Poskładałem pokrywę zaworów, trochę roboty było, bo i gaźniki wyleciały(ze względu na problem z uszczelką napinacza, która się tak przykleiła, że nic nie dało rady tego odkleić).
Na razie na starym napinaczu, ale poluje już na drugi (ten się potrafi zaciąć i trzeba będzie go często sprawdzać) .
Offline
No niestety te napinacze to nieudane są... a jakie drogie....ehh
Offline
Zimę mamy łagodną wiec można podłubać. Zabezpieczony zbiornik preparatami z rodziny Feratan, wymiana uszczelki pod cylindrami a co za tym idzie pod głowica i pokrywą zaworów. Wymiana oleju w lagach przód wydaje się miękki (wcześniej miałem wlany hydrauliczny może dlatego wydaje się miękki) zalany 15 W Castrol. Pozostaje do zrobienia malowanie zbiornika, błotnika, plastików, oraz polerka aluminum i chromów.
Może ktoś używał do czyszczenia wełny stalowej widziałem efekty po takim czyszczeniu są bardzo dobre. Nie wiem tylko jakiej gradacji użyć.
Offline
Ja mam 15 olej i jestem zadowolony jest troszkę sztywnej niż na 10.
Ja do polerek zawsze używałem filcu...Jachoo chyba miał wątę...
Offline
Widziałem dziś efekty polerowania felgi chromowanej w Virago efekt bardzo dobry, wata była małej gradacji ale wszystko zeszło rdza i przebarwienia. Nie wiem jak będzie na aluminim. Sam czyściłem takim chyba hydrauliczne czyściwo kolor brązowo-wiśniowy. Minus taki ze matowi aluminium ale pasta daje rade. Natomiast ta wata wydaje się idealna do wydechu i chromu. Nie jest taka droga ok 15 zł na alegro widziałem.
Offline
Jesli chodzi o watę i polerkę elementów bez farby to kup granulacje średnia i drobna do wykończenia. Na koniec i tak dla połysku użyjesz pasty. Sugestia - zaopatrz się w rękawiczki z gumą bo ścierające się staliwo z waty wchodzi skórę. Sposoby forumowiczów na czyszczenie i polerowanie są opisane dokladnie w dziale warsztat, poczytaj.
Ostatnio edytowany przez JACHOO (2015-02-28 23:15:47)
Offline
w końcu założyłem przerywacz do kierunków LEDowych no i w końcu kupiłem filtr K&N powietrza, który czeka w szafce na montaż przed regulacjami, bo pewnie nie ma go co wstawiać przed regulacją gaźników
Offline
Zephyr dostał nową oponę na przód oraz łożyska koła, dodatkowo nowe uszczelniacze i nowy smar w napędzie licznika.
A niebawem dostanie jeszcze zestaw naprawczy tłoczków (bo gumki wyłażą)
Offline
Moje ostatnie inwestycje:
-nowa opona przód 110/70/17 Metezeler RoadTec Z6 (modyfikacja błotnika, pewnie pamiętacie zdjęcie na fb, gdzie odległość między błotnikiem a oponą była taka jak główka zapałki)
-filtr powietrza (pięknie świszczy )
-filtr oleju + olej Motul 5100 10w40 MA2 (miejmy nadzieje, że poprawi prace sprzęgła i obejdzie się jeszcze w tym sezonie bez wymiany)
-zębatka tył 38
-crash pady wytoczone przez znajomego, jednak chyba zrobię dłuższe i dopiero wtedy się pochwale zdjęciem, przetestuje je (położę moto na trawniku i zobaczę, na razie brakło mi czasu)
-klocki hamulcowe przód, tył, nowy płyn hamulcowy tył (z przodu dopiero wymienię)
-modyfikacja mocowania pługa pod silnikiem
-modyfikacja mocowania układu wydechowego (mam Lasera wydech wraz z przerobionym całym układem).
Ogólnie kapitalny przegląd moto. Drobne i większe poprawki przed sezonem (chociaż sezon już nieoficjalnie rozpocząłem i nawinąłem 160km w niedziele). Jeszcze z ważnych zakupów to czeka mnie wymiana opony z tyłu (jeśli macie namiary na jakąś dobrą nową gume to jestem otwarty).
Ostatnio edytowany przez mztka (2015-03-10 19:30:16)
Offline
Poszedłem do garażu, przekrecilem stacyjke aku żyje poklepałem po siedzeniu pochwaliłem, że lepszy od FJR i tyle na dziś
Offline