Spoko luzik, to zrozumiałe w 100%
Offline
Śruby mocujące zacisk Tokico mają rozstaw 90 mm. Niezależną od rozstawu rzeczą jest jeszcze ustawienie kąta względem lagi, tak by zacisk pracował klockiem po elemencie roboczym tarczy. U mnie musiałem dolną śrubę odsunąć by to uzyskać.
Kombinuj, trzymam kciuki za powodzenie
Offline
Dzięki. Myślę że zimą będę coś kombinował na ta chwilę założę pompę od Rexa bo zakładam że jest mocniejsza niż w ZR. W ZRX Yama też ma te zaciski.
Offline
Przelataliśmy wczoraj pierwszy zbiornik paliwa, stwierdzał że ładniej reaguje na gaz, fajnie ciągnie.
A z minusów po zapięciu biegu dalej coś stukota w skrzyni/koszu podczas przyśpieszania. Wizualnie nie było żadnych uszkodzeń łożyska też wyglądały na ok. Na razie postanowiłem "jeździć, obserwować"
Offline
Jak nie stuka znaczy że nie jedzie
Też bym jeździł i obserwował, bo otwierać znowu silnik dla szukania czegoś czego nie znalazłeś już wcześniej trochę mija się z celem. Skoro wszystko wyglądało OK to znaczy że owo stukanie nie jest niczym poważnym
Offline
Wizualnie nic tam się było widać, łożyska wyglądały ok, żadne zęby nie pyły wyłamane, bęben sterujący wybierakami może miał troszkę luz, ale nie widzialem tam też nic niepokojącego. Skrzynie biegów to trochę moja pięta ale wydaje mi sie że nie ma się tam zbytnio czego czepić.
No masz racje rozbierać i szukać na siłę i nic nie znaleźć było by głupio.
Offline
Przelatałem 500 km, wymieniłem olej żadnych opiłków ani innego cholerstwa nie stwierdziłem. Wpadły nowe klocki od Maklanda no i jeszcze trzeba było tłoczki wyczyścić i na nmowo przesmarować bo już je zapiekać zaczynało.
Klocki oczywiście były dobrze naoliwione żeby się kat szybko nie zużywały
Offline
Nie naoliwisz - nie pojedziesz
Offline
Pudelski7 napisał:
Mam pytanie, czy taki luz kosza w 11 jest dopuszczalny ???? W prawdzie na filmie jest inny motór ale u mnie jest taki sam luz.
https://www.youtube.com/watch?v=07V4VU1-Y2s
Cześć, mam dokładnie taki sam luz, rozebrałem sprzęgło i zdjąłem kosz sprzęgła żeby zobaczyć czy nie jest wybite łożysko igiełkowe kosza. Wewnętrzna bieżnia (tulejka), zewnętrzna bieżnia (tuleja w koszu) oraz koszyczek łożyska wyglądają na niezużyte a luz jest. Czy tak powinno być, czy lepiej skasować luz?
Internet twierdzi, że w innych motocyklach też taki luz występuje, nie ma tylko jednoznacznej odpowiedzi jaki jest dopuszczalny. W serwisówce nic na ten temat nie ma...
Robiłem już kiedyś regenerację tych amortyzatorów pomiędzy zębatką a koszem i moto śmigało ładnie prawie 10000km, było troszkę ciszej ale teraz pojawiły się wibracje generowane przez silnik i szukam przyczyny.
Offline