Rozumiem, że nie jesteś jeszcze w Gdyni tylko w Norwegii?
W sumie poziom paliwa to dobry trop. Może puszczają Ci zaworki iglicowe i przelewa gaźniki. Sprawdź poziom.
Bierzesz przezroczysty wężyk podpinasz go pod króciec na spodzie gaźnika (taki na środku każdego gaźnika na dole ze śrubką z boku).
Trzymając jego drugi koniec powyżej gaźnika odkręcasz(tylko trochę aż do wężyka wpłynie paliwo, nie wykręcaj) tą śrubkę przy tym króćcu i dajesz kranik na PRI aż się poziom ustabilizuje (trwa to zwykle kilka sekund). Jak będzie się przelewać rurka to masz przyczynę.
Poziom paliwa powinien być mniej więcej zgodny z łączeniem komory pływakowej z korpusem gaźnika.
Jak przelewa Ci rurkę lub poziom znacznie odbiega od normy to musisz wyjąć gaźniki i poprawić pływak i/lub wymienić zaworek iglicowy.
Więcej info znajdziesz w Haynesie.
PS Pamiętaj żeby kranik wrócił zawsze na pozycję ON po sprawdzeniu poziomu każdego gaźnika.
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-05-12 22:02:11)
Offline
Tak dokładnie , jestem jeszcze w norwegi. Kurcze wymieniałem zaworki iglicowe i dysze wolnych ,choć powiem ze miałem kłopot z ustawieniami zaworków ,kilka razy je podginałem i regulowałem . Poziomy były dobrze ustawione musiałem je podgiąć jak dobrze pamietam na 21 mm niz jak kolega wczesniej opisywal przedzial 15 -17, no ale może znów się coś rozregulowało , może faktycznie poziom paliwa , sprawdzę dzięki za wskazówkę .
Offline
Nic się nie dzieje , ale tak na przyszłość bo jak już będę w kraju to już nie mam możliwości samemu pogrzebać przy spryciaku po prostu brak miejsca , dobrego garażu itp. Więc chciałbym jak już bym musiał oddawać ,to w dobre ręce a nie do naciągaczy.
Ostatnio edytowany przez marco122 (2015-05-17 18:06:49)
Offline
Z motorem jeszcze nie, jeszcze mnie nie naciągnięto jak na razie wszystko sam robię (dlatego mnie nie naciągnięto , haha ) Ale z samochodem było kilka przypadków. Słyszałem kiedyś o dobrym w Gdyni redłowo na ogródkach działkowych .
Offline
W Redłowie to chyba Adammoto http://www.adammoto.pl/
Offline
Czesc, mam kilka pytan dot. gaznikow, czy mozecie mnie oswiecic?
1. czy srubami od dolu (pilotami) moge rozregulowac synchronizacje gaznikow czy one sluza tylko do regulacji skladu mieszanki na wolnych obrotach?
ps. wyczytalem w poscie, ze do synchronizacji sluza ine sruby od gory- czyli krecenie pilotami od dolu nie ma wplywu na synchronizacje?
2. czy regulacja srubami od dolu (pilotami) bedzie miala wplyw na prace silnika na wyzszych obrotach/ wkrecanie sie na wysokie obroty?
3. do czego sluza sruby widoczne z boku u dolu gaznika?
4. dostep do regulacji jednego pilota w wewnetrznym ganiku blokuje wystajaca sruba (obudowa silnika- zeph 750), chyba to jest jakis napinacz lancuszka. Macie jakis patent jak tam dojsc .... probowalem kilku srubokretow ale ni hu...
5. co jest elementem regulacji gaznikow (za co place)? Synchronizacja- gorne sruby, regulacja skladu mieszanki na wolnych obrotach- piloty od dolu, i nie wiem co- boczne sruby.
Ostatnio edytowany przez tina (2017-05-21 20:58:46)
Offline