczoraj jeszcze wymieniłem bijącą tarcze, są nowe Laczki, tak że teraz tylko na przegląd podbić świstek i w drogę , Tak że oficjalnie zamykam temat remontu . Pod Linkiem wrzucam zdjęcia które zrobiłem podczas mojej pracy bo za niedługo te z postów będą pewnie nieaktywne. Jest tam również lista ile taka dłubanina kosztuje, może komuś się przyda jak by planował jakieś prace. LWG
https://drive.google.com/open?id=1ElEIb … W5EoO3c2B7
Offline
Panowie pytanie ciągnę tutaj nie zakładam nowego wątku.
Te zaciski do 1100 powinny pasować co nie, to chyba to samo co w ZRX??
https://allegro.pl/oferta/zaciski-przod … browse_rti
Offline
Mam takie same w garażu Zakochałem się w nich jeszcze jak jeździłem ZX-6R i podczas przeróbki Zephyra kupiłem sobie komplet jak trafiła się okazja z myślą o montażu ich w Husarii. Niestety okazało się że szprychy rozchodzące się na zewnątrz nie dają wystarczająco miejsca by zmieścić tak duże zaciski.
Ale gdyby felga była odlewana to sprawa wygląda następująco: Rozstaw otworów w lagach nie pasuje na otwory montażowe w zaciskach (piszę na podstawie ZR750 ale zaciski w 1100 są te same więc i rozstaw śrub będzie raczej taki sam). Konieczne jest dorobienie adapterów, ale nie będzie to trudne bo wystarczy dociąć i nawiercić odpowiednio płytkę 5 mm tak by odsunąć dolną śrubę od lagi. Górna może być przykręcona w standardowym miejscu. Te 5 mm dołożone przez adapter daje idealnie wycentrowanie zacisku względem tarczy (przynajmniej w ZR750 a nie pamiętam czy 1100 ma ten sam rozstaw goleni. Tak czy siak myślę że przy niedużym nakładzie pracy u ciebie taki przeszczep mógłby się przyjąć
I jeszcze ciekawostka - te same zaciski były też montowane w Hayabusie, więc jeśli były w stanie zatrzymać takiego potwora to nie ma chyba dla nich lepszej reklamy
Offline
Wiesz co zacisk w 11 jest trochę inny jak w 0,75. Jachoo to może byś się zgodził pożyczyć te cheble żeby przymierzyć, lub może chcesz je sprzedać ??
W sumie to będzie szybciej, podaj mi jak będziesz miał chwile rozstaw śrub w tym zacisku
Bardzo dziękuję
Offline
Nie ma problemu, mogę wieczorem zmierzyć i przesłać ci wymiary.
Nad sprzedażą raczej nie myślałem, bo ciągle tematu nie odpuściłem. Jeśli uda mi się odsunąć o jakieś 4 mm tarczę od szprych (dorobionym dystansem lub zmianą tarcz na inne z większym ugięciem) to do tematu jeszcze wrócę.
Oczywiście jeśli chcesz to mogę ci je pożyczyć żebyś przymierzył sobie na żywo.
Pamiętaj że do 6-tłoczkowych Tokico musisz zmienić też pompę bo Zephyrowa może tego nie pociągnąć
Offline
A widzisz o zmianie pompy nie pomyślałem. Podasz wymiary to będę myślał dalej. To jest ten sam zacisk co w ZRX dobrze myślę ????
Offline
Wydaje mi się ze ten sam, choć tego że występował w ZX-6, ZX-9 i Hayce jestem pewny a w przypadku ZRX-a tak na 90%. Myślę że Yama może to potwierdzić.
Offline
Wiesz pytam pod kontem doboru innej pompy, nie chciał bym zakładać pompy ze sporta "tego słoika ". Tak mi sie wydaje że w ZRX Maciek Bednarz ma te zaciski i u niego pri pompa dawała radę, a wizualnie wygląda jak w Zr. Dobra nie wałkuję tematu wyślij proszę wymiary.
Offline
Sorry Dawid, ale wczoraj wróciłem do domu przed północą i już nie miałem weny żeby szukać w garażu tych zacisków. Zmierzę je dzisiaj
Offline