Luna powiem ci tylko że prawdopodobnie uszczelka komory pływaka zawineła się i dlatego cieknie myśle że
Skaryf by potwierdził że nie jest proste je założyć sam sie nie źle napocił przy tym szajsie kupił możliwie
najlepsze zamienniki na rynku, a i tak był problem. Co do odpalu bez ssania to nie dobrze bo świadczy to
o za dużej ilości mieszanki musisz przykręcić o tyle by potrzebował ssania na zimnym jak dobrze pamiętam
nominał to 2 i pół obrotu.
Offline
Uszczelek nie ruszałam, chociaż to byłoby faktycznie najbardziej prawdopodobne. ALE - dzisiaj zamieniłam pływaki z cieknącego z niecieknącym oraz oczywiście zaworki iglicowe i te takie tulejki, które mocują pływak(zostawiając dekielki komór na swoich miejscach), założyłam gaziorki, zalałam benzyną ze strzykawki odmierzając tak, żeby w strzykawce zostało 40ml. Po godzinie poziom się nie zmienił, nie ściekło ani troszkę - jeśli do jutra się zbyt mocno nie obniży, to chyba działa. Co do ssania to przyczyna jest mi znana, ale chodziło mi,żeby podkreślić, jak bardzo palił "na dotyk" Co do obrotów śruby składu mieszanki, to dałam na 2 obroty, bo świece nawet przed rozebraniem były lekko czarne, a było właśnie na około 2,5 obrotu wykręcone. Przy strojeniu pewnie to jeszcze zweryfikuję
Offline
Podpinam się pod temat. Co prawda mam Zepha 750 ale myślę że konstrukcyjnie gaźniki nie wiele się różnią od spryciakowych. Moje pytanie dotyczy iglic, a dokładniej czy w tych gaziorach jest możliwość ustawiania ich wysokości?. Jeśli tak to jak się do tego zabrać żeby ruszać jak najmniej elementów? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Offline
O to mi chodziło.
http://www.zephyrfreunde.de/TuningZephyr750.pdf
Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.
Offline
Yama, wirtualne piwko powędrowało choć zasłużyłeś już na prawdziwe
Sprawdziłem DynoJeta i mają za 420 zł kpl. zestaw do tuningu gaźników dostrajający parametry pod sportowe filtry i przelotowe tłumiki. Trochę to kosztuję jednak bankowo zbieram kasę i muszę to kupić bo innej opcji nie ma.
A tak swoją drogą to patrząc na link który zapodałeś, taki kompleksowy tuning silnika to coś wspaniałego - marzy mi się że kiedyś przepiszę dany tekst po polsku i wkleję w dziale "co dziś zrobiłem dla swojego Zephyra"
Offline
Ja go tłumaczyłem w google tłumaczu - daje radę. Wy w poznańskiem macie lepsze kontakty z zachodem więc może będzie łatwiej
Offline
Szukaj ZR 7, ewentualnie GPZ 750
Offline
Yamamoto Dynojet ma regulacje na iglicach ja w swoim mam ze 4 nacięcia do zmiany wysokości dokładnie tak jak na fotce z twojego linka.
woreczek opisany jako DN0106. Od siebie moge dodać że same dysze+k&n nie wiele dają, dochodzi za to spalanie.To co daje zmiany jest na pozostałych
fotach:wałek rozrządu,większe zawory+szlif tłoka,polerka dolotu,cewki zapłonowe i te gaźniki z piekła rodem na koniec wydech. Ale nie zapominajmy
że ZR to nie motor na tor i jego zawieszenie i heble dają wiele do życzenia by utrzymać taki tuning w ryzach trzeba i to zmieniać. Tylko czy naprawdę
trzeba, prościej jest kupić HH 900 od Domana
Offline
OFFTOP
@siwy
Akurat chodziło mi to pokazania Jachoo tego zestawienia tuningowego - jako przykład co można, a co trzeba osiągnąć. Ja pozostaje przy moim układzie K&N,irydy, pusty wydech i gaziory z ZR-7. Spalanie w 2,5 osoby+bagaż na poziomie 5,5/100.
Koniec OFFTOPa
A Dynojet'a znam z teorii i obrazków. Tak samo jak regulację gaźników po założeniu stożków. Ale będę się uczył na XS 500
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 11:08:59)
Offline
Z tematem DynoJet bardziej niż o tuning chodziło o możliwość wyregulowania składu mieszanki po założeniu czterech niezależnych filtrów stożkowych, których to Zephyr na oryginalnych bebechach gaźnikowych absolutnie nie chce przyjąć. W przedstawiony wyżej kompleksowy tuning trzeba by włożyć tyle kasy że pewnie z dwa Hornety można by kupić wiec podobnie jak Yama lepiej pozostać przy niezbędnym minimum
Offline
Yama ten link jest bardzo dobrym poglądowym instruktażem dla miłośników rasowania w który trzeba włożyć mase serca by miało to naprawdę sens,
oczywiście można robić pewne elementy etapami. Tylko nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
"Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.", ale to może przy piwku na spotkaniu
Offline
siwy napisał:
"Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.", ale to może przy piwku na spotkaniu
Nie wiem jak jest w 1100. Ale u mnie (gaziory z ZR7), nie ma możliwości regulacji składu mieszanki przez ruszanie iglicą, tylko przez śrubę składu mieszanki. Tyle miałem na myśli - bez żadnego drugiego dna.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 11:08:37)
Offline
Yamamoto -> gaźniki z zr7 pasują plug&play do 750 ?
EDIT -> pytania nie było, w dziale custom znalazłem wątek i już wiem, że pasują
Ostatnio edytowany przez xor (2014-09-11 14:38:54)
Offline