Wczoraj byłam przymierzać kurtki, Pan ze sklepu dał mi kurtkę w rozmiarze 38, owszem byłą dopasowana, ale gdy tylko założyłabym pod nią na przykład polar, mogłaby być za mała. Sprzedawca mi powiedział, że tak trzeba dobierać kurtki, żeby były dopasowane, ponieważ pod spód zakłada się tylko odzież termoaktywną. Co możecie powiedzieć na ten temat?
Offline
Dla mnie przede wszystkim ma być swoboda ruchów, nie chciała bym być przyblokowana przez kurtkę przy jakimś manewrze, ale nie ukrywam, że też myślałam o tych ubraniach termoaktywnych
Offline
Ja swoją mam z podpinką i regulowaną średnicą rękawów ( w zależności co ubieram pod spód) Regulacja też na plecach i na pasie . Kupiłem troszkę większą ale dobrze wygląda , mogę swobodnie się poruszać i ubrać coś pod spód .
Podreaux
Offline
a ja mam stara ramoneske z ochraniaczami ma podwójny zamek wiec nie ma problemu czy ubiore pod spód koszulke czy polar w chlodniejsze dni i do tego udalo mi sie kupic na aalegro skórzane spodnie tej samej firmy co kurtka (za 50 zl), wiec mam tez mozliwosc spiecia ich razem (chyba raz z tego korzystałem) kurtka ma rekawy troche luzniejsze wiec mam swobode ruchu i napewno nie zamienil bym jej na cos dopasowanego super.
Offline
Jak wyżej, powinna mieć regulacje. Ja też mam z podpinką, wystarcza wtedy koszulka z długim rękawem. A jak podpinkę zdejmiemy to bez problemu mogę i sweter wsadzić. Ważna jest regulacja by ochraniacze nie latały luźno bo inaczej nie działają tak jak trzeba.
Cytacik ze strony : http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ABC_ochraniaczy
Bezpiecznie na motocyklu
Jak kupić dobre ochraniacze?
Nawet najlepsze protektory to tylko połowa sukcesu. Nie mniej ważne jest dobre ich dopasowanie i przymocowanie.
Zarówno w przypadku odzieży tekstylnej, jak i skórzanej zdarza się niekiedy, że ma ona wprawdzie wysokiej klasy protektory, jednak są one tak osadzone, że podczas upadku przesuwają się. Czyli tracą swoje właściwości ochronne. Dlatego w sklepie warto sprawdzić, czy sensownie wydajemy nasze pieniądze. Oto kilka wskazówek, dzięki którym unikniesz błędnej decyzji:
Ochraniacze nie mogą telepać się w podszewce czy wykazywać luzów – muszą stanowić jedną całość, ściśle przylegającą do tkaniny zewnętrznej.
Dobrze jest, gdy są regulowane. Szczególnie efektywne jest mocowanie za pomocą rzepów.
Ubiór musi być dopasowany. Podczas przymiarki zajmij pozycję jak w czasie jazdy, a druga osoba niech sprawdzi, czy protektory nie przemieszczają się.
Ubiory tekstylne są zwykle zbyt obszerne. Dzieje się tak zwłaszcza latem, gdy podszewka staje się zbędna. Wtedy stabilne osadzenie protektorów jest prawie niewykonalne. Lepiej wówczas zdecydować się na kamizelkę z protektorami, którą łatwiej dopasować (patrz zdjęcie po lewej).
Przed kupnem dodatkowych ochraniaczy należy sprawdzić, czy nie utrudniają dostępu do kieszeni (nie mogą mieć luzu).
Dla zabezpieczenia się przed fałszywkami trzeba koniecznie sprawdzić napisy na ochraniaczach i porównać je z broszurą informacyjną producenta.
Offline
Ja tydzień temu kupiłem ubranko z neta i tak naprawdę jeszcze nie wiem jak siedzi na mnie.
Zjeżdżając trochę z tematu, miał ktoś kask tego typu http://www.naxa.pl/kask.php?model=S4&foto=S4B_a głęboko zastanawiam się nad nim, podoba mi się ta blenda. I tak ogólnie w jakich kaskach jeździcie na Zephyrkach, osobiście preferuję otwarte.
Offline
Jeśli chodzi o kask, jako Plecak posiadałam AGV Blade, naprawdę polecam jako kask otwarty. 2 tygodnie temu sprzedałam, bo zdecydowałam sie na integrala, właśnie wczoraj dotarł
Offline
Kask HJC CS-R1, integralny
-Okulary z fotochromem,
-Okulary przeciw słoneczne pod kask i soczewki,
-A teraz soczewki i szybka glare koloru niebieskiego z filtrem.
Tak wygląda przegląd tego w czym jeździłem. Najlepszy efekt dała szybka, no i zewnętrzny "tuning" kasku jak ci w twarz nie mogą zajrzeć kierowcy bezcenne!
Dodam że ostatnio trafiłem na aukcję http://allegro.pl/item945771552_lazer_l … ralny.html i sądzę że to był by mój typ. sprawa rozchodzi się jak zwykle o pieniądze, ale popatrz niżej, ma 5/5 a mój CSR1 okazał się 1/5 oraz droższy.
Zrobiłem się smutny z tego powodu...
http://sharp.direct.gov.uk/search/resul … 0&x=21&y=7
Offline
ja sobie kupiłam teraz kask Bell M1 http://www.defender.net.pl/product-pol- … L-M1.html, w testach sharp prezentuje sie tak http://sharp.direct.gov.uk/search/details/?id=14 ,uważam, że w porównaniu na przykład do Shoei cenowo wygrywa a w testach prezentuje sie rewelacyjnie.
Offline
A ja mam jakiś sentyment do Nolana . Mój pierwszy to był N 43 a teraz mam http://www.nolan.pl/product_info.php?products_id=350 Rewelacyjnie się sprawuje jako otwarty i zamknięty
Pozdreaux
Offline
a ja sobie smigam w Maxie czrno-srebrnym, dla mnie przynajmniej jest wygodny i ma atest do 1450 kg, zastanawialem sie jak kupowalem nad otwartym, ale jak sie przejechalem w nim to szybko mi przeszlo, bardzo wialo , nie ma integral i okulary, a jak zaczynalem przygode z motorami, to jezdzilem otwartym z daszkiem prod,czechoslowackiej, ale wtedy to byly inne lata-cieplutkie nawet o 23 w nocy
Offline
Doman napisał:
A ja mam jakiś sentyment do Nolana . Mój pierwszy to był N 43 a teraz mam http://www.nolan.pl/product_info.php?products_id=350 Rewelacyjnie się sprawuje jako otwarty i zamknięty
Pozdreaux
Ja czaiłem się na nolana N102 ale sprzedawca w sklepie mi odradził i polecił Caberga V2R, a ja głupi i zielony usłuchałem jego porady ;-| i żałuję bo ten caberg głośny strasznie i ogólnie mam złą opinię o tym kasku.
Offline
A u mnie od prawie dwóch lat Uvex Boss 520 a u mej lubej HJC CS-R1. Ten HJC jest o 100g cięższy od uvexa. Co do uvexa jak był nowy to był cichy ale teraz już mam przeciągi no i szybka mi się rozkleiła. A tak to całkiem spoko. Szybka jest troszkę dymiona i w dzień jest to fajne ale nocą trochę nie widać drogi zwłaszcza jak jedzie się leśnymi winklami. Ubranie mam dość tanie bo Adamoto. No i najwyższej jakości nie jest ale już 2 sezony przebujałem. Następny kombinezon będzie Modeka.
Offline